Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nei, jeg sa du gikk Full Retard, altså at argumentet ditt er teit. Kan ikke se at det er imot reglementet.

Mener på at Retard betyr tilbakestående, noe som faktisk er et personangrep, du spessifserer ikke at det han skriver eller det som er skrevet er tilbakestående. Du skrev DU gikk full retard. Noe som vanligvis peker til personen man skriver til. just saying.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Mener på at Retard betyr tilbakestående, noe som faktisk er et personangrep, du spessifserer ikke at det han skriver eller det som er skrevet er tilbakestående. Du skrev DU gikk full retard. Noe som vanligvis påpeker til personen man skriver til. just saying.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

Jeg siterer det han skriver.
 

DeletedUser

Guest
På hvilken måte er jeg stor? Er det ironisk? Eller fysisk du mener? Er akkurat passe stor vil jeg tro, 165 cm og 50 kg (så til personangrepene om at jeg er feit: Guess not). Måtte bare ta med et eksempel, siden jeg stort sett får ting på PM og ikke her ute.

Du vet at Spillerkontoen din er som regel en stor bruker full av byer, så slutt vri på ting.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg siterer det han skriver.

Kult, så man får lov til å drive med hets og skjellsord så lenge man siterer, det var noe nytt. Jeg er ikke så godt satt inn i det norske språket som deg. Bra man lærer noe nytt vær dag
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Kult, så man får lov til å drive med hets og skjellsord så lenge man siterer, det var noe nytt. Jeg er ikke så godt satt inn i det norske språket som deg. Bra man lærer noe nytt vær dag
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Er det nå jeg skal si at du og gikk Full Retard? Vil det være fornærmende, eller bare sassy?

Det var en respons på dette:
"du spessifserer ikke at det han skriver eller det som er skrevet er tilbakestående."

Når man siterer noe og skriver under sitatet går jeg ut fra at man skjønner at det implisitt er det samme som å spesifisere at det man skriver er et tilsvar til det som står skrevet i sitatet.
 

DeletedUser1011

Guest
Da må du forklare for meg, for jeg skjønner ikke. Hva har antall byer med dette å gjøre? Eller hva har mitt vanlige antall byer med meg å gjøre som meningsytrer nå?
 

DeletedUser

Guest
du var spydig på PM.
Skal bare reflekterer til hvem som egentlig var spydig her;

Byttingen ingame den 01.05.16 kl. 08:34
U mad brah?
joalarsen den 01.05.16 kl. 15:12
nei
Byttingen ingame den 01.05.16 kl. 15:28
så søt du er:)
joalarsen den 01.05.16 kl. 15:40
vet ikke om jeg skal ta det posetivt
Byttingen ingame den 01.05.16 kl. 15:48
Opp til deg det:)

Du vet at du bruker illusjon på en helt effektløs måte, sant?:)
joalarsen den 01.05.16 kl. 16:08
nesten
Byttingen ingameden 01.05.16 kl. 16:27
nesten effektløs? hva er effekten da:)
joalarsen den 01.05.16 kl. 18:11
så hvorfor prater vi om det da?
Byttingen ingame den 01.05.16 kl. 18:23
Spørsmålet kan vel bedre formuleres til hvorfor du gjør det?
joalarsen den 01.05.16 kl. 18:27
dette blir veldig lærerikt for deg, jeg svarer ikke på dine spørsmål om du ikke svarer på mine
så jeg spurte først så da får du svare først

så tar vi det derretter
Byttingen ingame den 01.05.16 kl. 18:35
Ikke prat til meg som en liten drittunge. Selv om du er en liten drittunge.

Hvis du har lyst å gi en forklaring på hvorfor du driver med den magikampanjen, slik at du slipper å fremstå som den største taperen på norsk grepolis skal du få lov til det. Opp til deg.

her er det jo du som framstår som spydig og frekk?

velger og bytte ut brukernavnet til bytting ingame, alle som lurer på noe kan få printscreen her
 

DeletedUser

Guest
er ikke dette personangrep bytting?

Athen 11168 poeng | Hav 54
Bubbaland 13642 poeng | Hav 55
Ghost85 sin by 12693 poeng | Hav 54
Joababy ble butthurt 11890 poeng | Hav 54
JoaffreyHarLitenTiss 13047 poeng | Hav 55
mike3 17278 poeng | Hav 44
Nuts er ei kjerring 12604 poeng | Hav 54
UP baby 9475 poeng | Hav 54
UP Dårlig Selvtillit 11800 poeng | Hav 55
UP Full Retard 13562 poeng | Hav 54
UP Narvesen9231 poeng | Hav 54
UP Tapte på Tau 12090 poeng | Hav 54
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Er det nå jeg skal si at du og gikk Full Retard? Vil det være fornærmende, eller bare sassy?

Det var en respons på dette:
"du spessifserer ikke at det han skriver eller det som er skrevet er tilbakestående."

Når man siterer noe og skriver under sitatet går jeg ut fra at man skjønner at det implisitt er det samme som å spesifisere at det man skriver er et tilsvar til det som står skrevet i sitatet.

288.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Kunne vært fint om dere gikk over til å diskutere spillet og spillerstil framfor å bedrive det tullet der.
 

DeletedUser1011

Guest
Nå leste jeg en gang til, og skjønte det. Så jeg trenger ikke forklaring, håper jeg sparte deg litt tid.

Jeg pleier å ha mange byer og det er da rart at jeg forsvarer en av .nos beste strateger og mest alliansetrofaste, lojale og skillede spillere? Nei, for en med mange byer så er det en genial kombinasjon. og så er han vakker, men det er vi enig om, siden det nå er ute mange variasjoner over hans tema. Må jo være vakkert når så mange ønsker å ligne.
 

DeletedUser1011

Guest
Ble han bannet for å være lojal, strategisk eller skillet?

Eller bannet for å reagere på terroren du & co utsatte ham for?
 
Topp