Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Korrekt AM...

Må man ikke bruke alt eventsnackset til overs på en gang da
smiley_emoticons_tubbie3.gif


#Abstinenser
 

bytting

Well-Known Member
Jepp, strekker meg til å opplyse om at det er et globalt ban og ikke utløst av noe som er relatert til Byzants:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Denne gangen ble mitt fulle inventar sponset av to spillere i San Andreas, så er bare fint å gi dem tilbake det dem har betalt for :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nice, utvide ordforrådet er alltid bra :) Nesten enklere å google selv, enn å spørre her :D

Alethe: gr. sannhet + Fobia: gr. fobi, sykelig redsel, angst, frykt, ja, du vet. Og sånn apropos, Lethe er en av elvene i Hades :) Stilig?

Prøvde å google vet du, fant ingenting fornuftig på Alethe, kanskje jeg må pusse opp googel skillsa mine:) Uansett tøøft :)
 

bytting

Well-Known Member
Denne gangen ble mitt fulle inventar sponset av to spillere i San Andreas, så er bare fint å gi dem tilbake det dem har betalt for :)

Så hyggelige vi er med hverandre på Byzants da:) Rene tyske hippiekollektivet, alle deler med alle:) OljeBarna har sponset mitt premium for de neste .... 10 åra omtrent, noen i SA spyttet litt inn ditt eventmarathon:) Vidunderlig den gullhandelfunksjonen ass:)

kanskje jeg må pusse opp googel skillsa mine:)
må visst det:) hjelper deg litt på vei, mitt er ditt i disse hippietider esse:)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=alethephobia

https://en.wikipedia.org/wiki/Aletheia
 
Sist redigert:

DeletedUser670

Guest
Hehe Hadde du vært me så hadde den vært target number 1
smiley_emoticons_biggrin.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Stille det var her da? Bytting, "enlighten us" på noe vi ikke vet:) nesten som jeg savner vittighetene dine
smiley_emoticons_winken4.gif
 

bytting

Well-Known Member
Nei, men av og til har man flaks. Eller ... kanskje vi er tvillingsjeler, du og jeg, vi er på samme fase, i vår reise gjennom eksistensen, våre vibrasjoner når hverandre, føler hverandres kosmiske puls ... ja, nei, forresten tenker vi sier det var flaks:) No offense asså:)
 

bytting

Well-Known Member
Gosh:) De er så ille hissige de der småspillerne:) Hva fikk du kjeft for da?:) Vært slem nå igjen?
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Gosh:) De er så ille hissige de der småspillerne:) Hva fikk du kjeft for da?:) Vært slem nå igjen?
smiley_emoticons_flucht2.gif
For at jeg har fått en by fra en spiller i Sparta på en ganske populær øy. Var vell en som følte seg urettferdig behandlet siden han ikke fikk samme tilbudet som jeg :/. Ble kalt ord som feig, gammel, arbeidsledig, at jeg hadde ikke mening i livet mitt og at jeg drev med lobbyvirksomhet
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


Men ellers har dagen vært ganske fin :)
 

bytting

Well-Known Member
For at jeg har fått en by fra en spiller i Sparta på en ganske populær øy. Var vell en som følte seg urettferdig behandlet siden han ikke fikk samme tilbudet som jeg :/. Ble kalt ord som feig, gammel, arbeidsledig, at jeg hadde ikke mening i livet mitt og at jeg drev med lobbyvirksomhet
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


Men ellers har dagen vært ganske fin :)
gosh, litt som på julaften når søstra får finere gave enn en selv, sjalusien sitter så løst i de yngre generasjoner:)
 
Topp