Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Gratulerer med seieren BNW:)

Håper dere har opplevd det som en spennende, interessant og meningsfull verden:)

Joalarsen, Nuts, ArneGT og Northern Marvel ser jeg ingen grunn for å gratulere. En seier helt blottet for ære for dere dette.

thst1912

New Member
Gratulerer med seieren BNW:)

Håper dere har opplevd det som en spennende, interessant og meningsfull verden:)

Joalarsen, Nuts, ArneGT og Northern Marvel ser jeg ingen grunn for å gratulere. En seier helt blottet for ære for dere dette.
Tusen takk bytt, var en gøy verden fram til mapogo bitcha ut, men å kalle et spill meningsfullt vil jeg aldri gjøre. Takk for denne gang :p

Alexandros Megalos

Active Member
Henger meg på gratulasjonene til BNW, og trekker fra de nevnte 4 uslingene (slenger på en 5. også jeg da, en sviker og drittslenger som løy for å komme seg inn etterpå).

Siden dere fikk beskjed i god tid, hadde dere all mulighet til å påvirke resten av tiden her inne. Tenk hvor mye morsommere det hadde vært å satt en standard ved å kjøre på backstabbere fra begge fronter :)

Nuts

Active Member
Henger meg på gratulasjonene til BNW, og trekker fra de nevnte 4 uslingene (slenger på en 5. også jeg da, en sviker og drittslenger som løy for å komme seg inn etterpå).

Siden dere fikk beskjed i god tid, hadde dere all mulighet til å påvirke resten av tiden her inne. Tenk hvor mye morsommere det hadde vært å satt en standard ved å kjøre på backstabbere fra begge fronter :)
Takk takk :) Så fæle vi er, og så fantastiske dere er, føles det litt underlig at ingen ville være med på morroa deres...

Men vi kunne ikke klart det uten dere

Czared

Active Member
Da har det kommet en deadline for de 3 siste VUene for de som har lyst på krone. Raska på!

Over og ut den 9. juli 2016

Sist redigert:

Alexandros Megalos

Active Member
Hvordan gikk det egentlig med den avstemmingen? #VoteForByttingManOfTheYear

Måtte forlate lokalet da jentene tok helt av :(

#fabulous
#testotrumfergullogmalakies
#psykologi?fadermordMajorFAILoftheyear

Stillas85

Member
Snart er pepperkakene på plass i butikkene igjen! Just sayin' ;) Hadde nesten glemt Upsilon jeg.. Måtte bare inn og sjekke. Driter vel egentlig i hvem som vant, men gratulerer schmatulerer :p