Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
neida viper de hadde noe off.. fant 230 fs.. meen de er borte nå :p

Et sjeldent tilfelle det der xD Eller eneste man kan finne en god del off på er vell Concept^^ En av dem eneste i SF eg syns er litt agresiv :p^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg får klager fra BK spillere fordi jeg er irriterende, det er bare teit :p
 

DeletedUser

Guest
Nå har det seg slik at kommentaren var om Abdul, ikke om SF. Dere har vel ikke et så fascistisk styre at dere omtaler Abdul som SF?

Nei, men han er jo altså en del av SF, det betyr så og si at det var til alliansen SF, måten du regner dette på driter vi så langt oppi
 

DeletedUser

Guest
Et sjeldent tilfelle det der xD Eller eneste man kan finne en god del off på er vell Concept^^ En av dem eneste i SF eg syns er litt agresiv :p^^


Snufs"

Top angriper:
Rangering Navn Allianse Poeng
1 candygirl Black Knights 1009220
2 TheFox Black Knights 1004453
3 tobias1 Black Knights 795551
4 concept Silent Force 790114
5 leonidast.gr The Greek Ally 757677
6 aga kahn Black Knights 740522
7 opey Black Knights 559079
8 Scorpus79 Black Knights 498157
9 klufsus Black Knights 492931
10 LocoKrolle Silent Force 450180

Hvor er du viper XD
Å jo her
27 FirningViper Black Knights 181873
 

DeletedUser107

Guest
Det skulle ha vært utlovet en dusør på et forumtroll, hold deg til spamme tråden please.. :mad: (streamer)
Og ja streamer, du ER irriterende :p

Note:
Sikter ikke til loco, innleggene hans er bare lættis, han er den eneste i fra sf som har kommet med noe fornuftig hittil :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Snufs"

Top angriper:
Rangering Navn Allianse Poeng
1 candygirl Black Knights 1009220
2 TheFox Black Knights 1004453
3 tobias1 Black Knights 795551
4 concept Silent Force 790114
5 leonidast.gr The Greek Ally 757677
6 aga kahn Black Knights 740522
7 opey Black Knights 559079
8 Scorpus79 Black Knights 498157
9 klufsus Black Knights 492931
10 LocoKrolle Silent Force 450180

Hvor er du viper XD
Å jo her
27 FirningViper Black Knights 181873

Ekje eg som har 60 byer fler en deg :p Og ser 2 SF spillere på topp 10. Snakker ikkje om berre meg men også hele BK :) Og BK leder vell med 90k angrepspoeng om eg ikkje leste feil xD Men vent^^ Har nok et mål no og ta deg igjen :rolleyes::rolleyes::rolleyes: La meg leve i håpet:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ekje eg som har 60 byer fler en deg :p Og ser 2 SF spillere på topp 10. Snakker ikkje om berre meg men også hele BK :) Og BK leder vell med 90k angrepspoeng om eg ikkje leste feil xD Men vent^^ Har nok et mål no og ta deg igjen :rolleyes::rolleyes::rolleyes: La meg leve i håpet:D

Rykte er ;
vi er alle ansvarlig for egende hadliger :p og prestasjoner og tallen lyver ikke:) er en plass til deg på toppen du kan få Scorpus79 sin plass :p


Note:
Sikter ikke til loco, innleggene hans er bare lættis, han er den eneste i fra sf som har kommet med noe fornuftig hittil :)

Har mine stunder Scorp :p
 

DeletedUser

Guest
Nei, men han er jo altså en del av SF, det betyr så og si at det var til alliansen SF, måten du regner dette på driter vi så langt oppi

Det var et spørsmål (det var derfor jeg satte "?" bak). Streamer, det virker nesten som om du forventer at folk snakker om en hel allianse bare fordi de nevner et enkelt individ:) Jeg håper ikke du har en uvane om å gjøre det ellers også;)
 

DeletedUser

Guest
Det skulle ha vært utlovet en dusør på et forumtroll, hold deg til spamme tråden please.. :mad: (streamer)
Og ja streamer, du ER irriterende :p

Note:
Sikter ikke til loco, innleggene hans er bare lættis, han er den eneste i fra sf som har kommet med noe fornuftig hittil :)

Du fikk meg nesten utestengt fra forum pga den meldingen, Dakapo sa jo at jeg fikk lov å spamme så dette blir egentlig litt teit :D
 

DeletedUser

Guest
Det var et spørsmål (det var derfor jeg satte "?" bak). Streamer, det virker nesten som om du forventer at folk snakker om en hel allianse bare fordi de nevner et enkelt individ:) Jeg håper ikke du har en uvane om å gjøre det ellers også;)

Jeg håper du ikke skriver sånn ellers også :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper du ikke skriver sånn ellers også :confused:

Nei, jeg dømmer ikke grupper som helhet ut ifra enkelte individer i gruppen :) Jeg er litt usikker på hva du mener med hvordan jeg skriver. Jeg har vel en egen måte å skrive på, slik som de fleste andre mennesker har ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at FirningViper ikke har hørt om berit :eek:

Rykte sier også at Opey og Scorpsnus ikkje vil sei det heller... Noen som har noe å si der?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva, vet du ikke Hva Berit er??, ossen har du klart å ikke høre om det er ???7
-.-
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg dømmer ikke grupper som helhet ut ifra enkelte individer i gruppen :) Jeg er litt usikker på hva du mener med hvordan jeg skriver. Jeg har vel en egen måte å skrive på, slik som de fleste andre mennesker har ;)

1. Du skriver helt uforståelig
2. Ja det er egentlig ganske kult å liste opp sånn her :D
 

DeletedUser

Guest
Okey, nå er dere langt utenfor det som er trådens tema her. Tråden handler om rykter på Beta, og ikke det dårlige været som er ute.:) Jeg har lenge vært snill og latt dere skrive om alt annet, men vær vennlig å hold dere til Beta.
 

DeletedUser

Guest
1. Du skriver helt uforståelig
2. Ja det er egentlig ganske kult å liste opp sånn her :D

Jeg skriver helt uforståelig faktisk? Da lurer jeg på om du må sette deg på skolebenken igjen;) Du burde da klare å forstå betydningen av normalt norsk skriftspråk.
 

DeletedUser

Guest
Rykte

Det ryktes at Viper feila med 1 angrep og flammene havnet 1 sek bak troppeangrepe:mad: Kaktus 10sek bug!!!:mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Du kan trøste deg med at jeg også faila med dette idag:/, bare att troppene landa 2 min. før FS-ene:S..
 
Topp