Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Oi, her var det mye tekst
smiley_emoticons_tubbie3.gif

da jeg ikke har observert at du har gjort så mye av deg denne serveren enda. (håper du skrur litt opp på redbullinntaket
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
)

oh yess! Nettopp vært på butikken og hamstra Pepsi Max, så nå blir det trøkk!
smiley_emoticons_tubbie3.gif


Bytting? du som er så flink på fremmedord, hva kaller man personer som sier at noe ikke er greit når det ikke går i dems favør, men det er helt greit hvis det skulle gi dem positive odds?
smiley_emoticons_confusednew.gif

Tja, sikkert flere ting man kunne kalt det. Inkonsekvent feks kanskje?:)

smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Oi, her var det mye tekst
smiley_emoticons_tubbie3.gif



oh yess! Nettopp vært på butikken og hamstra Pepsi Max, så nå blir det trøkk!
smiley_emoticons_tubbie3.gif




Tja, sikkert flere ting man kunne kalt det. Inkonsekvent feks kanskje?:)

smiley_emoticons_tubbie3.gif


Smakte litt på inkonsekvent, men det satt ikke helt rett på tunga
smiley_emoticons_hecheln.gif
. Noen bedre forslag?
 

bytting

Well-Known Member
I dette tilfelle lurer jeg på hva som fikk deg til å føle deg truffet, da jeg ikke har observert at du har gjort så mye av deg denne serveren enda. (håper du skrur litt opp på redbullinntaket
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
)
oh yess! Nettopp vært på butikken og hamstra Pepsi Max, så nå blir det trøkk!
smiley_emoticons_tubbie3.gif

Drikker man mye pepsi max må man som kjent ofte på do etterpå:) Så nå får jeg fart i ræva ja:)

smiley_emoticons_tubbie3.gif

Smakte litt på inkonsekvent, men det satt ikke helt rett på tunga
smiley_emoticons_hecheln.gif
. Noen bedre forslag?

Hykler kan kanskje passe, men det er vel ikke et fremmedord:) Hypokrit kanskje?:)

 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Drikker man mye pepsi max må man som kjent ofte på do etterpå:) Så nå får jeg fart i ræva ja:)

smiley_emoticons_tubbie3.gif



Hykler kan kanskje passe, men det er vel ikke et fremmedord:) Hypokrit kanskje?:)


Den smakte bedre :) Takk, skal ikke glemme hjelpen din:) setter pris på den
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

bytting

Well-Known Member
Men kan skrive et mer seriøst svar.

Svaret mitt var som antydet et ånsesvar. Var mer spesifikt rettet mot denne: "deffhjelp på kryss og tvers". Det du utgreier om var ikke det som var greia lizzm.

Siden jeg da ikke føler meg så truffet av det du skriver får kanskje evt noen andre svare på innlegget ditt. Om du fortsatt etterlyser svar.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Men kan skrive et mer seriøst svar.

Svaret mitt var som antydet et ånsesvar. Var mer spesifikt rettet mot denne: "deffhjelp på kryss og tvers". Det du utgreier om var ikke det som var greia lizzm.

Siden jeg da ikke føler meg så truffet av det du skriver får kanskje evt noen andre svare på innlegget ditt. Om du fortsatt etterlyser svar.

Jeg var ikke ute etter svar, skulle bar opplyse. Gjelder spillere i både den alliansen du spiller i og de andre. Da det har fløyet inn støtte til byer vi tar etter at den erobret. Feks da vi tok en Cenobites by, da støttet både BoB og punerne dem. Bare ett eksempel, var aldri ute etter å peke på enkelt personer, Jeg var ute etter en litt mer livlig og nåtid rettet ryktebørs. Som faktisk handler om det som skjer i denne verdenen.

Uansett om jeg er flink til å referere til tidligere verdner selv, må bli litt flinkere til å holde meg for god for slikt svada
smiley_emoticons_lol.gif


God natt:)
 

DeletedUser1017

Guest
Det ryktes at Bytting ikke forstår svar han ikke liker :) Det må være ganske så vidunderlig å leve i en slik verden! Misunnelig så det holder for å si det sånn, det er ganske slitsomt å være perfekt
smiley_emoticons_nicken.gif


Takk for blokk forresten, alle meldingene ødelegger timing
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

bytting

Well-Known Member
Likte svaret veldig godt jeg:) Takk for at du omsider kresta utav deg et nogenlunde tydelig svar selv om det tok sin tid:)

Tar det som et kompliment at du fant tete a teten vår på PM interessant nok til å omtale på ryktebørsen:) Du må gjerne videresende den for min del om noen etterspør den:) Mest pjatt da:) Men mitt komediske geni blomstrer ved anledninger:) Du er jo også komisk:) Husk sjøsyketablett:)
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Jeg vil bare minne bytting om at han kalte meg perfekt på pm senest i går :) Tusen hjertelig takk, snilleste du noensinne har skrevet til meg :) Håper det går greit at jeg delte den med mine venner :) Og ja de syns alle det var interessant at du kalte meg perfekt
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif


Vennlig hilsen de søte og perfekte leppene som tar juleferie med verdens største glis
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Kalte deg aldri perfekt:) Men registrerte et dusin meldinger der du selv omtaler at du selv omfatter deg som det:)

Ikke glem å sende den til Edward Snowden da, han ble jo nevnt så:)

Time? Hvorfor timer du, er du under angrep? Ikke glem å rapporter da:)
 

