Ryktebørs

DeletedUser

Guest
rykter sier at joalarson skjule bruk av gull fra mamma og pappa, de vil helst se lille Joa som klare seg uten det. Men det er bare rykter ja
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
må være det største svada jeg har hørt på lenge, kan vi vennligst ta gull praten et stykke vidre, eller kan vi la være og snakke om det?
 

DeletedUser

Guest
la være plz, jeg har hørt nok om det før. Da kandere heller lage en tråd der man kan kalle den for "gullgruven" der dere kan ta slike disksjoner og her på ryktebørsen!!
 

DeletedUser1011

Guest
.....ryktene sier at Poales og Seaman er som 2 hender i 1 ræv, dvs Tande og Hawai
smiley_emoticons_brautpaar-reis.gif

Gulltyting er kjedelig og alltid preget av en viss smålighet. Den over derimot, er et skikkelig "gull"korn :)
 

DeletedUser

Guest
Gulldebatten vil aldri noensinne komme til en ende. Selv om det er gjennom gull Innogames tjener pengene sine, så tror jeg spillet hadde blitt litt mer fair om det hadde blitt satt en limit per dag på f.eks. 2-3K. Dette for å gjøre differansene mellom de som har mulighet til å bruke gull og de som ikke har litt mindre. Dere som har gull, er velkomne til å bruk det, men med en slik limit ødelegger det ikke på samme måte som det har gjort for mange nå.
 

DeletedUser806

Guest
Nå har jeg begge henda i en viss ræv, men fått ut en finger for å formulere dette:
Gullbruk vil det alltid være, men ja, en viss limit er jeg for. Blir jo alltid den med mest penger på visaen som vinner. Men, men -slik er det nå og vi vet det. Så det er frivillig å spille.

Forøvrig: Skal dere bare gå for inaktive spillere på denne serveren, PP/PN? Fikk dere for mye motstand andre steder?
Kom å ta meg - pyser!

Ellers kan jeg meddele at jeg ler meg skakk av at Joal er like hårsår som alltid. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke hvem du er Tande, og heller ikke hvilket nick du spiller under, men antar du er med i Stormraider? men du skal ha det, er sjelden jeg har moret meg så mye over et innlegg som det og ledd så mye en tirsdagskveld :D
 

DeletedUser806

Guest
Velkommen til Hawai da..
smiley_emoticons_paketliebe2.gif
...ja og Tande ..

HAHAHA! :D
Vant med at jeg må dele med deg, så jeg får vel bare godta den der ;)

God kveld godt-folk. Hadde helt glemt dette artige forumet. :)

Hawai hilser, men får ikke skrevet i forum for hun er bundet fast i senga og har en kule i kjeften.
Endelig en god avgjørelse av Tande.

Har dere forresten hørt at Tande er ei kjærring?
 

DeletedUser580

Guest
Gulltyting er kjedelig og alltid preget av en viss smålighet. Den over derimot, er et skikkelig "gull"korn :)

Må bare minne dere på at starten på denne gulldebatten kom fra dere - så fort det kom et svar ble det 'kjedelig' å snakke om det. FANT sa han guller - Jeg sa jeg guller - Joa begynte å sutre..
 

DeletedUser806

Guest
Hørt / erfart, er villt forskjellig.

Nå er "kjærring" noe positivt her i huset, men med din stil har du kanskje ikke så mye kjennskap til det motsatte kjønn?
Skal hjelpe deg jeg. Du er jo håpløs på egenhånd. Send meg en pm så skal du få noen fine tips :)
 

DeletedUser

Guest
men med din stil har du kanskje ikke så mye kjennskap til det motsatte kjønn?
Skal hjelpe deg jeg. Du er jo håpløs på egenhånd.

skal ikke se bort fra det altså, minus poeng igjen :cool:
har ikke helt forstått hvilken kjærring du er ingame, så du får nesten sende meg en pm med tips, så jeg slipper og kommentere min overmann...
 

DeletedUser806

Guest
Spiller som ei?

Spiller kjærringer dårlig bytting? Eller? De fleste jeg kjenner her inne spiller stumpen av deg ;)
For ikke å glemme at du til stadighet gjemmer deg bak ei. Uten hun hadde vel ikke du vært mye til "mann". ;)
Tråkk varsomt lillegutt, så du ikke ender uten kjærring.

(og ja, jeg har aldri sagt jeg er noen storspiller. :))
 

bytting

Well-Known Member
For ikke å glemme at du til stadighet gjemmer deg bak ei. Uten hun hadde vel ikke du vært mye til "mann". ;)
Tråkk varsomt lillegutt, så du ikke ender uten kjærring.
Hvilken kjærring er det jeg gjemmer meg bak? FANT?

Bevares, han er lekker han men...
 

DeletedUser

Guest
Må bare minne dere på at starten på denne gulldebatten kom fra dere - så fort det kom et svar ble det 'kjedelig' å snakke om det. FANT sa han guller - Jeg sa jeg guller - Joa begynte å sutre..

Joa sutrer ikke! :(
og Tande ja han er litt rar men det kommer ikke som en overraskelse. :confused:

Til sist at Alexandros M vil ikke snakke om gulling kjønner jeg det godt og det gjør mening også, noen kan ikke spille uten det, det gjorde hun/han heavy :rolleyes:
 

DeletedUser580

Guest
Joa sutrer ikke! :(
og Tande ja han er litt rar men det kommer ikke som en overraskelse. :confused:

Til sist at Alexandros M vil ikke snakke om gulling kjønner jeg det godt og det gjør mening også, noen kan ikke spille uten det, det gjorde hun/han heavy :rolleyes:

?? kan ikke tenke meg til at det er så mange som skjønner hva du mener med det du skriver her, hehehe..
 
Topp