Halla piiiiips
Kong Arthur/Arishmael sa at han stemte på version 2x for at han liker den versjonen og at han i etter kant leste at mange av BK spillerne ville slutte om serveren ble endret til nyere versjonen.
Jeg ser på dette som en normal tanke selv om jeg ikke er enig med han.Alle har sine tanker og meninger, dette er noe som vi kun kan se som normalt på.Men at dere tar denne personens tanker og meninger og legger det frem som om det er hele Silent Force sine meninger ser jeg på som en stygg tanke/holdning.
Opey sier ovenfor om at Abdulhey ville ha sagt som den hederlige måten hehe
Dette stemmer faktisk, jeg personlig er i mot denne oppdateringen, liker ikke den nyere versjonen og deler samme tanker som BK spillerne når det gjelder en nyere versjon.Jeg er ikke enig med den tanken som sier at det er en pluss at spillere slutter, jeg har alltid sagt at jeg synes at det er synd at spillere slutter .Jo flere spillere som slutter jo kjedeligere blir serveren.
Jeg har alltid sagt at ære og stolthet er viktig beholde selv om det er et spill, dette kan først og fremst mange BK spillere bekrefte.Hele Silent Force ville ikke ha likt om serverens største spillere skulle slutte uten videre.Vi har alltid sagt at vi skal slå BK og det sier vi enda, men vi skal klare det på den hederlige måten.Vi skal slå dem gjennom kriging ikke at de slutter selv.