DeletedUser1017

Guest
Til Bytting. Jeg har det skriftlig og veldig mange mennesker har fått se det:) Trist for deg om du formulerte deg dårlig, men regner med du står for dine egne handlinger
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_hydra.gif


Sånn forøvrig! Det ryktes at noen har byttet allianse... Dette er jo et grusomt svik, snakk om forræderi på høylys dag
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Her må det lynsjes på både ryktes og pm i årevis fremover, noe sånt kan vi naturligvis ikke la passere ustraffet
smiley_emoticons_minotaur.gif
 

bytting

Well-Known Member
Til Bytting. Jeg har det skriftlig og veldig mange mennesker har fått se det:) Trist for deg om du formulerte deg dårlig, men regner med du står for dine egne handlinger
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_hydra.gif
Gjorde nok ikke det:) Men fint at min validering av deg er så viktig for din eksistens at du evner å overbevise deg selv om det:)

Sånn forøvrig! Det ryktes at noen har byttet allianse...
oi, spennende:)

Dette er jo et grusomt svik, snakk om forræderi på høylys dag
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Her må det lynsjes på både ryktes og pm i årevis fremover, noe sånt kan vi naturligvis ikke la passere ustraffet
smiley_emoticons_minotaur.gif
Jøss, var da voldsomt:) Du høres litt sint ut:) Kanskje bare litt for mye Pepsi Max, men men, kjør på:)
 

bytting

Well-Known Member
Kan svare litt mer seriøst. Er vel nylige allianseskifter på byzants samt diskursen på ryktebørsen til Upsilon du pjatter om tenker jeg.

Sånn forøvrig! Det ryktes at noen har byttet allianse... Dette er jo et grusomt svik, snakk om forræderi på høylys dag
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Er vel ingen som har antydet eller sagt at alliansebytte i og for seg og nødvendigvis er et svik. At du prøver å vinkle dette da som hypokriti blir jo da bare tøv, med mindre du kan backe opp med relevante detaljer om nevnte nylige alliansebytte.

Her må det lynsjes på både ryktes og pm i årevis fremover, noe sånt kan vi naturligvis ikke la passere ustraffet
smiley_emoticons_minotaur.gif

Min/vår deltakelse i sirkuset på upsilon var da aldri motivert av backstackingen. Den startet fordi du og Joalarsen begynte å lyve der inne. Den fortsatte fordi dere fortsatte å lyve. For de som mot formodning skulle være interessert så er det enkelt og rett frem å etterprøve dette. Overgangen skjedde 25.nov 2015, Nuts kommer med sin første løgn 5. des i innlegg #297. Da skulle det være rett frem, for de som mot formodning skulle bry seg, å lese seg til at jeg i tiden imellom ikke bringer på bane overgangen. QED.
 

bytting

Well-Known Member
God Jul:)

Sånn forøvrig! Det ryktes at noen har byttet allianse... Dette er jo et grusomt svik, snakk om forræderi på høylys dag
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Her må det lynsjes på både ryktes og pm i årevis fremover, noe sånt kan vi naturligvis ikke la passere ustraffet
smiley_emoticons_minotaur.gif

For å utdype for de som ikke er oppdatert om hva det prates om: det er altså snakk om en allianse som gikk, praktisk talt, samlet over i det som inntil da var en en-mannsallianse. Så er vel mer alle som har byttet allianse, heller enn noen.

Hvis noen har grep om hva Barbara ser som et grusomt svik mot alliansen, om svik i det hele tatt, i noe slikt, må de gjerne dele forklaringen.
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Det ryktes at Bytting er så desperat etter å få kontakt med Nuts at han må sende 100 spioner om dagen der bynavn byttes for å lage beskjeder
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif


Koselig at jeg er idolet hans altså :) Forstår jo at det er trist når man ikke får snakke med den store helten sin
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Jeg har dessverre ikke tid til å opptrå som mentor og støttekontakt, men kanskje noen andre er interessert i jobben
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Noen som kjenner han bør kanskje ymte frempå at dette ikke er normal oppførsel på noe nivå
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Hvor mange servere har du spilt nå bytting? På tide å lære seg å angripe snart? Eller å bygge mur?
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Åja, du må forresten svare i spioner fortsatt, så er du opptatt med alle andre ting enn å spille, som vanlig. Slik som å konsentrere deg om kjønnsorganet mitt
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

bytting

Well-Known Member
Så søt du er:)

Ja..altså, du sitter hele dagen og nistirrer på skjermen så du kan sende ny trip innen få sekunder hver bidige gang, jeg sender dem ut. Da må du ikke komme å snakke om normal oppførsel og å "ha et liv".

De bynavnene er rasende festlige. Og ja jeg koser meg med at du ble så butthurt av å bli fullstendig satt fast i den lille tete a teten vår at du omgjør pm-boksen din til et safespace fra å få alethefobien din trigga, og du måtte blokkere meg i mangel på evne til tilsvar, Illustrert ved at du også her ikke greier å svare på det foregående, men brekker ut av deg masse svada: "Bygge mur"?, javel? Dagens God dag mann, økseskaft?

Hvis du sliter får du spørre bikkja om hjelp, hører den er smartere enn deg.
 

DeletedUser1011

Guest
Nice, utvide ordforrådet er alltid bra :) Nesten enklere å google selv, enn å spørre her :D

Alethe: gr. sannhet + Fobia: gr. fobi, sykelig redsel, angst, frykt, ja, du vet. Og sånn apropos, Lethe er en av elvene i Hades :) Stilig?
 
Topp