Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser1011

Guest
Må det at vi ikke får svar på dette tolkes som at det var bare en bløff for å avlede oppmerksomhet fra at realiteten er at inno egentlig ikke bare gidder`?

Det tror jeg vi må regne med, mulig de tror at å tie det i hjel gjør at protester forsvinner. Og å slette kommentarer, det er vel sensur det? Er det slik kundebehandling man ønsker å gi? Slik jeg ser det, svekker det bare tilliten til systemet og framstår som en utrolig dårlig måte å håndtere den floppen HV er.
 

DeletedUser

Guest
Har det blitt slettet poster???
Fra admin/crewet her på forum.no??

Hvis så mener jeg det må offentlig oppvask til her på forumet!

Man kan da ikke slette ting uten å redegjøre for det i åpent fora.. Eller?
 

DeletedUser

Guest
Ingen innlegg her på forumet har blitt slettet av oss i alle fall. Må i så fall være gjort av personen bak innlegget selv.
 

bytting

Well-Known Member
Beklager å måtte si det Dakapo, men jeg finner det både uventet og skuffende at du bevisst overser og unnlater å svare på spørsmålet mitt.

Hadde forventet mer..
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålene dine er repetisjon av allerede besvarte spørsmål så vidt jeg kan se.
Grunnprinsipper er egentlig ganske enkelt. Ting skal være grunnleggende likt, noe som betyr at en ting ikke skal være på en måte en plass og en helt annen måte en annen.
 

bytting

Well-Known Member
Spørsmålene dine er repetisjon av allerede besvarte spørsmål så vidt jeg kan se.
De var ikke det.
Grunnprinsipper er egentlig ganske enkelt. Ting skal være grunnleggende likt, noe som betyr at en ting ikke skal være på en måte en plass og en helt annen måte en annen.
Er bekjent med definisjonen av begrepet 'grunnprinsipper'. Det jeg spør om er hvilke grunnprisipp(er) ville måttet bli brutt hvis NO.achilles ble tilvilget VU?
 

DeletedUser

Guest
Tja si det..

1. Syns at at Dakapo har har svart etter beste evne med velvilje, prøvd å roe ned denne uforutsette tråden med saklige/usaklige kritiske spørsmål.

2. Dette henger ikke på greip

3. Heia Brann! Er dere dum eller???
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Nei, det henger ikke på greip.

Det henger heller ikke greip AT vi ikke kan få svar på spørsmålene. Svarene til nå har enten vært preget av at de bare sidelengs svarer på spørsmålet slik at vi må stille nye ad nauseam, når man prøver å stille spm mest mulig konkret i håp om at de blir besvart blir de regelrett oversett(slik som nå).

Det henger ikke på greip at vi har måttet vente på svar nå 2,5 mnd uten å egentlig få dem på spørsmål som man skulle tro var enkle å besvare. Det gjør det veldig fristende å spekulere på hvorfor inno ikke svarer oss, om de rett og slett ikke gidder ta seg tid til det eller om de beregner at svaret er et som ikke har så god klang på et offentlig forum..
 

bytting

Well-Known Member
Spørsmålet er ikke besvart tidligere så vidt jeg kan se. Hvis det menes tidligere besvart setter jeg pris på om det tidligere svaret heller kunne siteres, siden jeg ikke finner det, heller enn å leke stilleleken. Det er en smule uhøflig å simpelthen la være å kommunisere.
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg finner det hele veldig merkelig. Nå er jeg ikke kritisk-kritisk som jeg opplever at det ikke er ønskelig at man er. Nå er jeg undrende, for det er jeg virkelig og har prøvd å forstå hele denne saken, både sett utenfra, ovenfra, nedenfra og innenfra som spiller på Achilles.

HV er en flopp, de ligger døde rundt omkring bortsett fra i land som topper vestlig statistikk på skole-dropout og arbeidsledighet. Der er der hovedtyngden av de aktive spillerne er, og disse har mest å si siden de er flest. Det er ikke mulig å behandle disse HVene ulikt fordi de skal behandles likt. Likhetsprinsippet, og ikke likeverdighetsprinsippet som hadde tatt hensyn til andre faktorer. Såpass har jeg forstått. Nå over på det jeg undrer meg over.

