Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser1011

Guest
Det er veldig spennende dette, noen oppdatering om saken?

Ellers er det bare å gjøre som svenskene, dakapo, tjata och gapa :) Du har en god sak, svenskene har 214 spillere på Ach, vi har 140.
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg har ikke all verdens tålmodighet, men med tanke på hvor lenge Achilles har pågått og ikke minst hvor slapp denne avslutningsprosessen har vært, så er det ikke urimelig å være utålmodig.

Dakapo, det tok den svenske CM 2 dager å fikse det! Det hadde vært fint om det kom litt fortgang i sakene, eller om du satt i gang prosessen her også.
 

DeletedUser343

Guest
Noe sier meg at lunta til AM tar snart slutt. Og da vil man ikke være i nærheten ;)

Mulig at selve InnoGames ignorerer det norske communitiet atm.
 

bytting

Well-Known Member
Hei hei, hvordan går det?:) Vi er litt nysgjerrige på oppdatering. Hva er status per nå?

De svarer deg rett og slett ikke på den siste henvendelsen du sendte etter svenskene fikk VU da altså, forstår man?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror vi snart har en enighet. :)
Jeg gir beskjed når jeg har noe konkret.
 

DeletedUser

Guest
Gratla alle dere som spiller på Achilles. Nå får dere endelig VU :)!
 

DeletedUser787

Guest
Endelig! Gratulerer... synd jeg måtte gi meg på topp, men nå blir den avsluttet og vunnet av de rettmessige som har holdt ut og sammen i altfor mange år her inne
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Takk, pettern, du var seig
smiley_emoticons_smilenew.gif


Sant det, dette fortjente vi, og den kom heller ikke gratis den seieren. Takker til alle som har stått på i prosessen for å få VU på Achilles, både i spillet og utenfor. Dette har engasjert mange og den støtten gjorde at vi orket å stå i det og ikke gi oss. Takker også alle vi kjempet mot her inne, trist at dere mistet anledningen til å kjempe i sluttfasen.
Til alle dere som ville være med i Phalanx of Immortals da VU og seier var et faktum, vi kunne ikke slippe dere inn. Denne seieren var vår, og å dele den med andre, enten de var på fiendeside eller dere bare bygget der inne, det hadde vært helt feil. Seieren er vår. Grattis mine fantastiske medspillere! En ekstra takk til et knippe spillere som jeg kunne gjort dette for en gang til om dere ville, dere er helt spesielle
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Når det kommer til support, dere gjorde akkurat bare det dere måtte, men også det på en lite hyggelig måte. Surt å skulle ha noe negativt å si når denne gledens dag nærmer seg. Møter dere den svenske supporten, takk fra oss, godt jobbet i Innosystemet å endre rigide holdninger til det beste for spillerne sine.

Det var en tid da jeg trodde dette var lyden av KS på vei inn i fremmed havn, men nei, dette er lyden av Achilles som endelig får hvile:
https://www.youtube.com/watch?v=eO_15bcZTq8

Takk for meg
smiley_emoticons_winken4.gif


“But you, Achilles, there’s not a man in the world more blest than you— there never has been, never will be one. Time was, when you were alive, we Argives honored you as a god, and now down here, I see, you lord it over the dead in all your power. So grieve no more at dying, great Achilles". I reassured the ghost, but he broke out, protesting, "No winning words about death to me, shining Odysseus!
By god, I’d rather slave on earth for another man— some dirt-poor tenant farmer who scrapes to keep alive— than rule down here over all the breathless dead.”
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp