Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Nei, fordi han var enten innaktiv eller spion, grunnen til vi sparket han var at han gav vekk byene sine til dere ;)

http://no.grepostats.com/world/no2/player/5360/history

*Innaktiv* Sjekk datoen 29-11-2011 til 30-11-2011. Der gjekk han opp med 600 poeng og eg trur spillere ikkje sann pluslig får 600 poeng frå grepo. Bevis på at han var aktiv når Marti & co dreiv på og angrep han. Er nok heller dere som ikkje vill innrømme at dere tapte en spiller til BK :p Så slutt og kom med unskyldninger på unskyldninger ;););)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror heller ikke grepostats er riktig FirningViper.
Det er ihvertfall ikke riktig på alt;)
Og jo Halle var spion , det var en av grunnene.
En viktig grunn var også at han aldri ba om hjelp og aldri hjalp til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror heller ikke grepostats er riktig FirningViper.
Det er ihvertfall ikke riktig på alt;)
Og jo Halle var spion , det var en av grunnene.
En viktig grunn var også at han aldri ba om hjelp og aldri hjalp til.

Oi.... Lurer på hvem Halle spionerte for da.... Kan ikke du da fortelle meg hvorfor vi skulle fjerne en av spionene våre fra spillet?
Jeg er 100% sikker på at Halle spurte om hjelp da jeg angrep han for noen uker siden og tok 3-4 byer. Han mottok ingenting da, eller... LTPD prøvde å få folk til å hjelpe han :)
 

DeletedUser114

Guest
hmmm.. ryktene sier at candygirl og scorpus helt til 2.0 kom har bladd gjennom ALLE byene en etter en får å lage parader...

så når 2.0 kommer oppdager de at OI det er jo en kultur side under administratoren som gjør at man kan se alle byene å sette på parader fra den..
å da tror det følger med 2.0.. å løp får å fortelle alle den "nye" lettere måten å sette på parader på.... hmmmz... å detta er toppspillere?? *skeptisk*
 

DeletedUser

Guest
Nei, han skrev ihvertfall ikke noe på forumet, har bare fått høre at han var spion angående det vet jeg ikke mer, men tipper ikke han spionerte for en allianse på 19. Plass.
Om han skrev det på PM til andre folk, det vet jeg ikke siden jeg ikke kan lese andre spillere sine samtaler/meldinger.
 

DeletedUser113

Guest
hmmm.. ryktene sier at candygirl og scorpus helt til 2.0 kom har bladd gjennom ALLE byene en etter en får å lage parader...

så når 2.0 kommer oppdager de at OI det er jo en kultur side under administratoren som gjør at man kan se alle byene å sette på parader fra den..
å da tror det følger med 2.0.. å løp får å fortelle alle den "nye" lettere måten å sette på parader på.... hmmmz... å detta er toppspillere?? *skeptisk*


hahahahahahaaha, seriøst?!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Altso Candy og Scorp... Og du kaller meg noob? :eek: Endeli kan eg kalle dere noober også :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, han skrev ihvertfall ikke noe på forumet, har bare fått høre at han var spion angående det vet jeg ikke mer, men tipper ikke han spionerte for en allianse på 19. Plass.
Om han skrev det på PM til andre folk, det vet jeg ikke siden jeg ikke kan lese andre spillere sine samtaler/meldinger.

Det blir litt feil av deg å beskylde en kar for å spionere når du ikke har noe grunnlag til å uttale deg om det. Samtidig så vet jeg at han skrev på forumet både før og etter at jeg tok byene for litt over 20 dager siden;)
 

DeletedUser

Guest
Rykte er at loco er likt av alle :3

og at det er lett å sette opprør hos FirningViper

(merkelig at hn ikke har mista masse byer :p...)
 

DeletedUser107

Guest
Er ikke så vanskelig på loco eller vet jeg xD
Bare innrøm det loco.. selv om det begynner og bli en stund siden sist nå, så elsker du peggsa mine xD
 

DeletedUser

Guest
Rykte er at loco er likt av alle :3

og at det er lett å sette opprør hos FirningViper

(merkelig at hn ikke har mista masse byer :p...)


Lett og komme gjennom en med en full angrepsby mot milits xD Litt vanskligere å ta dem da :)
 

DeletedUser

Guest
HAha, Tokk ute en angreps by å FirningViper :) det var 400 rytere mindre + mer.. Boja fultrefer :p

Rykte er opprør er opprør :)

Scorp, er alt for lenge siden :/ må komme har lørt å ha litt land tropper i fs og brim byen mine for å averge den sleipe Bk metoden :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at tobas1 gir vekk byene sine uten å forsvare dem :D
 
Topp