Forventes det at vi bare skal slutte å spille siden det ikke vil bli noen avslutning på disse verdenene? Anser man det for å være en god løsning? Skjønner at det er en behagelig løsning, da får man ikke protestene fra de "spillertunge" serverne. Men kan man ikke da se på andre løsninger? Avsluttes etter en tidsperiode eller lignende?
Er det ikke ønskelig at man stiller spørsmål vedr slike avgjørelser, annonseringer og endringer? Jeg synes vi hele tiden har stilt relevante spørsmål og kommet med innspill som er mye mer enn klager? Sågar har folk med peiling foreslått spilltekniske løsninger.
Slik jeg opplever det, er vi brysomme og ikke verdt et svar en gang. Jeg vet veldig godt at frustrasjonen over Achilles ligger hos dere også, men jeg synes faktisk at det er helt grunnleggende at man har respekt for brukerne sine og kommer dem i møte, ikke nødvendigvis på hva de ønsker, men i dialog. Såvidt jeg ser har vi hatt en anstendig oppførsel og burde bli møtt med den respekten.
 

DeletedUser

Guest
Er bekjent med definisjonen av begrepet 'grunnprinsipper'. Det jeg spør om er hvilke grunnprisipp(er) ville måttet bli brutt hvis NO.achilles ble tilvilget VU?

Om vår helteverden skulle fått VV og ikke de andre, så ville det blitt en forskjell på vår verden og de andre - noe som betyr at utviklerne må bruke spesifikt tid på oss alene og ikke alle verdener som en samlet enhet. Noe de ikke har muligheten til å gjøre.
 

bytting

Well-Known Member
Om vår helteverden skulle fått VV og ikke de andre, så ville det blitt en forskjell på vår verden og de andre - noe som betyr at utviklerne må bruke spesifikt tid på oss alene og ikke alle verdener som en samlet enhet. Noe de ikke har muligheten til å gjøre.

Hva legges i dette?
 

bytting

Well-Known Member
Så dette:
Om vår helteverden skulle fått VV og ikke de andre, så ville det blitt en forskjell på vår verden og de andre - noe som betyr at utviklerne må bruke spesifikt tid på oss alene og ikke alle verdener som en samlet enhet. Noe de ikke har muligheten til å gjøre.
var egentlig en feilformulering hvor:
Om vår helteverden skulle fått VV og ikke de andre, så ville det blitt en forskjell på vår verden og de andre - noe som betyr at utviklerne må bruke spesifikt tid på oss alene og ikke alle verdener som en samlet enhet. Noe de ikke ønsker å priotere .
ville vært mer korrekt?

Grunnen til at jeg spør er siden det tidligere eksplisitt ble sagt at dette ikke var av ressursmessige hensyn No.achilles ikke kunne få VU, mens 'det du allerede har sagt' sier nettopp at det er av ressurshensyn.

Hvis så fremstår det jo som en de facto bekreftelse på det jeg antydet tidligere, at dette med grunnprinsipper bare var en bløff for å avlede oppmerksomheten fra det egentlige svaret, at NO.ach er for lite til at man gidder å bruke ressurser på det.
 

DeletedUser

Guest
Grunnprinsippene er enkle som jeg allerede har nevnt - verdene skal være like. En helteverden får ikke VV uten at alle får det, og omvendt.

Selvfølgelig handler det også om ressurser. Vi kan ikke forvente at utviklerne skal konsentrere seg ene og alene om vår helteverden mens alt annet stopper opp. Ting handler ikke bare om oss, selv om det enkelte ganger kanskje føles sånn. Det skal være en enhet!

Jeg har skjønt at du skulle ønske at de slapp alt for å fikse alt for oss sånn at vi i det minste blir litt fornøyd, men det er ikke sånn ting fungerer og det nytter virkelig ikke å fortsette med klagingen i denne tråden. Det vil ikke endre svaret! Vi får ikke VV på vår helteverden, sånn er det bare.
 

bytting

Well-Known Member
Synes det er synd du avfeier det jeg sier som simpel 'klaging'.
Grunnprinsippene er enkle som jeg allerede har nevnt - verdene skal være like. En helteverden får ikke VV uten at alle får det, og omvendt.
Dette har du ikke tidligere nevnt. Det er derfor jeg har måttet spørre om det flere ganger
Jeg har skjønt at du skulle ønske at de slapp alt for å fikse alt for oss sånn at vi i det minste blir litt fornøyd,
Da har du ikke skjønt hva jeg ønsket.

sånn er det bare.
Vidar Theisen ba meg hilse.

men det er ikke sånn ting fungerer og det nytter virkelig ikke å fortsette med klagingen i denne tråden. Det vil ikke endre svaret! .
Hva er det som sies her egentlig? At innogames reelt sett ikke tar det som sies her til etteretning? At vi snakker med oss selv?
Da skjønner jeg egentlig ikke poenget med Tilbakemeldingstråder.

At dette skulle både være av prinsippielle årsaker og ressursmessige årsaker høres litt vel Ole Brumm ut. Siden de prinsippielle årsakene er såpass absurde når man tar situasjonen i betraktning gjør at det blir vanskelig å tro noe annet enn at det er ressurshensynet som veier inn og man legger på 'prinsippielle årsaker' for å sminke det litt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp