Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
2 innlegg over grensen.


Forøvrig sier ryktet at noen er redd Edward Snowden skal stikke av, og foretar febrilske mottiltak.
 

bytting

Well-Known Member
Og stoppet pluzzli
smiley_emoticons_tubbie3.gif



smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier dette er favorittsangen til lederen i fanklubben min:)

[video=youtube;OMOGaugKpzs]https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs[/video]​

smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Kan jo ikke si noe uten at AM skal rapportere jo
smiley_emoticons_lol.gif

Skal innrømme at den var litt på kanten, man kan gjøre dumme ting i fylla
smiley_emoticons_lol.gif
men visste ikke at AM var så fisefin og måtte rapportere
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Innlegget mitt du siterer referer ikke til disse innleggene dine btw.

Var jeg som rapporterte begge 2. De var ikke på kanten, de var over.

Fylla? Drikker du midt på dagen?

#vote4FreeEdwardSnowden
 
Sist redigert:

DeletedUser1011

Guest
Du scorpus du scorpus, du legger alt over på andre :D Tror du innleggene dine blir fjernet fordi jeg er fisefin? Neppe :D Det handlet nok om deg, og ikke meg.
 

DeletedUser107

Guest
Tja, jeg startet ikke med å drikke før ved 03 på natta, så kan fort bli litt uttpå dagen da, at jeg drakk akvit hjelper helder ikke på saken xD
Regner nok med at den delen her av forumet er nå død
 

DeletedUser1011

Guest
Gratulerer med dagen, alle greppere!

Og til spesielt utvalgte i bnn og overløpere og svikere, kondolerer. Når man trodde det ikke kunne bli verre, så setter dere ny rekord i lavmål. Skammens server, feige æresløse spillere.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med dagen, alle greppere!

Og til spesielt utvalgte i bnn og overløpere og svikere, kondolerer. Når man trodde det ikke kunne bli verre, så setter dere ny rekord i lavmål. Skammens server, feige æresløse spillere.

må være veldig avgjørende for serveren og komme med et slikt personangrep som du ikke spiller på.
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg glemte visst å hedre de som har ryggrad nok, heia dere! Dere er de som gir håp for nye servere!
 

bytting

Well-Known Member
må være veldig avgjørende for serveren og komme med et slikt personangrep som du ikke spiller på.

det er ikke personangrep hn kommer med.

Men tydeligvis veldig avgjørende for serveren for deg å tråle verdenen etter spillere du kan få over. Var det ikke dere som hadde så lite konkurranse at dere knapt kunne angripe? Må da være rekord i feighet.

Upsilon har vært en parademarsj av nidingsverk, nå hiver Caveman R seg på toget, stikker til fienden midt under VU for å få seg en stakkars seier. En helt meningsløs og billig seier du kunne kjøpt på Nille for en femmer, og det bytter du all din ære og respekt for? Noen ville kalt det et bomkjøp.

Men er jo også respektløst overfor egne spillere dette, dere devaluerer jo seieren dems når dere ødsler den ut til uvedkommende som ikke har gjort noe for å få den.
 

DeletedUser

Guest
siden dere begynte og ghoste 14.12.15 så har dere vært mye her inne på rykteforum, og inn på serveren...

Vi er/var ikke full allianse, det ble ikke og drive med rekruttering igjennom forum siden det er så stor aktivitet her fra spillere som ikke satser her, så da ble det sendt pm rundt og høre om noen ville lære seg dette med vu og som kunne bidra.
 

bytting

Well-Known Member
siden dere begynte og ghoste 14.12.15 så har dere vært mye her inne på rykteforum, og inn på serveren...
poenget ditt?

Vi er/var ikke full allianse, det ble ikke og drive med rekruttering igjennom forum siden det er så stor aktivitet her fra spillere som ikke satser her, så da ble det sendt pm rundt og høre om noen ville lære seg dette med vu og som kunne bidra.

poenget ditt?
 

DeletedUser1011

Guest
Hei hvor det går.... Denne var tynn.

Vi kan gjerne diskutere hvilke personangrep jeg driver med, men tror at du enten har en uortodoks oppfatning av hva det er eller prøver deg på en like tynn en som det du nettopp gjorde med "opplæring".

Systematisk rekruttering snakker vi om, og ja, jeg kaller det æresløs spilling. Enten det er rekrutteringen eller å ta i mot et sånt tilbud for egen del, og dermed svikte alliansen sin. De som står i mot, de spiller med ære.
 

DeletedUser

Guest
Hei hvor det går.... Denne var tynn.

Vi kan gjerne diskutere hvilke personangrep jeg driver med, men tror at du enten har en uortodoks oppfatning av hva det er eller prøver deg på en like tynn en som det du nettopp gjorde med "opplæring".

Systematisk rekruttering snakker vi om, og ja, jeg kaller det æresløs spilling. Enten det er rekrutteringen eller å ta i mot et sånt tilbud for egen del, og dermed svikte alliansen sin. De som står i mot, de spiller med ære.

hva er poenget ditt?
 

DeletedUser1011

Guest
Æresløs spilling fra A til Å. En oppvisning i alt hva en allianse ikke bør tuftes på.
 

bytting

Well-Known Member
"Her", hvor er "her", ryktebørsen? Men hvem i Guds navn driver med rekruttering på ryktebørsen? Hva i alle dager er poenget ditt?
 
Topp