Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Hehe

Halle er inaktiv derfor han ble et enkel mål for dere.Men det er uansett bra av dere å utnytte muligheten.
 

DeletedUser

Guest
Bortforklaringer, bortforklaringer...

off, voks opp :) å innse fakta, derre hadde ikk klart å ta han så fort å efektivt hadde han ikke vært innaktiv :3

Men hvor er store gutta Og JEnten i bk da :O derre er så rolig Candy , Frk opey fox og resetn :?

Floken kor er derre ?? eg er alene
 

DeletedUser

Guest
Halle er inaktiv derfor han ble et enkel mål for dere.Men det er uansett bra av dere å utnytte muligheten.

Alle i Hav 54 ser ut til å være enkle mål.... Vi så jo det med Kristian også. Dere deffer ikke akkurat opp. Selv sist gang jeg angrep Halle da han spurte om hjelp av dere i forumet deres mottok han minimalt med hjelp.
 

DeletedUser

Guest
off, voks opp :) å innse fakta, derre hadde ikk klart å ta han så fort å efektivt hadde han ikke vært innaktiv :3

Men hvor er store gutta Og JEnten i bk da :O derre er så rolig Candy , Frk opey fox og resetn :?

Floken kor er derre ?? eg er alene

Kansje pga du ikkje lager liv selv xD Man kan ikkje berre forvente at livet kommer pluslig. Ok da, man kan det men det er best at man lager liv selv også :D:D
 

DeletedUser113

Guest
eksamenstider for meg her.. og jeg fikk et lite sjokk når det gikk opp for meg hvor lite jeg hadde lest, dermed har jeg vært litt opptatt med andre ting en periode :)
 

DeletedUser

Guest
Akeviten er klar candy :)

Opey les.. bestå.. og les litt til.. for så å komme tilbake :)

Rykte sier at "FirningViper" er som gud :/ han forteler deg hva du må, men du ser aldri noe til han :I
 

DeletedUser

Guest
Akeviten er klar candy :)

Opey les.. bestå.. og les litt til.. for så å komme tilbake :)

Rykte sier at "FirningViper" er som gud :/ han forteler deg hva du må, men du ser aldri noe til han :I

Er scorpus som er gud :D Ser lite til meg ja, men ser også lite til deg...
 

DeletedUser

Guest
:/ ha, så det er son det er :) scorpus som har makta :3

Men da får jeg stikke innom deg en gang eller 2 i løpet av helgen da :D

Skal stille opp med noken juleøl til deg :) So ska du få prøve å sleike på noen kaktuser. Det ekje deilig, her snakka vi egne erfarninger xD
 

DeletedUser

Guest
Ga vekk byene sine? :eek: Nå har eg hørt deg og^^

Rykte sier at Betas ryktebørs er den mest aktive ryktebørsen på heile forumet :D
 
Topp