Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Vi alle sammen vet at 09.12.15 på side 40 begynte Bytting og kalle meg Qusling
Jupp.

Poenget ditt?

og vi alle vet at i går så ble rapport pga. regelbrudd ingame pga. enda et personangrep.
Dette medfører ikke riktighet. Utestengningen var ikke begrunnet med personangrep.

Og at Bytting gjentar at jeg er en funksjonshemmet person/eller oppfører meg som en synes jeg er litt rart?
Jeg har aldri sagt du er funksjonshemmet.

det og sende magi på Velouria og bytting, seffølgelig bytting med sin 3 bruker ingame her på upsilion.
Som jeg nå sier for ørtogfjørtiende gang, om du ikke liker at jeg er krass i språket får du slutte å lyve om meg.

så over til noe annet siden det er tydeligvis en mote, dvs. sånn som blir voldsomt populært over natten en liten tid.
så synes jeg det var fryktelig frekt av bytting og AM og stjele Gloryen til 300 Gretne fugler på serveren TAU.
Hverken jeg eller AM har gjort noe som helst for å stjele noen Glory der, den fortjener 300 å skinne i, de var bedre enn dere.

og dette gjorde dem kun for at jeg og dem jeg spilte sammen med ikke skulle vinne
Dette medfører ikke riktighet.
 

bytting

Well-Known Member
Tror du skal sette deg inn i hva faktisk personangrep er. Dette er andre gangen du utsetter AM for personangrep nå innen siste timen.
 

DeletedUser

Guest
skal ikke bruke mer av fri dagen min her i dag, iallfall :)

så får dere sause videre, lykke til på narvesen bytting
 

DeletedUser

Guest
er det noe annet du skal lære meg OstoreByttingMban
det altså skrevet fordi at du ser så høyt på deg selv, pga du tror du er bedrevitne
 

DeletedUser1011

Guest
Du klarer ikke å fornærme meg, jeg er ikke lett krenkbar. Men en ting må jeg få lov til å si, 300 vant på Tau og den innsatsen fortjener de heder for, og skal ikke skitnes til.

Jeg er like pliktoppfyllende på jobb som i spillet, så sjefen ser gjennom fingrene med at jeg bare er på rykteforum og ikke inne i selve spillet :)
 

bytting

Well-Known Member
Apropos personangrep:

skal ikke bruke mer av fri dagen min her i dag, iallfall :)

så får dere sause videre, lykke til på narvesen bytting

Hva er det egentlig som menes med dette med Narvesen? Kan ikke si annet enn at jeg har vært nysgjerrig på det, sikkert flere og.
 

bytting

Well-Known Member
back!!


[spr]
AAEAAQAAAAAAAAWXAAAAJDVlZTdkYjAwLTkxZDctNGE4Yy1hYmI4LTVlZmYxYjIyMDA4Zg.jpg
[/spr]
 

DeletedUser1186

Guest
Spikersuppe

TIRSDAG 29. NOVEMBER 2011 | HVERDAGEN, HVERDAGSMAT, HØST, OM MAT, OPPSKRIFTER
Noen ganger er kjøleskapet vårt ganske tomt. Riktignok ikke helt tomt, men i alle fall tomt for flotte råvarer og gode ideer. Det er på sånne dager jeg lager en suppe som denne. En suppe helt uten en plan og uten så veldig mange spennende ingredienser. Idag var det jeg fant i kjøleskapet mitt en pakke med bacon. Det baconet ble min spiker og mitt utgangspunkt for en kraftfull og mettende hverdagssuppe.



Baconsuppe med pasta

140 gram bacon
1 løk
1 kinesisk hvitløk
1/2 kålrabi
1 søtpotet
1,5 liter Vann
Buljongterning
1 ss harissapulver (eller chillipulver)
1,5 dl makaroni eller annen pasta

Kutt bacon i terninger (eller strimler hvis det er skivet bacon du har) og stek det i en gryte.
Kutt løk og hvitløk i terninger og ha dette i gryta når baconet begynner å bli brunt.

Kutt grønnsakene i terninger (jo større terninger, jo lengre koketid) og ha dem i gryten sammen med 1,5 liter vann. For smakens skyld tilsatte jeg en terning med grønnsaksbuljong og litt harissapulver.

La suppen koke til grønnsakene er møre. Rett før servering tilsetter du pastaen og lar suppen fosskoke til pastaen er al dente (har litt tyggemotstand). Smak til med salt og pepper og chilli etter smak.

Med godt brød og smør til blir dette en super middagssuppe på en kald og mørk dag!
 

DeletedUser107

Guest
[video=youtube;rog8ou-ZepE]https://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE[/video]​
 

DeletedUser107

Guest
Du kan jo opprette den du så kan vi prøve å hjelpe deg så godt som mulig ;)
 
Topp