Ryktebørs

DeletedUser703

Guest
petter! gå og vask munnen din om de bynavnene gjenspeiler språket ditt
smiley_emoticons_irre4.gif
i dyreparken!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Pettern er en man ikke bør ha respekt for, han har lite eller ingen erfaring i Grepolis, samt han er en kjiip negativ kar som ikke disker ut morsomme lakselus kommentarer :)
 

DeletedUser703

Guest
bruker sminke gjør han og. og tar byer fra "feile" marcus catoer. føler liksom at du bør skjerpe deg petter :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp sannheten kommer nå! Kan bekrefte at Pettern bruker sminke!
Han kler seg også i kjole hver fredag :)

Sorry Pettern, klarte ikke holde på hemmeligheten lenger..
 

DeletedUser787

Guest
Kan jo alltids være mulig at det var en lørdag du var ute på nye eventur, Marcus Porcius Cato? :)
Jeg liker å jakte i potensielle smutthullsrom, der spilleren kan være på inn i narnia eller på musejakt.
Dobbeltgjenger-unnskyldningen :p ? Nei, den må du lenger ut på landet med... Jeg er ikke full nok til å tro på det enda i kveld haha :D

Vaske munnen min? Kan jeg forsøke styrkedrikken OMO Color til det?
Vet at jeg har "tjuvlånt" noen navn fra knoll og tott fra Lambda og Iota ;)
Men de er så kreative og jeg ville forsøke samme bynavn sjanger. Det var bare de første 25. Du burde titte på resten av listen haha ;)

Lokefanten er bare sur fordi jeg kler sminke og han prøvde å sjekke meg opp med sterke ølbriller på, uten at han fikk meg til sengs.

Hvorfor Skb08 røper mine hemmeligheter, stiller jeg meg mer undrende til. Mulig jeg prøvde å sjekke opp han i fylla en gang uten at jeg husker det?

Jeg må visst skjerpe meg uansett!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier jeg føler meg dårlig nå, ja rett og slett dårlig samvittighet for å røpe sannheten om deg Pettern.
Fakta er at Pettern sjekket meg opp en kveld på byn i MØKKAOslo ikledd sminke og skjørt.. Jeg lovet han å holde kjeft, men men shit happens sa ryktet. Desverre :/

Ryktet sier så mangt.
Noen skrev at ingen har tatt byer fra bytting! Kanskje på tide?
Eller hva syns du bytt?
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier så mangt.
Noen skrev at ingen har tatt byer fra bytting!
Ryktet sier dette ikke stemmer. Ryktet sier det er flere som har tatt byer fra bytting. Ryktet sier det stort bare er pettern som ikke har tatt byer fra bytting.
 

DeletedUser787

Guest
Vet ikke om jeg skal le eller gråte xD
Tar meg en øl istedenfor og finner fram kveldens sminkepung og kjole :)
 

DeletedUser

Guest
Da sier ryktet at jeg tok meget feil.
Dog oppfordrer jeg alle til å herje med den uerfarne bytting så han ikke får arbeidsro, han er ett meget lett bytte!!

Heia Brann!!
 

DeletedUser787

Guest
Seff'ern. Jeg slakter all utfordring med den kjolen ;)
Ryktet sier at man ikke rekker å ta byer fra alle, men så lenge man har noen storspillere i samlingen sin, så skal man være godt fornøyd.
Jeg føler flammen, heia BRANNen xD
Ikke noe mer oppsjekking av meg mens jeg er på byen i kveld folkens *pekefingern oppe*
 

DeletedUser

Guest
enig jeg, pettern er pen i kjole :rolleyes:

marcus har jeg tatt en eller flere byer på kappa, det er ikke opp til meg om han gir seg eller ikke gir seg eller senker aktivitetsnivået sitt :cool: er ikke mye jeg kan gjøre mye med.
 

DeletedUser

Guest
enig jeg, pettern er pen i kjole :rolleyes:

marcus har jeg tatt en eller flere byer på kappa, det er ikke opp til meg om han gir seg eller ikke gir seg eller senker aktivitetsnivået sitt :cool: er ikke mye jeg kan gjøre mye med.

du vet bedre enn det, luringen :p

jeg hadde sluttet, alle hadde egentlig sluttet, Da Tande dessverre gjorde den dum avgjørelsen å få Scorpus og co. i Honor & Glory. Så det var bare deres alliansen igjen....
 

DeletedUser

Guest
du vet bedre enn det, luringen :p

jeg hadde sluttet, alle hadde egentlig sluttet, Da Tande dessverre gjorde den dum avgjørelsen å få Scorpus og co. i Honor & Glory. Så det var bare deres alliansen igjen....

faktisk ganske lenge siden Tande tok en god avgjørelse *FYRER-OPP-TIL-KAMP*
 

DeletedUser

Guest
MPC har blitt oppgradert til allianseleder sa skb08 før han dro på fest
 
Topp