Ryktebørsen

DeletedUser114

Guest
hmmm.... jo stalka meg å fant meg på facebook å begynte å spørre meg ut om jeg kjenner folk jeg kjenner-.- det er faktisk veldig creepy å stalkerish:S å man er bare creepy å stalkerish mot folk man elsker eller hater... men alle elsker meg.. inkludert deg.. bare ikke alle som er så desperate de begynner å stalke meg;S

hvilken avtale har ikke jeg holdt??:) jeg gjorde allt jeg sa jeg:) sån den delen får du ta opp med de som faktisk brøt den:)

å når det kommer til de paktene dine abdul... du er jo borte flere mnd av gangen å har mistet maaange byer... sikker på du er aktiv nokk til å huske hvem som har vert allierte når?

sikker på det egentlig er du som styrer noe som helst i SF lengre??
 

DeletedUser

Guest
Hva mener du med at det kan bekreftes av tidligere UF spillere?
UF som allianse mistet kun en by til folk utenfor alliansen så lenge den eksisterte. Den byen mistet jeg til grekerne. Så ja, grekerne klarte å ta en av byene mine, men det var en by som ligger i hav 55.

Så jeg kan ikke bekrefte at grekerne vil spise seg innover hav 54.... Da må de i så fall kvitte seg med meg først.

Ikke innover i hav 54, i hav 55 og i grunnen holder dere til ganske nært 54 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmmm.... jo stalka meg å fant meg på facebook å begynte å spørre meg ut om jeg kjenner folk jeg kjenner-.- det er faktisk veldig creepy å stalkerish:S å man er bare creepy å stalkerish mot folk man elsker eller hater... men alle elsker meg.. inkludert deg.. bare ikke alle som er så desperate de begynner å stalke meg;S

hvilken avtale har ikke jeg holdt??:) jeg gjorde allt jeg sa jeg:) sån den delen får du ta opp med de som faktisk brøt den:)

å når det kommer til de paktene dine abdul... du er jo borte flere mnd av gangen å har mistet maaange byer... sikker på du er aktiv nokk til å huske hvem som har vert allierte når?

sikker på det egentlig er du som styrer noe som helst i SF lengre??

BK er en feig allianse som ikke kan holde på noe som helst, ingen kan stole på dere. En gjeng med rotehuer :p Det vi egentlig burde gjort var å gitt dere grisebank hele gjengen :D
 

DeletedUser

Guest
Hehehe :)

Til Frk slayer:

Du som var representant for BK og det var du som signerte en avtale som skulle gjelde for hele BK.Men så kom dere med den rareste unnskyldningen om at en enkelt person ikke ville høre på dere hehe.Dere har mye kontroll ser jeg når dere ikke kan å kontrollere en enkelt spiller.

Hvor har du det med at jeg har vært borte flere måneder av gangen?
Du har enten problemer med å følge med eller så drømmer du mens du er våken.Jeg har aldri slått på feriemodus her på grepolis så jeg skjønner ikke hvor du har de måneders fraværene ifra hehe :D

Ja jeg har vært borte av og til innimellom og det har kommet dager hvor jeg har fått tid til å logge på kun engang(vi er tross alt ikke roboter), men min maksimale fravær på engang har vært på 4-5 dager.I løpet av de dagene så mistet jeg 10-11 byer hehe :D
Hadde jeg vært borte slik som du beskriver så hadde jeg logget på med en bruker med ingen byer.Scorpus79 og Fox følger gått med på min aktivitet skal jeg fortelle deg hehe.

Å elske en person man ikke skjenner er vanskelig, og det med at alle elsker deg tviler jeg veldig på hehe.Jeg har ingen grunn til å hate deg eller elske deg så de fortellingene må du holde for deg selv i ditt drømmeland hehe.

Jeg føler at vi to har begynt med å skrive noe som egentlig ikke har noe med denne tråden å gjøre, så vennligst hold dine drømmer for deg selv og snakk heller om spille enn deg selv.

Når det kommer til styringen av SF så har jeg vært leder der hele tiden og er med på å kontrollere,men siden at SF er en demokratisk allianse så har vi ingen som styrer vi alle forsøker å gjøre en god jobb sammen.Vi har selvsagt en ledelse men den gruppen jobber med sakene/planene og legger det frem for resten, så tar vi valgene felles.Slik har det alltid vært og slik skal det alltid være.Men selvsagt for at en allianse skal fungere best mulig så må den ha en leder og den rollen har jeg fremdeles.

Så svaret er "JA" jeg styrer fremdeles noe i SF men er du sikker på at du styrer noe i BK?
Du har flere ganger sagt at du er leder der, men har du kontroll du? siden at ingen hører på deg og avtalene som du signerer blir brutt av enkelt spillere som du ikke klarer å gjøre noe med?

hehe :D
 

DeletedUser

Guest
Ikke innover i hav 54, i hav 55 og i grunnen holder dere til ganske nært 54 :rolleyes:

Hvis du mener i hav 55, så ja. UF, inkludert meg mistet en by til grekerne i løpet av den perioden alliansen eksisterte. Den byen lå forøvrig ganske langt inne i hav 55. Vi holder til i 54, som ligger ved siden av 55. Så ja, da blir det jo ganske nært......
 

DeletedUser

Guest
Til frk slayer:
Du skrev at du syntes at jeg er latterlig og jeg skrev at jeg synes om det samme om deg.Hvor du har fått det med at jeg elsker deg i over hele verden vet jeg ikke hehe, men tenker at du mente sikkert ironisk.Stalket deg har jeg ikke men stalket mange har du nok gjort hehe.Den avtalen som dere ikke klarte å holde er ikke glemt.Lær deg å stå på dine ord og lær deg om hvordan man holder avtaler så kan du kom hit å snakk.

Fant du ikke noe bedre enn å si at IQ min ikke utvikler seg hehe?
Når du ikke finner noe bedre å si så starter du med å kritisere, typisk deg.Men å kritisere klarer du ikke engang hehe.

Til Martihaav:
Jeg husker veldig godt de avtalene som votm har hatt med oss og BK.Har du ikke fulgt godt nok med eller huske dårlig kan jeg ikke si noe i mot, men jeg husker de avtalene ganske godt.

Jeg vet ikke hva som foregår oppe i hodet ditt jeg Abdul, men hvis du inngikk noen avtale med en enkelt person i VotM så vil ikke det telle som en Alliansepakt... Jeg er 100% sikker på at en allianse jeg har vært i aldri har vært alliert med SF.
 

DeletedUser113

Guest
Jeg er ganske lei av alle som kommer uten ifra og prater om paktene BK har hatt med andre allianser... Dere i SF har absolutt ingen forutsetning til å vite noe som helst om hva avtalene vi har hatt med andre allianser går ut på.

Og når det gjelder deg streamer... du sier vi er en feig og rotete allianse som ikke får til noe som helst... Hva er du da, jeg har mistet tellingen over hvor mange byer jeg har tatt fra deg. Vet du hva, jeg ber deg, nei, jeg trygler deg om å angripe meg å bare prøve å ta en av byene mine. Du har aldri klart å få inn opprør hos meg en gang. Så vær så god... kom å grisebank meg.
Mens du angriper meg så syns jeg du skal huske EN ting.. jeg ser på deg som en entrepenør.
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Jeg abefaler deg å lese nøye Marti :)
Jeg sa ikke at votm har hatt noen pakt med SF, men at de hadde en kort tids IAP med SF.Den avtalen signerte jeg under :)

Bortsett ifra dette så er det som jeg sa tidligere at VOTM har samarbeidet med BK hele veien frem til i dag.Så en sammenslåelse med BK overrasket ikke oss og har ingen betydning for SF heller.Siden at vi har beregnet VOTM og BK som en felles fiende for lenge siden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg abefaler deg å lese nøye Marti :)
Jeg sa ikke at votm har hatt noen pakt med SF, men at de hadde en kort tids IAP med SF.Den avtalen signerte jeg under :)

Bortsett ifra dette så er det som jeg sa tidligere at VOTM har samarbeidet med BK hele veien frem til i dag.Så en sammenslåelse med BK overrasket ikke oss og har ingen betydning for SF heller.Siden at vi har beregnet VOTM og BK som en felles fiende for lenge siden.

Vi samarbeidet med BK i et par måneder i VotM. Vi hadde flere angrep på oss av BK igjennom perioden VotM var på serveren enn det vi fikk av SF... En av grunnene til at folk fra VotM gikk til BK etter at den ble oppløst var jo rett og slett fordi SF har et rykte på seg til å være en alt for defensiv allianse.
Tipi prøvde jo å få til en merge med dere i SF, men det var rett og slett alt for få som var interesserte i å sitte å spille Sim City på grepolis.
 

