Ryktebørs

DeletedUser

Guest
bare lurer på hvem du er ingame, siden vi skulle snakke om noe annet enn det vi har funnet ut i dag ?
Edit, skal bare legge til my hashtag #Vote4ByttingBan
 

DeletedUser1011

Guest
Og beklager, jeg så ikke at det var et spm. Nei, jeg spiller ikke på Upsi, men tror jeg kan like spillerstilen til bytting likevel siden jeg har noe erfaring fra samspill med ham.
 

DeletedUser

Guest
Og beklager, jeg så ikke at det var et spm. Nei, jeg spiller ikke på Upsi, men tror jeg kan like spillerstilen til bytting likevel siden jeg har noe erfaring fra samspill med ham.

Da bare noterer jeg det, at personangrep mot enkeltpersoner eller flere personer er greit, fra Alexandros Megalos / Velouria
 

DeletedUser1011

Guest
Hold your horses, mister.

Dere har i lang tid gått "lalala" eller "vi gidder ikke lese det bytting skriver" og vært stolte av det. jada, jeg vet hvem som sitter i hatklubben der dere koser dere så veldig og bonder og setter psykiatriske diagnoser (noe som er forbudt i hht norsk lov hvis man ikke har tatt doktorskolen). Så kommer dere ut her og skryter av at dere har meldt ham og lager et show rundt det. "Endelig får vi tatt ham liksom". Ikke legg alt det over på en person.

Og ikke prøv deg, jeg er i mot personangrep som skrevet over her. Den der oppramsingen med navn og innklippede sitater er avslørt og avvist som taktikk for lengst. Men her er det to sider av samme sak. Og den ene er ikke bedre enn den andre. Vil heller si at den hatklubben trekker det korteste strået her i å få noen som helst anerkjennelse for stuntene sine. Det jeg hører er at "endelig har vi fått has på bytting", jeg tror ikke det altså.

Jeg snakker om spillerstil, som i hvordan man spiller spillet.
 

DeletedUser

Guest
Hold your horses
noen ganger undrer jeg var du sauser med :confused:

Jeg snakker om spillerstil, som i hvordan man spiller spillet.

du spiller jo ikke her? hvordan kan du fortelle oss hvordan vi skal spille nå?

bytting har desverre fått lov til og holde på med personangrep alt for lenge #fact
og det orker ikke jeg og se på eller at han skal få prøve og krenke meg og dem jeg spiller med.
 

bytting

Well-Known Member
noen ganger undrer jeg var du sauser med :confused:



du spiller jo ikke her? hvordan kan du fortelle oss hvordan vi skal spille nå?

bytting har desverre fått lov til og holde på med personangrep alt for lenge #fact
og det orker ikke jeg og se på eller at han skal få prøve og krenke meg og dem jeg spiller med.

Jeg har ikke kommet med personangrep. Da får du heller vise til hvor jeg gjør det.

Og det jeg har skrevet tidligere her, om det er aldri så krast i språkbruken, har vært motsvar på din og makkeren din sin løgnkampanje. Orker du å se på egne og kompisen sine løgner orker du også å se på at dere får kjeft for de.

Og du kommer heller ikke unna at vi alle kunne vært spart for den seansen om ikke du og kompisen bevisst presset frem en konfrontasjon på dette. Slutt og lek offer, man er ikke offer når man har fremprovosert noe selv.
 

DeletedUser1011

Guest
Spot on, her var det mye saus....

Jeg liker spillestilen til bytting, strategisk, lojal og dyktig.

Jeg liker ikke spillestilen der man ekstremguller, ihjelpakter eller terroriserer småspillere. Men det er vel klart nå.

Det går litt i repeat, nå skal jeg ikke få lov til å mene noe igjen siden jeg ikke spiller på Upsi?
 

DeletedUser

Guest
Vi alle sammen vet at du beskytter bytting uannsett hva han har gjort som ikke er lov i.f.t lover, normer, spilleregler,spillerstil.
 

DeletedUser1011

Guest
Det der med krenkelser har blitt en folkesykdom. Det er litt som hersketeknikk. Bestemmes i stor grad av hvor mye man vil påvirkes og hva slags handlekraft man har.
 

DeletedUser610

Guest
Kan ikke si at diskusjonene har utviklet seg positivt siden jeg sluttet å spille. Samme gamle shiten egentlig :)
 

DeletedUser343

Guest
Kan ikke si at diskusjonene har utviklet seg positivt siden jeg sluttet å spille. Samme gamle shiten egentlig :)

Sant nok.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser

Guest
Vi alle sammen vet at 09.12.15 på side 40 begynte Bytting og kalle meg Qusling
og vi alle vet at i går så ble rapport pga. regelbrudd ingame pga. enda et personangrep.
hvor han framstår at jeg var frekk, som kan henvise på side 114 om at det ikke var jeg som startet.

jeg har heller ikke vært en ihjelpakter, siden jeg ikke bruker og være sjef, noe jeg ikke er pr.dags.dato heller.
da det er vår nuts m/bistand fra andre.

Og at Bytting gjentar at jeg er en funksjonshemmet person/eller oppfører meg som en synes jeg er litt rart?
Det at jeg beskrives som en ekstremguller blir og er feil.

det og sende magi på Velouria og bytting, seffølgelig bytting med sin 3 bruker ingame her på upsilion.
er noe jeg synes er helt greit.

så over til noe annet siden det er tydeligvis en mote, dvs. sånn som blir voldsomt populært over natten en liten tid.
så synes jeg det var fryktelig frekt av bytting og AM og stjele Gloryen til 300 Gretne fugler på serveren TAU.

og dette gjorde dem kun for at jeg og dem jeg spilte sammen med ikke skulle vinne
 

DeletedUser

Guest
Men heldigvis så har en av de mest respekterte spillerne på grepolis stått frem og sagt at hun støtter bytting sin spillerstil, noe som fikk han utvisst 02.05.16 pga. personangrep og skitten oppførsel.

og uheldigvis for innogames så vil denne personen aldri klare og slutte med grepolis, det vises jo inne på serveren upsilion siden han er inne med bruker nr 3.

så da er vel grepolis ødelagt da, siden han blir omtalt som en av de beste strategi personene og dermed bruker og vinne.
og er frekk i tilegg til personangrep :)

blir mindre og mindre spillere :)
 

DeletedUser1011

Guest
Gåttabanen, her var det mye som kom opp. Men det er fint det, ryktebørsen som container for innestengte følelser.
 
Topp