Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Svært så filosofiske folket var blitt i dag da...
Gjør litt research i "Hall of fame" og på topp ranking statestikkene på lukkede servere/verdner, så lærer dere mye.
Anbefales til alle forresten... holder på å falle av stolen i latter hver gang jeg blir truet eller kalt noob uten særlig grunn :)
 

DeletedUser580

Guest
Svært så filosofiske folket var blitt i dag da...
Gjør litt research i "Hall of fame" og på topp ranking statestikkene på lukkede servere/verdner, så lærer dere mye.
Anbefales til alle forresten... holder på å falle av stolen i latter hver gang jeg blir truet eller kalt noob uten særlig grunn :)

Pettern - Du er den største nooben av alle:p Kommer du ikke til Pi snart??
 

DeletedUser787

Guest
Pettern - Du er den største nooben av alle:p Kommer du ikke til Pi snart??
Eih... ikke forveksle meg med Petter4 nå ;) Haha!
Hvem sier at jeg ikke sjuler meg bak en ny gamertag på PI ;) ?
Jeg lurer i buskene...
 

DeletedUser1011

Guest
Personlig så foretrekker jeg små spillere som truer de store framfor motsatt, mer guts i det ;)
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg glemte visst å adressere den :) høres bra ut, Cz, forventer intet mindre enn saftige trusler om utryddelse og hyppig bruk av ordet n00b. Gleder meg :)
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. Fant egentlig ut at det var null poeng å kjøre personlig vendetta mot deg. Både usportslig og bortkastet energi. Du får gjøre akkurat hva du vil, men jeg sier fortsatt til deg, at handlinger du velger å utføre kan få konsekvenser, og de kan ikke du kontrollere.
 

DeletedUser

Guest
konsekvenser som ikke kan kontrolleres ooooooohh
rykter sier at Petter er en veldig farlig spiller, håper ikke å treffe han :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Hehe. Fant egentlig ut at det var null poeng å kjøre personlig vendetta mot deg. Både usportslig og bortkastet energi. Du får gjøre akkurat hva du vil, men jeg sier fortsatt til deg, at handlinger du velger å utføre kan få konsekvenser, og de kan ikke du kontrollere.

Spennende med litt livsvisdom på morgenkvisten:)
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at jeg har tatt by fra Marcus tidligere, så han er krysset av listen min.
Ryktet sier at jeg ikke har tatt by fra Bytting eller Petter4... søren!
Nå er situasjonen på HV, slik som min respektive motspillere der vet, en særskilt en og min tid der slutter nå!
Blir min nye lille verdens leking og Omicron som blir fokus fremover :)
Jeg elsker å være filosofisk og blande inn litt visdom ^^
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg har tatt by fra Marcus tidligere, så han er krysset av listen min.
Ryktet sier at jeg ikke har tatt by fra Bytting eller Petter4... søren!
Nå er situasjonen på HV, slik som min respektive motspillere der vet, en særskilt en og min tid der slutter nå!
Blir min nye lille verdens leking og Omicron som blir fokus fremover :)
Jeg elsker å være filosofisk og blande inn litt visdom ^^

Kan ikke huske om du har tatt fra meg..husker egentlig ikke hvem som har tatt fra meg..men så er jeg ganske rolig da så ikke rart da..

Ryktet sier at jeg er allianseløs og at det kanskje passer fint?
 

DeletedUser787

Guest
Hmm. Nei... har ikke det. Ikke osm Czared eller andre kontoer du har lekt på, så vidt jeg kan se av mine statestikker, men tror ikke det i perioder hadde vært vanskelig da du ofte bare leker rundt og har veldig mange på/av perioder, og da er du ofte ikke en trussel eller prioritet. Tror du skjønner hva jeg mener ;) Eller så har vi spilt på lag, hehe.

Men Marcus har jeg tatt by av på MU når han var i 300 Immortal.
Til og med Alexandros Megalos, den gangen HV var gøy og aktivt fra alle fronter, men hun har fått sin hevn også da, haha ;)
Joalarsen har jeg ikke tatt by av heller! For mange spillere på denne listen. Lurer på om jeg heller skal ta meg en øl og bruke listen som røykepapir. Spill og ha det gøy :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm. Nei... har ikke det. Ikke osm Czared eller andre kontoer du har lekt på, så vidt jeg kan se av mine statestikker, men tror ikke det i perioder hadde vært vanskelig da du ofte bare leker rundt og har veldig mange på/av perioder, og da er du ofte ikke en trussel eller prioritet. Tror du skjønner hva jeg mener ;) Eller så har vi spilt på lag, hehe.

Men Marcus har jeg tatt by av på MU når han var i 300 Immortal.
Til og med Alexandros Megalos, den gangen HV var gøy og aktivt fra alle fronter, men hun har fått sin hevn også da, haha ;)
Joalarsen har jeg ikke tatt by av heller! For mange spillere på denne listen. Lurer på om jeg heller skal ta meg en øl og bruke listen som røykepapir. Spill og ha det gøy :)

hehhe Jeg har aldri vært i 300 immortal?! :cool: du tar feil det var Harakarl som tok byen min
Sorry Pettern men din lang drøftelsen om seiere stemmer ikke :( prøv igjen :rolleyes:
 
Topp