Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Dakar, ble dere angrepet:p Og så fra en som ikke var i samme allianse som de som angrep først... Nei og nei, dette var ufint spill! Her er det jo bare nødt til å være masse skjulte baktanker og underliggende motiver! Hva annet kan være årsaken?

Ryktet sier at Nuts faktisk skal inn i TOA, underally vel å merke;)

Bare for å komme med et eksempel i fra i dag :p
http://i.imgur.com/7PrD8bI.png
 

DeletedUser

Guest
liker han luciusbrutus som bruker og angripe meg litt, for og få seg litt kp - resten av dere sitter vel bare og spiller SIMCITY ;)
 

DeletedUser709

Guest
Rykte sier at enkelte medlemmer hos pn og pp ville solgt sin mor for kp. Om det var mulig å bruke blåhjelm ville nok søster og bror også forsvunnet.

Videre vill nok en herre vis navn starter på J.. med 99% sikkerthet byttet bort en av sine kjære julebrus om det var snakk om nok kp
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at enkelte medlemmer hos pn og pp ville solgt sin mor for kp. Om det var mulig å bruke blåhjelm ville nok søster og bror også forsvunnet.

Videre vill nok en herre vis navn starter på J.. med 99% sikkerthet byttet bort en av sine kjære julebrus om det var snakk om nok kp

Da må det være snakk om mye kp viss eg skal bytte.
 

DeletedUser

Guest
Ja dere får ha en fin SIMCITY JUL FOLKENS, ingen av dere som lever av KPKPKPKP i det siste iallefall.

pp & pn har fått seg mange fine byer i det siste, selv sparer jeg meg til nuts sine byer.
 

DeletedUser

Guest
hehe imponerende å se at forumet blir fylt av joalarsens kommentarer om hvor flink han er .... han blir aldri trøtt av det :p
stolt av deg òg
 

DeletedUser107

Guest
hehe imponerende å se at forumet blir fylt av joalarsens kommentarer om hvor flink han er .... han blir aldri trøtt av det :p
stolt av deg òg

Bra sagt Marcus!!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Han er i følge seg selv guds gave til grepolis, damene og har en superlønn :D

Greit med selvtillit altså, men hadde vært kjekt å tone den ned litt :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Tja... har aldri blitt angrepet av Joalarsen jeg :)
Til tross for ganske mange verdner sammen.
Men skylder han fortsatt en øl. Har skrevet det på "post-it" lappen min. Mulig han vil ha julebrus istedenfor ?
 

DeletedUser1017

Guest
Ryktet sier at joalarsen har fått lattersjokk! Ryktet sier nemlig at idyllen råder i den moralske høyborgen ensi om dagen! Navnebytte pg inntakskrav skal nemlig oppdateres etter en god intern prosess! "Internadlings-ensi", for deg som liker styrt inadling, svømmeturer, deff uten mur, bitching, konspirasjonsteorier og hierarkisk demokrati:D
 

DeletedUser

Guest
Han er i følge seg selv guds gave til grepolis, damene og har en superlønn :D

Greit med selvtillit altså, men hadde vært kjekt å tone den ned litt :)

Det er; Damene, SUPERLØNN, Grepolis
her er det bare og bruke uthevet skrift.

godt vi har samme syn på ting.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1046

Guest
Ryktet sier at joalarsen har fått lattersjokk! Ryktet sier nemlig at idyllen råder i den moralske høyborgen ensi om dagen! Navnebytte pg inntakskrav skal nemlig oppdateres etter en god intern prosess! "Internadlings-ensi", for deg som liker styrt inadling, svømmeturer, deff uten mur, bitching, konspirasjonsteorier og hierarkisk demokrati:D

Du er virkelig usedvanlig opptatt av hva som foregår i Ensi. En del nytt lanserer du også, spennende.... :)
 

DeletedUser1017

Guest
En god latter forlenger livet sier de:cool: Og for å si det sånn, jeg blir gammel :) Rart dere ikke har kontroll på flokken da? Trodde alle var storfornøyde jeg:eek:

Du er virkelig usedvanlig opptatt av hva som foregår i Ensi. En del nytt lanserer du også, spennende.... :)
 

DeletedUser580

Guest
Ryktet sier at joalarsen har fått lattersjokk! Ryktet sier nemlig at idyllen råder i den moralske høyborgen ensi om dagen! Navnebytte pg inntakskrav skal nemlig oppdateres etter en god intern prosess! "Internadlings-ensi", for deg som liker styrt inadling, svømmeturer, deff uten mur, bitching, konspirasjonsteorier og hierarkisk demokrati:D

lol

Husker for en uke eller 2 siden hvor en av de to selvutnevnte kongene av Grepo, nemlig Nøtta druknet troppene i havna mi - sammen med vennene sine Omega. (btw, ingen gråter av at dere er kjærester med Omega, er bare komisk siden dere hardnakket har benektet noe som helst tilknytning tross for utallige eksempler i mange mnd)

Inadling er vel dere 2 kongers spesialitet, før denne serveren hadde dere vel ikke erobret en eneste by med motstand..

Artig at det er den 'dyktige' Nuts som rakker ned på alt og alle her inne...lol
 

DeletedUser1017

Guest
Du mener da jeg sendte fs på deg for å fyre oppunder de flott konspirasjonsteoriene dine på forum og fikk masse kp :p? Tror faktisk det var på onsdag, jeg har noe som kalles hukommelse;) Du kunne kanskje googla det om du var ung nok til å vite hva det var^^ Ellers har jeg verken bekrefta eller benekta noe som helst^^

Og angående internadling, really :p Jeg kjenner igjen ca 10% fra ensi/sr orginalt, maks:*

lol

Husker for en uke eller 2 siden hvor en av de to selvutnevnte kongene av Grepo, nemlig Nøtta druknet troppene i havna mi - sammen med vennene sine Omega. (btw, ingen gråter av at dere er kjærester med Omega, er bare komisk siden dere hardnakket har benektet noe som helst tilknytning tross for utallige eksempler i mange mnd)

Inadling er vel dere 2 kongers spesialitet, før denne serveren hadde dere vel ikke erobret en eneste by med motstand..

Artig at det er den 'dyktige' Nuts som rakker ned på alt og alle her inne...lol
 

DeletedUser

Guest
lol

Husker for en uke eller 2 siden hvor en av de to selvutnevnte kongene av Grepo, nemlig Nøtta druknet troppene i havna mi - sammen med vennene sine Omega. (btw, ingen gråter av at dere er kjærester med Omega, er bare komisk siden dere hardnakket har benektet noe som helst tilknytning tross for utallige eksempler i mange mnd)

Inadling er vel dere 2 kongers spesialitet, før denne serveren hadde dere vel ikke erobret en eneste by med motstand..

Artig at det er den 'dyktige' Nuts som rakker ned på alt og alle her inne...lol


artig at æren er i livet her jarl, det må jeg virkelig si - dere hadde alt og vinne men klarte ikke og holde sammen, mest sannsynlig for den voldsomme kjempe kjeften din som du kun plasserer der det passer seg, du skulle prøvd og tatt en by jarl en gang, istede for og sitte og spille simcity med allasan.

men gå å lek med kjeftn din i enmanns alliansen din :cool: du virker og ha bra nok kommunikasjon samt ingen og ha frustrasjon over.
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;BWkPoKtb648]https://www.youtube.com/watch?v=BWkPoKtb648#t=222[/video]
 

DeletedUser1017

Guest
[video=youtube;BWkPoKtb648]https://www.youtube.com/watch?v=BWkPoKtb648#t=222[/video]
 
Topp