Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Skulle du ha noen tilbakemeldinger, eller tanker generelt rundt fremtiden til våre helteverdener (som er annonsert her) så kan du ta det her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Virker som om det kan bli moro på Achilles framover da :)
 

bytting

Well-Known Member
Virker som om det kan bli moro på Achilles framover da :)

Når blir dette implimentert?(På achilles?)

Synes å gi krigerverdener HV-utvidelser bare er tull(eneste som hadde vært noe var å starte med 3 byer, gjør det mye kjappere å komme i gang. Noe jeg personlig hadde sett på som en fordel)
 

DeletedUser343

Guest
Kan si meg enig i det. Hvorfor avslutter vi ikke bare Achilles og fortsetter med standardoppsett + heltene som er godt i bruk på Xi og Omicron?
 

DeletedUser

Guest
Kan si meg enig i det. Hvorfor avslutter vi ikke bare Achilles og fortsetter med standardoppsett + heltene som er godt i bruk på Xi og Omicron?

Njaa, det kommer vel egentlig av at vi er en av få som har en liten helteverden. De fleste andre har enda store verdener, og da er det lite ønskelig (både av spillerne og Innogames) og bare avslutte de sånn uten videre.

Når blir dette implimentert?(På achilles?)

Synes å gi krigerverdener HV-utvidelser bare er tull(eneste som hadde vært noe var å starte med 3 byer, gjør det mye kjappere å komme i gang. Noe jeg personlig hadde sett på som en fordel)

Nøyaktig tidspunkt er så vidt jeg vet ikke bestemt enda. Det å endre en verden fra en ting til noe annet er ikke gjort på en-to-tre, dessverre.

Njaa, du synes kanskje at det å starte med tre byer er greit nok.. men nye spillere ville nok syntes at det hadde vært litt vel i overkant, da de sliter med å holde styr på den ene byen sin sånn til å begynne med.
 

DeletedUser1011

Guest
Kjedelig å høre at det ikke blir Verdensvidundre på Achilles likevel. Ukjent for meg at spillerne på Achilles ikke ønsker den avsluttet, det er vel minst et år siden flere begynte å gjøre henvendelser ang å få den avsluttet. Det er en relativt håpløs situasjon å skulle starte som ny spiller her, det ser man jo, de fleste sletter seg når de oppdager størrelsesforskjellen. Og det til tross for at vi som er der, lar nye og små spillere være i fred i relativt lang tid.
 

DeletedUser343

Guest
Makan. Jeg som ville legge denne på hylla etter en liten VU-runde..
 

DeletedUser687

Guest
ja på tide å legge denne på hulla ja
må klare å få til en slutt på hv.
 

bytting

Well-Known Member
Måten dette er håndtert på virker jo mildt sagt amatørmessig av innogames. Unnskyld at jeg sier det.

I den opprinnelige kunngjøringen ga ingen antydning om at dette var et 'forslag', det ble formulert som et tiltak som det var tatt en beslutning på at skulle iverksettes. Følgen av det blir da gjerne at de som er enige i dette ikke forkynner sin mening i nok grad siden de regner med at det blir iverksatt slik de ønsker, mens de som er uenige gjerne tyter halsen av seg.

Å ta avgjørelser basert på tilbakemeldinger er greit nok, men da må man sørge for at tilbakemeldingene er brede nok til at beslutningsgrunnlaget blir valid.
 

bytting

Well-Known Member
Gjelder dette norske achilles, eller helteverdener generelt internasjonalt? Mao er det basert på tilbakemeldinger fra norsk ach eller internasjonalt?
 

DeletedUser787

Guest
Jeg ønsker en slutt på Achilles (HV)!
Det har jeg sagt i lang, lang tid. Jeg var en halv cm fra å ghoste meg for en tid tilbake, men så kom beskjeden om VU, og jeg spiller fortsatt. Nå som VU ikke kommer, vet jeg ikke om jeg gidder å bruke tid/ressurser lenger på HV. Ser ikke poenget når situasjonen der er som den er på HV i dag.
Ellers vil jeg si jeg støtter kommentarene til Bytting over.
AM og Eng er enige ser vi også med at HV burde avsluttes!
 

bytting

Well-Known Member
Er det nå avgjort at det ikke blir VU på ach, eller er bare spm åpnet igjen?

Vil det være mulighet for å løse dette på forskjellige måter på forskjellige HV? F.eks innføre VU på noen HV mens andre ikke, alt ettersom.

F.eks. på norske ach vil det jo være nå meningsløst å ikke innføre VUsom lovet. Er jo bred enighet om at det er ønskelig.
 

DeletedUser343

Guest
Kan vel egentlig gi dere et ultimatum.

Enten så innfører dere VU på Achilles, stenger verdenen eller kan vi nok bare ghoste hele gjengen og la verdenen dø.

Verdenen har for få aktive spillere samt det vil ikke komme mange nye i så fall skulle det allerede hendt.
 

bytting

Well-Known Member
Jepp, ach blir å bli avsluttet uansett, hadde vært greit å fått et VU så vi kunne fått avsluttet den på et anstendig vis. Særlig nå som vi er blitt lovet det, litt kjett at innogames går ttilbake på løftene sine her.

Når får vi svar på hvordan dette ligger an?
 

DeletedUser

Guest
Det vil nok neppe bli en endring på dette med VU på Achilles, men jeg har spurt om det er mulig at vi kan få det likevel. Hvorvidt det blir et positivt svar eller ikke vet jeg ikke før neste uke.
 

DeletedUser1011

Guest
Det settes stor pris på! Vet at du også før har talt vår sak her.

Det burde være i Innogames' interesse å gjøre kundene fornøyde, la lokale administratorer vurdere og beslutte på sine servere. Å ha en mal for alle HV virker urimelig når det er evighetsservere. Jeg vet ikke hva som er mulig å få til, men en avslutning med VU hadde vært Ach verdig. Siden i fjor har det vært enighet om at en avslutning er ønskelig. Det er spillere som har nedlagt 2 år her, det er så og si intet tilfang av nye spillere, spillere detter av lasset og vi som spiller der har gjort det vi kan for å la nye spillere komme til. Vil også tro at den mengden byer de fleste nå sitter med, er en brems for oppstart for noen på nye servere.
 

DeletedUser

Guest
Vel, svaret jeg fikk var ikke spesielt positiv, men ikke helt negativt heller. Foreløpig vet jeg derfor ikke hva som kommer til å skje. Det blir i alle fall ikke VV på helteverdener med det første.
 

DeletedUser

Guest
Av ren nysgjerrighet:
Hva er argumentene for at det ikke skal vli VV på Achilles?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp