DeletedUser
Guest
Ryktet sier hei 
Sist redigert av en moderator:
mr.hei
VU er no dritt, Innogames burde finne en annen og mer spennende måte å avslutte en verden.
Tror nok det er flere en meg som synes det å sitte hele dagene/kveldene å sende res til VU er kjedelig. Kan heller ikke si at det inspirerer særlig til å starte på en ny server
En mulighet ville været noe lignende Artemisias sine super-byer, første allianse til å kontrollere 4 super-byer vinner serveren.![]()
Om innogames fortsatt vil satse på dagens vu må det i det minste åpnes for gulling av VU.
100000 mynter gir 10% av de totale resurser som trengs for å nå neste nivå.
Nå som mange spillere rett og slett forduftet og blitt spøkelse, jeg kan ikke annet enn og gratulere meg selv og våre samarbeidspartnere med seieren i det vi går inn i påskemodus.
![]()
Da er festen snart slutt.
Vil takke alle med og motspillere som har vært med å bidra til at denne serveren til tider har vært spennende og Begivenhetsrik.
Må også takke allianse ledelsen for at jeg fikk være med selv om de visste at jeg ikke hadde mulighet til å bidra for fult på denne serveren. TAKK.
blir litt flåsete å nevne navn da alle i "stor" alliansen har bidratt men sender allikevel en takk til jank som hjalp meg med å få en by mitt i immortals/Draupne land, denne ble utgangspunktet til de fleste av mine erobringer.
Er åpen for en invitasjon ut på høsten om noen gidder ha meg med.![]()
Avslutter med å sende en hilsen til min læremester City crunsher og forteller at på denne serveren har jeg bygget flere fs en biremer.