Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg har allerede nevnt at jeg har tatt klagene videre, men det vil ikke endre på svaret jeg får tilbake - vi får ikke VV på vår helteverden. Med mindre de plutselig skulle endre mening igjen, men det blir neppe å skje.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg har allerede nevnt at jeg har tatt klagene videre, men det vil ikke endre på svaret jeg får tilbake - vi får ikke VV på vår helteverden. Med mindre de plutselig skulle endre mening igjen, men det blir neppe å skje.
Vanskelig å tolke at de ikke vil endre synspunkt uvilkårlig av hva vi sier annet enn som at de ikke tar synspynktene vi frembringer reellt til etteretning. Med reellt mener jeg at de ser kvalitativt på det vi sier og ikke bare binært(klage/ikke klage - for/imot).

Det er derfor jeg spør om dette med prinsippielle årsaker. Hvis det er av ressursmessige hensyn så er det i og for seg forståelig. Det blir uansett et spm om proposjoner, men en videre inngåelse på det ville vel nærmest kreve at de fremlegger et budsjett for noe slikt, som gjerne blir litt overkill.

Hvis det er prinsippielle årsaker etterspørres det en dialog om dette, da de prinsippielle årsakene som er fremvist er såpass lite gjennomtenkte.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har allerede sagt at det er en blanding av begge deler. Mer dialog på dette blir det ikke da avgjørelsen er endelig. Du skal få lov til å diskutere dette så mye du vil i denne tråden, men flere svar fra meg blir det altså ikke. Jeg har sagt mitt i denne saken.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg har allerede sagt at det er en blanding av begge deler. Mer dialog på dette blir det ikke da avgjørelsen er endelig. Du skal få lov til å diskutere dette så mye du vil i denne tråden, men flere svar fra meg blir det altså ikke. Jeg har sagt mitt i denne saken.

Greit nok det. Du bekrefter jo bare at vi sier ikke blir tatt til etteretning.
 

DeletedUser

Guest
Selv om noe blir tatt til etterretning så betyr ikke det at det kommer en endring. Det betyr bare at du registrerer hva som blir sagt om en sak eller avgjørelse.
 

bytting

Well-Known Member
Spørsmålet er vel om det kan medføre en endring.At de ikke vil forandret synspunkt uvilkårlig av hva vi sier her er det samme som å si at de ikke forholder seg til det vi sier.
 

bytting

Well-Known Member
Siden da Inno ikke forholder seg til det vi sier likevel er det kanskje ikke så mye vits å gå så mye mer inn på dette med VU.

Men hadde likevel vært greit å fått en utredning på hva slags plan inno har for HVene utenfor .en. Disse ligger vel alle i mer eller mindre former for brakkhet. Det starter betydelig færre enn hva som slutter, og de som spiller blir sakte men sikkert mindre aktive.

Hva slags plan har Inno for disse HVene?
 

DeletedUser

Guest
Om det kan medføre endring? Kanskje, men det er heller tvilsomt da det er veldig få klager på dette med at VV ikke skal på helteverdener - det har heller vært ganske gode tilbakemeldinger på dette. Så nei, dette med VV har jeg store tvil på vil bli endret på.

Hvilke planer de faktisk har for helteverdener er jeg også litt usikker på. De prøver vel å finne ut andre måter å evt avslutte en helteverden på, men hvor langt de evt har kommet i tankene er vanskelig å si. Har ikke hørt så mye om saken så da vil jeg anta at de ikke har kommet så mye lengre etter at VV faktisk ble utelukket.
 

bytting

Well-Known Member
Om det kan medføre endring? Kanskje, men det er heller tvilsomt da det er veldig få klager på dette med at VV ikke skal på helteverdener - .
Det er mye her det spørres om de forholder seg til det vi sier, dette med at det må være en universel løsning på dette med VU på HVene, da det er ønskelig med dialog på dette. Ser nemlig ingen rasjonelle grunner(på prinsippielt grunnlag) til at man ikke skal kunne ha ad hoc-løsninger på dette.
 

DeletedUser1011

Guest
Hadde håpet jeg slapp å skrive det, men dette holder rett og slett ikke mål å ikke få svar på spørsmål.
Så lenge Achilles ikke er en stengt verden så forventer jeg samme service her som på en aktiv verden. Det er nærliggende å tro at du "ikke gidder" å svare som du så respektfullt skriver, at det er bestemt sentralt i Inno eller dere mener vi skal ties i hjel. Sjelden det siste funker på meg, heller tvert i mot, jeg mister tilliten. Jeg spør igjen og forventer igjen et svar på (de andre ubesvarte spørsmålene mine kan glemmes inntil videre): Kan du etterspørre en avslutning på de døde HVene? Og jeg er ikke så snever at jeg "vil ha viljen min" eller tror at "alt bare dreier seg om oss". Nei, jeg lurer på hva som skal gjøres med alle de døde, siden det er flere som ligger nede.
Penelope ventet i 20 år på Odyssevs, har man en vev og noen beilere å jage på dør, så er det visst lenge man kan holde ut ventingen :) Jeg er allerede oppe i snart 2 uker, ser fram til et snarlig svar på mitt spørsmål.
 

DeletedUser

Guest
Tornerose sov i 100 år, og ventet på å bli vekket, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet AM :)
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg få spørre deg Dakapo i åpent fora hvordan du fikk jobben som admin her på .no?
Tror det kanskje hadde vært fint med fornying av "crewet", f.eks få inn nytt OPPEGÅENDE blod i "ledelsen"

Veldig spent på om du svarer hvordan du fikk denne stillingen, åpent og ærlig.
Mange er misfornøyd så jeg tar skrittet å snakker for noen

Peace and war
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk jobben på samme måte som en gjør med alle andre jobber, en søker.


Når det er sagt; ja, jeg kan ta å høre hva slags planer de har for helteverdener - selv om jeg er ganske sikker på at de foreløpig ikke har kommet noe lengre enn sist gang jeg spurte.

Når det kommer til hvorfor jeg ikke har "tatt meg bryet" å svare deg på det enkle spørsmålet ditt, så har det en fryktelig enkel forklaring. Jeg har vært og er fortsatt syk. Det å sitte foran en pc og diskutere helteverden har dessverre ikke vært i mine tanker når jeg har vært inn og ut av sykehuset. Får bare beklage det!
 

DeletedUser

Guest
God bedring, du vet jeg kunne ha styrt godt her inne som din assistent, seffølgelig litt høyere enn mr.petz i rank, men hva er vel det - han har jo sluttet og skrive på forum..


Har dere ikke avsluttet Achilles enda?!!?!??!!
 

DeletedUser1011

Guest
Når det er sagt; ja, jeg kan ta å høre hva slags planer de har for helteverdener - selv om jeg er ganske sikker på at de foreløpig ikke har kommet noe lengre enn sist gang jeg spurte.

Når det kommer til hvorfor jeg ikke har "tatt meg bryet" å svare deg på det enkle spørsmålet ditt, så har det en fryktelig enkel forklaring. Jeg har vært og er fortsatt syk. Det å sitte foran en pc og diskutere helteverden har dessverre ikke vært i mine tanker når jeg har vært inn og ut av sykehuset. Får bare beklage det!

Riktig god bedring! Du burde få en vikar når du er sykemeldt. Jeg ber deg ikke diskutere noen ting, jeg har bedt deg om å utføre en forventet service vedr en henvendelse til Inno.
 

DeletedUser

Guest
Riktig god bedring! Du burde få en vikar når du er sykemeldt. Jeg ber deg ikke diskutere noen ting, jeg har bedt deg om å utføre en forventet service vedr en henvendelse til Inno.

Som jeg kan gjøre når jeg får mulighet, noe som ikke er nå.
 

DeletedUser1011

Guest
Da ber jeg om at noen andre tar den oppgaven, det er ikke riktig at du skal belastes med slikt når du er syk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp