Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ser haaste leder plassen #1 med 3 hele byer, mens Poales fra alliansen Stormraider II ligger på rank 2 med 1 by.
 

DeletedUser810

Guest
det finnes en slik under brukernavn til venstre, den stjerna der trykker du på.
så trykker du på om du liker den eller ikke ;)

takker Joa :*
du har litt av en sesong å se frem til, nå som selveste Welbeck har kommet inn :cool:
 

DeletedUser

Guest
Men man kan ikke gjøre det på samme person to ganger tho ;) så blir ikke HELT som en liker knapp
 

DeletedUser

Guest
Nettet var nede en times tid og jeg måtte tilbringe tid med familien. De virker som hyggelige mennesker...
 

DeletedUser787

Guest
Beklager, men tallene taler for seg selv :)
Haaste vil alltid være favoritt gullgutten min.
Kan ikke lure en luring, sier ryktet.
Zuri... du må jobbe for gullet ditt nå. Gruva mi har blitt populær blant flere levrandører
 

DeletedUser787

Guest
Slutt å tull nå gutter. Jeg er jo en alle tiders kar og spiller, men denne gangen vil jeg ikke bli sett :)
Pallen og rampelyset på PI overlater jeg til andre.

PS: Action i buskene... og action i buksene :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at JustCause er glad i Michael Jackson, og at Smooth Criminal er favoritten, samt veldig Eksklusiv :rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg har tatt danskenes parti på denne verdenen. Stemmer det, mon tro..?
 

DeletedUser

Guest
Det sies at det er 3 "Promakhos" allianser, er det tre Amigos, brødre allianser som spiller her eller?
nej... I'm confused:confused: Det skulle ha tatt seg ut... :p
 

DeletedUser

Guest
Det sies at det er 3 "Promakhos" allianser, er det tre Amigos, brødre allianser som spiller her eller?
nej... I'm confused:confused: Det skulle ha tatt seg ut... :p

Den nye Promakhos alliansen er ukjent for meg
 
Topp