Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser1011

Guest
Til joa: Achilles er et traurig syn, serveren er vunnet, en håndfull aktive spillere igjen som venter på en avslutning.

Helbredelse og helse foran alt, men det har heller aldri skadet å delegere oppgaver :) Men som sagt, jeg venter jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fulgt denne saken ganske tett, ikke for at jeg spiller på serveren; Achilles
men som jeg skrev til Tfjell i et innlegg på support i en annen server;
Jeg føler ikke at vi som ikke er venner av Dakapo blir hørt noe spessielt på dette spillet,
dere som er admin, og administrator, hjelpere og slik med rettigheter virker det slik at dere driter i hva vi mener (!?)

Isåfall er vel dette en negativ trend for spillet, når ingen vil ta i mot nye ideer som ikke kommer fra "Ledelsen"
vi har sett det før, spill som dette vil komme til og fase ut, og jeg kan ikke drive og plage folk på rykteforum med mine sure utspill, som skaper litt liv - og da når folk slutter og "brenne for spillet", vil nok spillet ta en kort affære, bli mindre spillere som spiller

for det er vel 10 % av de som prøver spillet - som fortsetter - Om det er så mye?
og det er, om den personen ikke blir erobret (!!)
det er vår feil at du har en jobb, uten oss er du arbeidsledig, hvorfor ikke prøve og høre på oss?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke helt si at jeg skjønte så mye av hva du egentlig prøver å få frem med det innlegget ditt. Har vel aldri påstått at jeg ikke hører på dere, og om det er et inntrykk noen sitter med så er det veldig trist og fryktelig fryktelig feil. Hva det angår helteverden er det minimalt jeg får gjort da det til syvende sist er Innogames som bestemmer - jeg kan kun formidle deres ønsker, tanker og ideer.

Når det kommer til dette du nevner om 'mine venner'. Jeg har ingen venner her, kun ansatte.
 

bytting

Well-Known Member
Be dem ta seg god tid:) 3 mnds behandlingstid er jo ingenting i disse NAV-tider:) Si til dem jeg har noen nr til noen cateringsfirmaer som leverer gode rundstykker:) Rundstykkene er jo 90% av møtet det heter det seg jo:)
 

DeletedUser1011

Guest
Flott, ingenting er bedre enn at du har spurt, men jeg måtte forsikre meg om at det var gjort.
 

bytting

Well-Known Member
Fint:) Hvor lang tid kan man se for seg at de bruker å bruke på å svare(på om de har et svar altså)?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sagt at jeg gir beskjed så snart jeg får en tilbakemelding. Derfor er det trygt å anta at så lenge jeg ikke svarer noe = ingen svar.

De svarer når de får tid til å se på henvendelsen min.
 

DeletedUser

Guest
Da har jeg fått en slags tilbakemelding.
Svaret er som jeg egentlig hadde ventet og nevnt i tråden her allerede; det er foreløpig ingen konkrete planer rundt hva som blir å skje med helteverdene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1011

Guest
Takk for det :) Det blir nok flere spørsmål ettersom tiden går, må jo si at det virker snodig at man ikke kan avslutte verdener som ikke har noe særlig aktivitet. Skjønner at de ønsker at vi bare legger ned der inne, men så lenge de startet Achilles så skal de også få lov til å avslutte den og kåre en vinner for min del.
 

bytting

Well-Known Member
Da har jeg fått en slags tilbakemelding.
Svaret er som jeg egentlig hadde ventet og nevnt i tråden her allerede; det er ingen foreløpig ingen konkrete planer rundt hva som blir å skje med helteverdene.

Det er jo et ikke-svar. Har de ingen planer må de skaffe noen. Be dem gi en utgreining for hvordan de forholder seg til no.achilles, mer spesifikt behovet for å stenge den.
 

DeletedUser1011

Guest
Ser det er en foran meg som fortsatt venter på svar :) Jeg synes opptil en uke er vel lang svar tid på enkle spørsmål.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp