Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Rykte sier at BK tok igjen SF og med 12 mindre spillere :eek: Det tok en liten stund det..:p
 

DeletedUser

Guest
Hehee

Ja det tok sin tid det hehe :D
Når hva det sist dere var på toppen ? For et år siden, kanskje mer?hmm er så lenge siden at selv jeg ikke husker det hehe :D

Dere ligger med 300k poeng foran oss, men hva så :D
Dere har ingen andre allierte mens vi fremdeles har grekerne :D
Det betyr at vårt lag er fremdeles foran dere og ikke vær redd vi skal nok ta igjen dere ganske snart.

Det som for meg til å smile er at vær gang BK gjør noe så kommer de med den samme setningen heletiden, "BK er bedre enn SF" hehe.Seriøst vis dere er så bedre så hvorfor har dere ikke slått oss enda?
Dere har brukt mer enn 2 år og dere har først nå etter en veldig lang tid kommet på 1.plass og den feirer dere som om dere har vunnet krigen hehe.Men det er helt forståelig, det er ikke vær dag dere kommer på 1 plass hehe.
 

DeletedUser

Guest
Ja det tok sin tid det hehe :D
Når hva det sist dere var på toppen ? For et år siden, kanskje mer?hmm er så lenge siden at selv jeg ikke husker det hehe :D

Dere ligger med 300k poeng foran oss, men hva så :D
Dere har ingen andre allierte mens vi fremdeles har grekerne :D
Det betyr at vårt lag er fremdeles foran dere og ikke vær redd vi skal nok ta igjen dere ganske snart.

Det som for meg til å smile er at vær gang BK gjør noe så kommer de med den samme setningen heletiden, "BK er bedre enn SF" hehe.Seriøst vis dere er så bedre så hvorfor har dere ikke slått oss enda?
Dere har brukt mer enn 2 år og dere har først nå etter en veldig lang tid kommet på 1.plass og den feirer dere som om dere har vunnet krigen hehe.Men det er helt forståelig, det er ikke vær dag dere kommer på 1 plass hehe.

Er vel litt rart at BK har brukt mer enn 2 år på å ta dere med tanke på at serveren ikke har eksistert så lenge.... Skal innrømme at dere er heldige som har grekerne på deres side:) Da har dere i hvert fall noen som er i stand til å koordinere angrep;)
 

DeletedUser114

Guest
Ja det tok sin tid det hehe :D
Når hva det sist dere var på toppen ? For et år siden, kanskje mer?hmm er så lenge siden at selv jeg ikke husker det hehe :D

Dere ligger med 300k poeng foran oss, men hva så :D
Dere har ingen andre allierte mens vi fremdeles har grekerne :D
Det betyr at vårt lag er fremdeles foran dere og ikke vær redd vi skal nok ta igjen dere ganske snart.

Det som for meg til å smile er at vær gang BK gjør noe så kommer de med den samme setningen heletiden, "BK er bedre enn SF" hehe.Seriøst vis dere er så bedre så hvorfor har dere ikke slått oss enda?
Dere har brukt mer enn 2 år og dere har først nå etter en veldig lang tid kommet på 1.plass og den feirer dere som om dere har vunnet krigen hehe.Men det er helt forståelig, det er ikke vær dag dere kommer på 1 plass hehe.

vel. vi har hatt første plassen på angrep OG forsvar leeenge nå:p å jeg vil påstå det er viktigere en poeng:) hva skal dere med grekerne? ler...
BK og UF fungerte så bra sammen vi likesågodt bare merget:) kan ikke se grekerne støtte dere like godt;) hva skal dere gjøre når verdensunderbyggingen begynner? dere kan ikke bygge dem sammen med grekerne.. uansett hvor mange alierte er man best samlet<3
 

DeletedUser

Guest
Dere har mistet kontrollen over hav 55, og vil miste snart kontrollen i hav 54 i dette tempoet som grekerne spiser dere opp :D

Pluss at de gir oss muligheten til å slå oss ned i andre hav. Grekerene er mest sannsynlig den mest organiserte alliansen på Beta nå. Dere har ikke en sjangse. :cool:
 

