Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Tror den jobben gjøres ganske greit fra innsiden. Rull med malakiesen som man sier i disse russetider :)
 

bytting

Well-Known Member
Holder med å henge ut deg og Caveman R. Mest av alt caveman R.

Hvis folk er så vare for å bli hengt ut er et tips å ikke spille på en måte som stillerseg så lagelig til hugg for uthenging.

P.S. Helst ikke bruk ordet personangrep om ting som ikke er personangrep.
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Gratulerer med dagen, alle greppere!

Og til spesielt utvalgte i bnn og overløpere og svikere, kondolerer. Når man trodde det ikke kunne bli verre, så setter dere ny rekord i lavmål. Skammens server, feige æresløse spillere.

Såså ingen grunn til å være sjalu :) Er ikke alle som klarer å fullføre en server vettu, det kan være ganske slitsomt til tider, spesielt om man møter litt motstand
smiley_emoticons_irre4.gif


Da er det tryggest å sitte godt plassert på sidelinja... Unnskyld jeg mente hos fienden sin ledelse. Hvordan var det igjen, det der med aldri mer .no? Føler det var en veldig vag uttalelse, er jo flere unntak enn det er sider i "Det gamle Testamentet"
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Æresløs spilling fra A til Å. En oppvisning i alt hva en allianse ikke bør tuftes på.

Nå gleder jeg meg til at du skal belære oss om hva en allianse skal tuftes på! Du vet jo best:) Jeg gleder meg, har garantert masse å lære! Penn og papir, check
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Det sier vel alt, at det er de som reagerer på svik og forræderi i et lagspill er synderne
smiley_emoticons_lol.gif
Nei, jeg opprettholder at det er slikt som dreper servere: når allianser ikke er tuftet på tillit, det pleier å være det som er limet i samarbeid. Når alt blir lov fordi man skal mele sin egen kake, eller pleie ranken sin, så står solid samarbeid for fall.

Håper igjen at det blir gode, gamle verdier som frontes på framtidige servere, ikke svik og illojalitet. Det er bare på det viset at .no kan blomstre. Og det er hele mitt budskap, fordi vi er så få så har vi alle et ansvar for å ikke kjøre servere i grøfta eller stikke hverandre i ryggen bare fordi det gagner oss selv der og da.
 

DeletedUser760

Guest
Det sier vel alt, at det er de som reagerer på svik og forræderi i et lagspill er synderne
smiley_emoticons_lol.gif
Nei, jeg opprettholder at det er slikt som dreper servere: når allianser ikke er tuftet på tillit, det pleier å være det som er limet i samarbeid. Når alt blir lov fordi man skal mele sin egen kake, eller pleie ranken sin, så står solid samarbeid for fall.

Håper igjen at det blir gode, gamle verdier som frontes på framtidige servere, ikke svik og illojalitet. Det er bare på det viset at .no kan blomstre. Og det er hele mitt budskap, fordi vi er så få så har vi alle et ansvar for å ikke kjøre servere i grøfta eller stikke hverandre i ryggen bare fordi det gagner oss selv der og da.

Slapp nå av. Det er bare ett spill.
 

DeletedUser1017

Guest
Slapp nå av. Det er bare ett spill.

Hysj , hysj:) Du må passe på å ikke knuse illusjoner om at Grepolis er selve livet :) Ting på grepo påvirker jo privatlivet til folk... Helt naturlig det da! Det er spesielt ille når noen er uenig med deg og kanskje har en annen oppfatning av ting en din egne perfekte. Det er kjipt, hater når det skjer
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Det sier vel alt, at det er de som reagerer på svik og forræderi i et lagspill er synderne
smiley_emoticons_lol.gif
Nei, jeg opprettholder at det er slikt som dreper servere: når allianser ikke er tuftet på tillit, det pleier å være det som er limet i samarbeid. Når alt blir lov fordi man skal mele sin egen kake, eller pleie ranken sin, så står solid samarbeid for fall.

Håper igjen at det blir gode, gamle verdier som frontes på framtidige servere, ikke svik og illojalitet. Det er bare på det viset at .no kan blomstre. Og det er hele mitt budskap, fordi vi er så få så har vi alle et ansvar for å ikke kjøre servere i grøfta eller stikke hverandre i ryggen bare fordi det gagner oss selv der og da.

Jepp. Alt var mye bedre før! Føler jeg har hørt sånn argumentasjon tidligere... Hvor var det nå igjen? Fant det:)

www.pensjonist.no
smiley_emoticons_dinosaurier07.gif
 

DeletedUser107

Guest
Da tror jeg at jeg må melde meg inn i pensjonist klubben
smiley_emoticons_smilenew.gif

ALT var bedre før
smiley_emoticons_lol.gif

Savner de tidene da det ikke gikk ann å gulle tropper, ingen app og ingen events :p
 

DeletedUser107

Guest
tja :p
2010 da alpha serveren kom, husker ikke når de innførte tropper for gull, men det var etter beta ihvertfall :) appen i seg selv er ikke så ille, men burde ikke vært alarm på den :p Og events burde de kutte helt ut, ihvertfall begrense den til 1-2 ganger i året.. og kun vare for den perioden det gjelder, halloween varer ikke i nesten 14 dager liksom :p

Det beste Grepolis har kommet med i det siste er muligheten til å selge ressurser for gull, nå tenker jeg mest på de som ikke guller fælt, men for de som ikke er villige til å tømme "pappas" visa kort :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
tja :p
2010 da alpha serveren kom, husker ikke når de innførte tropper for gull, men det var etter beta ihvertfall :) appen i seg selv er ikke så ille, men burde ikke vært alarm på den :p Og events burde de kutte helt ut, ihvertfall begrense den til 1-2 ganger i året.. og kun vare for den perioden det gjelder, halloween varer ikke i nesten 14 dager liksom :p

Det beste Grepolis har kommet med i det siste er muligheten til å selge ressurser for gull, nå tenker jeg mest på de som ikke guller fælt, men for de som ikke er villige til å tømme "pappas" visa kort :eek:

Er vel ikke noe sjokk at jeg synes de eventene er tøv.

Noget usikker på om jeg er enig med dette om gullhandel da. Sikkert gjevt for enkelte av oss.

Problemet er, og som jeg tror er den egentlige grunnen til at det ble innført, er at det fort skaper inflasjon i gullbruk. Det blir brukt generelt betydelig mer gull over hele fjøla. Som jeg vil si gjør ting mindre interessant.
 
Topp