Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier Tande spiller på Pi under nytt navn. Ryktet sier de eneste som ikke vet hvem han er er hans egen allianse.
 

DeletedUser703

Guest
ryktet sier at da er du i feil allianse!
smiley_emoticons_candle.gif
 

DeletedUser703

Guest
nå har dere spist hele alliansen min og det er j... trist på forumet! Takk skal du ha, Joalarsen!
 

DeletedUser807

Guest
..ryktet sier at FANT brukte 2k+ gull for å få muren opp på 3t i går, noe FANT kan bekrefte. JA jeg brukte gull....jeg bruker gull til å buste eventuelt mur hvis jeg må.....guller aldri noe annet(selv om jeg kan). Og guller igjen hvis jeg må.
Hvis dere stor gullere, ja dere vet hvem dere er har et problem med det så hold det for dere selv da dere bruker like mye gull pr dag som jeg bruker på en hel server. Eks Jarl mur 0-25 på 25 min, Sin Eater 19 byer, men kp til 11.....og det er helt greit, men når FANT guller opp en mur så er det rama skrik!!
Blir patetisk det jeg hører komme fra dere.....har dere et problem så gjør noe med det, slutt å syt og kom heller på besøk.
Men husk JEG HAR GULL, OG BRUKER DET!!!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser580

Guest
..ryktet sier at FANT brukte 2k+ gull for å få muren opp på 3t i går, noe FANT kan bekrefte. JA jeg brukte gull....jeg bruker gull til å buste eventuelt mur hvis jeg må.....guller aldri noe annet(selv om jeg kan). Og guller igjen hvis jeg må.
Hvis dere stor gullere, ja dere vet hvem dere er har et problem med det så hold det for dere selv da dere bruker like mye gull pr dag som jeg bruker på en hel server. Eks Jarl mur 0-25 på 25 min, Sin Eater 19 byer, men kp til 11.....og det er helt greit, men når FANT guller opp en mur så er det rama skrik!!
Blir patetisk det jeg hører komme fra dere.....har dere et problem så gjør noe med det, slutt å syt og kom heller på besøk.
Men husk JEG HAR GULL, OG BRUKER DET!!!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

FANTastisk innlegg må jeg si - bra at du føler du må benytte andre spillere for å rettferdiggjøre dine egne handling, god egenskap d:)
Bare en ting - om du bruker andre spillere bør du benytte fakta og ikke sette ting veldig på spissen slik du gjør i mitt tilfelle(ja seff boosta jeg muren).

I tillegg er vel alle fullstendig klar over at du benytter gull - svært mange som gjør det...skjønner ikke helt innlegget og hvor det kom fra, mulig jeg har gått glipp av noe??

Det med antall byplass ift KP er vel å kaste den berømte steinen i glasshus...dere hadde Haaste og dere har Joa...sier ikke mer for da kommer 'mamma' og 'pappa' og beskytter lille Joa...
 

DeletedUser807

Guest
FANTastisk innlegg må jeg si - bra at du føler du må benytte andre spillere for å rettferdiggjøre dine egne handling, god egenskap d:)
Bare en ting - om du bruker andre spillere bør du benytte fakta og ikke sette ting veldig på spissen slik du gjør i mitt tilfelle(ja seff boosta jeg muren).

I tillegg er vel alle fullstendig klar over at du benytter gull - svært mange som gjør det...skjønner ikke helt innlegget og hvor det kom fra, mulig jeg har gått glipp av noe??

Det med antall byplass ift KP er vel å kaste den berømte steinen i glasshus...dere hadde Haaste og dere har Joa...sier ikke mer for da kommer 'mamma' og 'pappa' og beskytter lille Joa...

Du vet like godt som meg hva jeg mener Jarl, er bare så rart at når folk bruker gull i andre allianser så blir ramaskrik. Mens faktum er at ALLE (stort sett) bruker gull på enten tropper fs eller bygging. Og for min egen del så bryr det meg ikke en dritt, men har heller ikke noe problem med å si at jeg selv bruker det når jeg må.
Dette innlegget var ikke ment som person angrep, men opplysning om at skal du gjøre det greit her inne så bruker du gull! Og ALLE gjør det :D
 

DeletedUser

Guest
Det med antall byplass ift KP er vel å kaste den berømte steinen i glasshus...dere hadde Haaste og dere har Joa...sier ikke mer for da kommer 'mamma' og 'pappa' og beskytter lille Joa...

Brukte mere penger på byen i helga jeg JARL, enn hva jeg har brukt på gull under serveren PI, så det er vel egentlig et prioriteringsak, om jeg kan sitte og spille litt grepolis og ikke være bakrus og enda bruke enda mindre penger så jeg har enda mere penger til andre ting en annen gang, så gjør jeg vel det slik?

Skal hilse min far og mor, du er helt sikkert ikke invitert :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Denne gull diskusjonen kommer opp på hver eneste nye verden.
Et par sider på ryktebørsen om hvem som guller mest, og minst !

At dere som er rutinerte spillere gidder og hisse hverandre opp på
samme ting hver enda verden forstår jeg ikke !

Veldig enig i joa, at dette faktisk er en privat prioriterings sak !

Hadde jeg vært 17-18 år, hadde nok Mammsen og pappaen
gledelig kjøpt ei krukke til meg, om jeg hadde holdt meg hjemme
fra byen !

Nå er jeg voksen, og kjører grepoaften ! Øl og visa !
 

DeletedUser709

Guest
Den eviglange diskusjonen om Gull.
Synes det blir litt snevert å si at alle som har flere byer og mindre kp en meg selv bruker mye Gull. Faktum er at på PI kan en ferdig bygget by uten store problemer produsere 3 byfestivaler i døgnet.
Byfestivaler er et perfekt alternativ til oss som ikke er aktive nok til å sitte med store mengder angreps tropper, men heller satser på å ha nok forsvar tropper . ALLE Allianser trenger forsvar for å kunne være med å kjempe om seieren.

Ja det er ikke et rykte men fakta haaste er med og bidrar til innogames utvikling
 

DeletedUser807

Guest
.....ryktene sier at Poales og Seaman er som 2 hender i 1 ræv, dvs Tande og Hawai
smiley_emoticons_brautpaar-reis.gif
 

DeletedUser857

Guest
smiley_emoticons_box.gif
..... men hvis ryktet taler sant ...kommer de jo nok ut av esken..
:)
 

DeletedUser

Guest
..ryktet sier at FANT brukte 2k+ gull for å få muren opp på 3t i går, noe FANT kan bekrefte. JA jeg brukte gull....jeg bruker gull til å buste eventuelt mur hvis jeg må.....guller aldri noe annet(selv om jeg kan). Og guller igjen hvis jeg må.
Hvis dere stor gullere, ja dere vet hvem dere er har et problem med det så hold det for dere selv da dere bruker like mye gull pr dag som jeg bruker på en hel server. Eks Jarl mur 0-25 på 25 min, Sin Eater 19 byer, men kp til 11.....og det er helt greit, men når FANT guller opp en mur så er det rama skrik!!
Blir patetisk det jeg hører komme fra dere.....har dere et problem så gjør noe med det, slutt å syt og kom heller på besøk.
Men husk JEG HAR GULL, OG BRUKER DET!!!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

:eek: ikkje bra FANT ikkje bra
 
Topp