Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Hva det slikt dette spillet funket? hadde nesten glemt hvordan man skulle spille med korrekt moral og etikette
smiley_emoticons_idea2.gif
Captainikul hvor finner jeg start på nytt knappen?

Jeg tror dessverre ikke det er mulig mafa3k... Men mitt kompetansenivå på dette området ligger forsåvidt ganske langt unna ekspertene sitt så får overlate til andre å gi et bastant svar på dette
smiley_emoticons_manticore.gif
 

DeletedUser924

Guest
Hva det slikt dette spillet funket? hadde nesten glemt hvordan man skulle spille med korrekt moral og etikette
smiley_emoticons_idea2.gif
Captainikul hvor finner jeg start på nytt knappen?
vet ikke jeg mafa, men regner med at ekspertene vil komme med en uttalelse basert på kunnskaper de har ervervet seg fra tidligere servere
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg tror dessverre ikke det er mulig mafa3k... Men mitt kompetansenivå på dette området ligger forsåvidt ganske langt unna ekspertene sitt så får overlate til andre å gi et bastant svar på dette
smiley_emoticons_manticore.gif

vet ikke jeg mafa, men regner med at ekspertene vil komme med en uttalelse basert på kunnskaper de har ervervet seg fra tidligere servere
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Så samstemte dere var her da
smiley_emoticons_confusednew.gif
Da venter jeg i spenning på instruksjoner fra de som har ervervet seg slik kunnskap
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Oi så gøy:) litt liv på ryktiss igjen:)

(hvem lot døra til hønsegården stå åpen btw?)
 

bytting

Well-Known Member
Vil vel ikke si jeg er ekspert på hønsedrift nødvendigvis, men kjenner igjen kakling når jeg hører den:)
 

bytting

Well-Known Member
Gjelder bare for deg den der tror jeg:)

Ellers da Nøtts?:) Noen nye spennende løgner å fortelle?:) sånn apropos siden dere var så godt i gang med å dreie samtalen over på tidligere servere:)
 

bytting

Well-Known Member
Visste ikke at jeg hadde oppfostret noen som helst jeg:)

(p.s. at dere sitter og tryker liker på kommentarene til hverandre er veldig nusselig da:))
 

bytting

Well-Known Member
Skulle gått an å trykke liker på egne innlegg, sånn for å virkelig få utbasunert til verden sine valideringsbehov:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Skulle gått an å trykke liker på egne innlegg, sånn for å virkelig få utbasunert til verden sine valideringsbehov:)
Du får sende en ticket på saken, og forklare at du får det til på facebook så koffer ikke her?
 

bytting

Well-Known Member
Trodde det var du som var eksperten på å sende ticket:)

Stay #krenka



Trykker du liker på egne Facebook-innlegg?:) Gosh
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Trodde det var du som var eksperten på å sende ticket:)

Trykker du liker på egne Facebook-innlegg?:) Gosh
Min pappa er sterkest, nei min er det! Barnehager tedenser nå bytting, er du blitt rusten?
smiley_emoticons_candle.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Gjelder bare for deg den der tror jeg:)

Ellers da Nøtts?:) Noen nye spennende løgner å fortelle?:) sånn apropos siden dere var så godt i gang med å dreie samtalen over på tidligere servere:)

Jeg vet ikke helt hvem dere er? Må visst skaffe meg nye briller :) Men nei jeg venter bare på den sedvanlige ghostinga ved første antydning til motgang jeg! Sparer byplasser som en gal
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Topp