Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at en spion ble sendt på bytting sin by. Følgende viste rapporten:
Funny_Pictures_this-is-how-you-party_1041.gif

Folk ble redde å snudde i døra
smiley_emoticons_neutral_new.gif


Kan rykte bekreftes? skjer det snodige ting i byen din bytting
smiley_emoticons_lol.gif
?
 

bytting

Well-Known Member
Brukte du virkelig et døgn på å helle i deg nok Red Bull? Jaja, tror du fikk i deg noe annet og når du legger ut et bilde av nøtts ...

He is so very low energy! So low energy!

jeb.jpg
 

DeletedUser807

Guest
....ryktene sier at Fant gleder seg til når Nissen kommer, selv om han har hatt besøk av flere nisser i byen sin. Tror jaggu det er de samme nissene som jeg oppfordret til å ta et angreps kurs hos pettern på Chi......de slo vist ikke til
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Ryktet sier at Bytting savner Nuts så fælt at han gjør alt for å få oppmerksomheten hans, både ingame og på forum:) Dessverre tør han ikke svare på pm når han først får kontakt! Men alle kan jo få kneskjelven når man endelig får kontakt med sitt store idol, så det er naturligvis tilgitt:)

For å løse dette har jeg investert i 3D-printer, så jeg kan sende en miniversjon av meg selv i julegave slik at han kan snakke med den, når det dessverre ikke er mulig å få tak i originalen grunnet et liv utenfor både Grepolis og forum:) Beklager sevsagt dette, men ingen skal komme å si at jeg ikke er empatisk i hvert fall
smiley_emoticons_grepolove.gif


Ønsker alle en god grepojul fra vannpytten
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

bytting

Well-Known Member
Rykter sier enkelte synes å få noen spioner på seg er en så skjellsettende opplevelse at de må sende pm for å syte og beklage seg.

Ryktet sier videre at når vedkomende ble blokkert på pm for å få fred for sytet ramler vedkommende inn på ryktiss heller for å få trøst.

Håper dere har et godt velferdstilbud i alliansen med støttegrupper etc for de skuddredde hos dere ... det er en farlig verden vi lever i ... og snart er det vinter...
 

DeletedUser1017

Guest
Ryktes at Bytting dessverre foretrekker monolog da han sliter med å komme med tilsvar til noe som helst :) Tar det som et stort kompliment at jeg får stadig oppmerksomhet av en jeg knapt ofrer en tanke annet enn når jeg ser navnet :)
 

bytting

Well-Known Member
Tilsvar til hva da? At jeg sender spioner på deg? Er det en IAP jeg ikke har fått med meg, er muligens litt distre men...
 

DeletedUser1017

Guest
Tilsvar på noe som helst :) Tenk at du som stort sett spammer meg med pm og spioner på alt av servere ikke tør å ha åpen linje engang :) Ubetalelig, du vet vi snakker norsk her, tror du har fått en meldinga på et annet språk før :)

Så når blir det ghosting? Jeg prøver å spare byplasser, men det er neimen ikke enkelt :)
 

DeletedUser1017

Guest
Må dessverre stikke nå, men detter sikkert innom igjen om et par uker:) Du får skrive med deg selv som vanlig, vet du er flink til akkurat det
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det er du som sender meg pm Nuts. Fordi jeg sendte noen spioner på deg. Oh vey!

Prøv heller å forholde deg til dette som et spill og ikke en episode av Hotel Caesar, så slipper du å måtte å sitte og tolke alt med en personlig vridning. Er du norges svar på Alex Jones eller noe sånt?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Innom en snartur bare for å informere om at det er observert "pakter" iform av IAP's og deffhjelp på kryss og tvers av de fleste alliansene bortsett fra hos Oljebarna. Eller jo glemte meg litt der, vi hjalp en allianse på 3 spillere her om dagen :) Uansett, dette til info så alle de mener at pakting dreper en server og til dere som bare leser for morro skyld
smiley_emoticons_candle.gif
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Innom en snartur bare for å informere om at det er observert "pakter" iform av IAP's og deffhjelp på kryss og tvers av de fleste alliansene bortsett fra hos Oljebarna. Eller jo glemte meg litt der, vi hjalp en allianse på 3 spillere her om dagen :) Uansett, dette til info så alle de mener at pakting dreper en server og til dere som bare leser for morro skyld
smiley_emoticons_candle.gif
Ikke vær så sur i meg da
smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ikke vær så sur i meg da
smiley_emoticons_tubbie3.gif

Liker at når jeg faktisk sier noe til deg så snur du det jeg sier og bruker det mot meg, dette har jeg blitt vant til på sitt vis. Dette derimot er nytt for deg (tror jeg). Virker som du har tilegnet deg egenskapen å tro at jeg snakker direkte til deg når jeg egentlig ikke siktet til en person generelt, men mange av spillerne på serveren som kjeftet meg opp gjentatte ganger fordi jeg paktet "ihjel" en server.

I dette tilfelle lurer jeg på hva som fikk deg til å føle deg truffet, da jeg ikke har observert at du har gjort så mye av deg denne serveren enda. (håper du skrur litt opp på redbullinntaket
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
)

For å få oppklaring, ryktet var da ikke ment som noe personangrep mot noen av de 2 som faktisk har svart. Selv om at de 2 spesifikt har klagd mye på meg og min måte å spille / lede en allianse og hvordan det "dreper" en server. Av ren nyskjerrighet gikk jeg på ryktebørsen på den skambelyste serveren vi ikke skal nevne navnet på her om dagen. Og da ser jeg lederen i en 3dje allianse skrive at pakting dreper grepo, deres allianser er vell de største her inne sett på spiller og allianse antallet. En annen spiller sa at gull dreper grepo og at pengene heller skulle gå på sparekonto til ungene sine. Igjenn viser det seg at her inne kan man gulle seg opp 6 byer på 1,2,3 uten noe problem.

Jeg har jo prøvd å gjort mine tiltak slik at det ikke skulle bli pakting osv, vi tar ikke inn masse spillere, tenkte vi skulle holde oss til 20, men lover ingenting der. Så skulle vi ikke ha noen pakter, uansett om vi ble dasket hardt bak fra starten eller om vi greide oss fint.
Så når jeg prøver å spille med moral og "verdighet" prøver de andre alliansen som har klaget på hvordan jeg spilte forrige server å gjorde jeg gjorde da.

Bytting? du som er så flink på fremmedord, hva kaller man personer som sier at noe ikke er greit når det ikke går i dems favør, men det er helt greit hvis det skulle gi dem positive odds?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp