Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
LOLZ

Vi vet vel alle hvorfor Nøtts leker gjemmsel. Samme grunn til at han gjemte seg etterhvert på upsilon og.

Men godt å se han har evnen til å skjønne når han er i ferd med å drite seg ut i det minste da, og heller leke strutseleken.

#FreeEdwardSnowden

Det er din mening av saken, og kanskje et mindretall andre spillere. Derimot er jeg ganske siker på at flertallet jevnt over på de fleste ryktebørser uansett land, mener at du burde begynne å leke strutteleken. Uansett det er jo en helt annen sak. Ikke vet jeg hvorfor Nuts ikke svarer deg, kan hende han er lei gammelt oppkast? kanskje han har bedre ting å gjøre? eller kanskje an bare ikke gidder å bruke energi på deg? Kanskje han faktisk gjemmer seg
smiley_emoticons_lol.gif
. Akkurat dette har jeg ikke innside informasjon på. Så intill du får svar kan du jo tenke ditt, AM tenke sitt og vi andre tenke vårt. for det er jo ikke noe annet en reine spekulasjoner.
smiley_emoticons_grin.gif
 

bytting

Well-Known Member
eller kanskje an bare ikke gidder å bruke energi på deg?.

Du virker veldig blodfattig, ja, når du må ty til et så tåpelig argument som dette. Vi snakker altså om en som har hatt energi nok til å lyve, ikke bare om meg da, andre og, systematisk og manisk i månedsvis på upsilon-ryktiss. Ja, ikke bare på ryktiss, han til og med brukt energi på å dikte opp løgner om meg om livet utenfor grepo som han sittet og liret av seg på forum/skype ingame og.

Og siden du nevner andre lands servere, han har også hatt energi nok til å dilte etter oss på andre lands servere for å sitte å lyve om oss der og.

Så å si at det er energien det står på blir jo bare corny...

Look at him, he is so low energy! So low energy

1457727429-donald-trump.jpg
 

DeletedUser1011

Guest
mener at du burde begynne å leke strutteleken.

Hvis han er lei, så bør han nok la være å dra det i gang. Og så bør nok dere la være å applaudere når han setter seg på den eneste sirkushesten han har.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
ja, men da må du få opp energien:) Og de kompisene dine kan ikke leke gjemsel når de blir skremt:)

Men bortsett fra det: Wiiiiiiiii!!!!!!
Holder meg nede på dette energinivået enn så lenge, så får vi se om det blåses liv i noen av "kompisene" mine ettervert:)
 
Topp