DeletedUser114

Guest
abdulhey skrev så mye jeg ikke brydde meg om så glemte hva jeg skulle skulle svare...

eeeeeh jo..... noe med å gi BK juling.. nei... det var streamer det.... maaaan...

abdulhey sier ikke noe bemerkelsesverdig å svare på desverre:( skuffende:(

streamer.... kom å gi oss juling da:) dere kaller oss feige?? vi eier vertfal offtropper:) å dynker oss ikke i deff får å miste byer alikevel:)
 

DeletedUser

Guest
Først må jeg kvitte meg med opey, klufsus, TheFox og candygirl som lager opprør hele tiden, så kan jeg fokusere på andre ting :D

Feigt å starte angrep rett før oppdatering, ja jeg vet dere er spilladmin og sånn, men det blir ikke rett å utnytte det til deres fordel.
 

DeletedUser114

Guest
lol.. dere? er vel ikke så mange admins i BK?:p

pluss at jeg vet ikke alltid så mye mer en dere andre;) å de fleste større oppdateringene er jo anonser om i forumet før de skjer så alle kan se:p
 

DeletedUser

Guest
hmmm.... jo stalka meg å fant meg på facebook å begynte å spørre meg ut om jeg kjenner folk jeg kjenner-.- det er faktisk veldig creepy å stalkerish:S å man er bare creepy å stalkerish mot folk man elsker eller hater... men alle elsker meg.. inkludert deg.. bare ikke alle som er så desperate de begynner å stalke meg;S

HEeh:rolleyes: Fant deg jeg å så kan ditt fornavn og eternavn :p men det hadde egentli ikke så mye å si for du stalka meg før jeg viste navne ditt :eek:

Locokrolle sier" Kan vi ikke alle være venner <3
 

DeletedUser114

Guest
HEeh:rolleyes: Fant deg jeg å så kan ditt fornavn og eternavn :p men det hadde egentli ikke så mye å si for du stalka meg før jeg viste navne ditt :eek:

Locokrolle sier" Kan vi ikke alle være venner <3

haha:p jeg stalka deg først??:O
jeg kan ikke ditt fornavn å etternavn:O men du kan mitt... *ler*
*mwah*
 

DeletedUser

Guest
lol,vis du skal prøve å være en komiker så burde du finne vitser om BK i steden for SF ;D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Først må jeg kvitte meg med opey, klufsus, TheFox og candygirl som lager opprør hele tiden, så kan jeg fokusere på andre ting :D

Feigt å starte angrep rett før oppdatering, ja jeg vet dere er spilladmin og sånn, men det blir ikke rett å utnytte det til deres fordel.

Så du klarer ikkje å lage opprør hos andre når du har opprør? :eek:


BK er en feig allianse som ikke kan holde på noe som helst, ingen kan stole på dere. En gjeng med rotehuer :p Det vi egentlig burde gjort var å gitt dere grisebank hele gjengen :D

Du kaller oss en feig allianse? :eek: Nå er det berre 1 sf spiller som eg har sett har vert aktiv på angrepsfronten og det er Concept. Hakje hørt at du har hatt et opprør hos oss i BK enda... Og ekje vi som ligger på 2 plassen på angrepsfronter så ikkje kall oss feig. En gjeng med rotehuer og? Trur nok du snakker om deg selv nå eg :rolleyes: Er enig at dokke skulle gjedd oss grisebank :) Venter så sykt på at noen kan angripe meg sann som Hind og Thst gjor en gang. Eneste som har hatt opprør hos meg i det siste er Concept. Rart at en sann spiller orker å vere med slike deffspillere som dere er, eneste dere eiger er forsvarstropper...
 

DeletedUser107

Guest
neida viper de hadde noe off.. fant 230 fs.. meen de er borte nå :p
 

DeletedUser

Guest
lol,vis du skal prøve å være en komiker så burde du finne vitser om BK i steden for SF ;D

Nå har det seg slik at kommentaren var om Abdul, ikke om SF. Dere har vel ikke et så fascistisk styre at dere omtaler Abdul som SF?
 
Topp