Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Min pappa er sterkest, nei min er det! Barnehager tedenser nå bytting, er du blitt rusten?
smiley_emoticons_candle.gif

Nei, men jeg tror du henger litt etter:) Skal gi deg tid til å la ting synke inn:)
 

bytting

Well-Known Member
P.S. Hvorfor sluttet dere å like innleggene til hverandre?:) Er dere blitt uvenner?:) uff...
 

bytting

Well-Known Member
Ikke vær så pessimistisk da:) The sky is the limit:) Skal se dere får det til om dere strekker dere:)

Vi heier på dere:)
 

bytting

Well-Known Member
Hvor ble det av Nøtts da?:) Ble han litt opptatt med å dobbeltsjekke(og trippelsjekke osv @ infinitum) at døra ned til Snowden-kjelleren var tilstrekkelig boltet?:)

#FreeEdwardSnowden
 

DeletedUser670

Guest
Ryktene sier at Oljebarna lever opp til navnet, mur fra 0 til 25 på 10 minutter
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at Shipper er litt salty for å ha gått på en smell :)
 

DeletedUser1011

Guest
Hvor ble det av Nøtts da?:) Ble han litt opptatt med å dobbeltsjekke(og trippelsjekke osv @ infinitum) at døra ned til Snowden-kjelleren var tilstrekkelig boltet?:)

#FreeEdwardSnowden

Ryktes at noen fikk i seg litt sannhetsserum ved en feiltagelse og ligger bastet, bundet og kneblet i boden
smiley_emoticons_panik4.gif
Nå som man så fram til nye og rykende ferske løgner, de gamle er visst gått ut på dato
smiley_emoticons_neutral_new.gif
Ønsker hurtig rehabilitering
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Skjønner at her blir man straffet om man ikke sjekker børsen på noen dager. Kjenner jeg Nuts rett har han kommet til å svart har han sett det. Personlig liker jeg å la dere prate med dere selv, da blir dere så desperate og bynner å etterlyse oss. Litt kjekt å være savnet
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

bytting

Well-Known Member
LOLZ

Vi vet vel alle hvorfor Nøtts leker gjemmsel. Samme grunn til at han gjemte seg etterhvert på upsilon og.

Men godt å se han har evnen til å skjønne når han er i ferd med å drite seg ut i det minste da, og heller leke strutseleken.

#FreeEdwardSnowden
 
Topp