DeletedUser107

Guest
Dere har mistet kontrollen over hav 55, og vil miste snart kontrollen i hav 54 i dette tempoet som grekerne spiser dere opp :D

Pluss at de gir oss muligheten til å slå oss ned i andre hav. Grekerene er mest sannsynlig den mest organiserte alliansen på Beta nå. Dere har ikke en sjangse. :cool:

Så det som du sier her er at dere ikke klarer det selv men må ha grekere til å gjøre jobben for dere.:p
Og he he hvis du har sjekka statistikken for hav 54, så har grekerene 3 byer i hav 54, vil det si å snart miste kontrollen?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjære skorpe :D

Hehe vår pakt med grekerne er ikke så gammelt, den ble signert for ikke så lenge siden.Før det gjorde vi alt på egenhånd og ifra nå av trenger vi også en hjelpende hånd med tanke på at dere har alt for mange rævsleikere hehe.

VOTM har vært på deres side nesten helt siden den dagen de ble stiftet.De spilte litt på egenhånd i en kort tid så signerte din en pakt med dere som varte ganske lenge.Senere så signerte din en kort tids IAP med oss.Der etter så har de i en lang tid vært i pakt med dere igjen.Votm har vært skopussere for dere heletiden så i dette tilfelle så kan jeg si at det er dere som har hatt noen som har gjort noe av jobben for dere scorpus, mens vi er den alliansen som har kjempet på egenhånd mer enn dere.

Det er fremdeles ganske lenge til undere kommer frk slayer så frem til den tid så velger vi å ikke snakke om det emnet og det burde heller ikke dere gjøre med tanke på at 8 måneder er en lang periode og frem til den tid så kan det skje veldig mye.
 

DeletedUser114

Guest
abdulhey.. du er litt morsom... på måten du tror du vet allt mener jeg:)

egentlig mer latterlig noen ganger:) verdenunderene kommer... å innen de 8 mnd har dere ikke lengre noen steder å bygge de på:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Du er mer latterlig skal jeg fortelle deg :D

Verdensundere kommer.... sier du som om vi ikke vet det hehe :D
Vi for se resultatene når byggingen starter, er lett å snakke på forhånd :D
Kom å snakk når det starter hehe :D
 

DeletedUser114

Guest
Synes DU JEG er latterlig??:) smallt fra rett høl.. du elsker meg over allt i verden... du som stalker meg å greier:O geez:O snakk om å prøve å dekke over sine handlinger ved å kalle meg latterlig..:O
er jo tydelig jeg måtte fortelle deg at verdensunderne kommer... etter tidligere utsagn fra deg har ikke intrykket av din IQ steget.... *kremt* uaktiv *host*
 

DeletedUser

Guest
Dere har mistet kontrollen over hav 55, og vil miste snart kontrollen i hav 54 i dette tempoet som grekerne spiser dere opp :D

Pluss at de gir oss muligheten til å slå oss ned i andre hav. Grekerene er mest sannsynlig den mest organiserte alliansen på Beta nå. Dere har ikke en sjangse. :cool:

Vet ikke helt jeg Streamer... De har tatt en by fra meg etter utallige angrep i hav 55... Gleder meg til å se dem prøve i hav 54:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe vår pakt med grekerne er ikke så gammelt, den ble signert for ikke så lenge siden.Før det gjorde vi alt på egenhånd og ifra nå av trenger vi også en hjelpende hånd med tanke på at dere har alt for mange rævsleikere hehe.

VOTM har vært på deres side nesten helt siden den dagen de ble stiftet.De spilte litt på egenhånd i en kort tid så signerte din en pakt med dere som varte ganske lenge.Senere så signerte din en kort tids IAP med oss.Der etter så har de i en lang tid vært i pakt med dere igjen.Votm har vært skopussere for dere heletiden så i dette tilfelle så kan jeg si at det er dere som har hatt noen som har gjort noe av jobben for dere scorpus, mens vi er den alliansen som har kjempet på egenhånd mer enn dere.

Det er fremdeles ganske lenge til undere kommer frk slayer så frem til den tid så velger vi å ikke snakke om det emnet og det burde heller ikke dere gjøre med tanke på at 8 måneder er en lang periode og frem til den tid så kan det skje veldig mye.

Jeg vet ikke hvor godt du fulgte med jeg Abdulhey, men ser ut som om du har fått med deg mye informasjon om pakter osv som vi andre i VotM ikke har fått med oss. Kanskje du kan lære meg litt mer om hva vi i VotM holdt på med:)
 

DeletedUser

Guest
Så det som du sier her er at dere ikke klarer det selv men må ha grekere til å gjøre jobben for dere.:p
Og he he hvis du har sjekka statistikken for hav 54, så har grekerene 3 byer i hav 54, vil det si å snart miste kontrollen?

Nei det er ikke det jeg mener :p De spiser opp BK og vil spise seg inn i 54 snart. Kan bekreftes av tidliggere UF spillere. Sitter med mine tre byer i hav 55 og bare ser dere forsvinne by for by. Synes grekerne er en kul gjeng, og ja siden de er så få spillere er det lettere for dem å organisere seg. De har visst fått mange små spillere også ser jeg nå, men uansett BK klarer ikke seg mot to allianser, pluss at vi har tatt dere igjen på highscore!
 

DeletedUser

Guest
Nei det er ikke det jeg mener :p De spiser opp BK og vil spise seg inn i 54 snart. Kan bekreftes av tidliggere UF spillere. Sitter med mine tre byer i hav 55 og bare ser dere forsvinne by for by. Synes grekerne er en kul gjeng, og ja siden de er så få spillere er det lettere for dem å organisere seg. De har visst fått mange små spillere også ser jeg nå, men uansett BK klarer ikke seg mot to allianser, pluss at vi har tatt dere igjen på highscore!

Hva mener du med at det kan bekreftes av tidligere UF spillere?
UF som allianse mistet kun en by til folk utenfor alliansen så lenge den eksisterte. Den byen mistet jeg til grekerne. Så ja, grekerne klarte å ta en av byene mine, men det var en by som ligger i hav 55.

Så jeg kan ikke bekrefte at grekerne vil spise seg innover hav 54.... Da må de i så fall kvitte seg med meg først.
 

DeletedUser

Guest
Jordskjelv

Det ryktes at viper tok feil by med jordskjelv :rolleyes: Tok på en i alliansen :rolleyes: Kvitrer Poseidon i ørene mine ^^
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Til frk slayer:
Du skrev at du syntes at jeg er latterlig og jeg skrev at jeg synes om det samme om deg.Hvor du har fått det med at jeg elsker deg i over hele verden vet jeg ikke hehe, men tenker at du mente sikkert ironisk.Stalket deg har jeg ikke men stalket mange har du nok gjort hehe.Den avtalen som dere ikke klarte å holde er ikke glemt.Lær deg å stå på dine ord og lær deg om hvordan man holder avtaler så kan du kom hit å snakk.

Fant du ikke noe bedre enn å si at IQ min ikke utvikler seg hehe?
Når du ikke finner noe bedre å si så starter du med å kritisere, typisk deg.Men å kritisere klarer du ikke engang hehe.

Til Martihaav:
Jeg husker veldig godt de avtalene som votm har hatt med oss og BK.Har du ikke fulgt godt nok med eller huske dårlig kan jeg ikke si noe i mot, men jeg husker de avtalene ganske godt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
:)

Hahaha, FRk og abdu hører ut som et gamalt ektepar :p

Noe derre holder hemelig <(^^,)>

Betan er morsom sett med øyne på utvikling gjennom det 1,5 året den har holdt på, ingen som kan påstå at de er best på Beta, sett på alyanse. set med at det er jevt å har vert detover lenger tid.

Men, På spillere så er det candy og fox som troner toppen :)

men allt i alt så må jeg jeg si at BK er Kun topp 10 spiller + Fenrisulven som man ser noe til. resten er bare der. (dette gjelder jo så klart oss også).

RYKTE SIER at ENDELIG SATTE LOCOKROLLE 2 OPPRØR SAMTIDIG PÅ Cady
"STOLT" <(^^,)>
 
Topp