Ryktebørs

DeletedUser709

Guest
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.
– Kardemommeloven -
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at man kan lure på om Rodgers får sparken i Liverpool eller ikke:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at man kan lure på om Rodgers får sparken i Liverpool eller ikke:confused:

det går så dårlig med liverpool at dem's egne supportere lurer på når treneren drar, når alt i fjor var og satse på en som er kanibal.
 

DeletedUser807

Guest
...ryktene sier at Ensi deffet feil Immortal by, greit å se 9500 rems hvile der dem ikke trengs.....ps send mer tropper, trenger kp;)
smiley_emoticons_pirat5.gif
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier hvis jeg sender et angrep på noen i Tears så angriper PN meg bare noen få minutter senere.. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Den gangen her så angrep jeg Lillegutt råd (tears) og Dippo (PN) begynte å angripe meg noen få min etterpå, mulig at de er venner osv :), det er langt ifra første gangen at det har skjedd. Dere støtter Tears og angriper felles osv, sett mange eksempler på det :p
Men hadde ingen planer om å lage en sutre tråd av det her, måtte bare utdype siden du spurte :)
 

DeletedUser

Guest
ingen som blir grinete for at du har egne meninger sjø, scorpus79.
 

DeletedUser

Guest
Den gangen her så angrep jeg Lillegutt råd (tears) og Dippo (PN) begynte å angripe meg noen få min etterpå, mulig at de er venner osv :), det er langt ifra første gangen at det har skjedd. Dere støtter Tears og angriper felles osv, sett mange eksempler på det :p
Men hadde ingen planer om å lage en sutre tråd av det her, måtte bare utdype siden du spurte :)

Kan også bekrefte det, da Moonshine tok en by fra Tears, landa det støtte fra dere..

Også får at Tears skulle få tilbake byen, angrep dere byen..
 

DeletedUser

Guest
Kan også bekrefte det, da Moonshine tok en by fra Tears, landa det støtte fra dere..

Også får at Tears skulle få tilbake byen, angrep dere byen..


Nå kan jo jeg bare prate om meg selv, for jeg ser ingen av andre spillerne sin skjerm - så jeg får ta utgangspunkt i det jeg har gjort, og jeg har ikke vært med og bidratt til offansiv eller deffansiv greier med tears.


Virker ikke som dette blir lagt på IS, plager det dere såå mye?

Det virker jo litt sånn, at det er det jeg må gjøre, er vel der kp'n er :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå kan jo jeg bare prate om meg selv, for jeg ser ingen av andre spillerne sin skjerm - så jeg får ta utgangspunkt i det jeg har gjort, og jeg har ikke vært med og bidratt til offansiv eller deffansiv greier med tears.


Virker ikke som dette blir lagt på IS, plager det dere såå mye?

Det virker jo litt sånn, at det er det jeg må gjøre, er vel der kp'n er :rolleyes:

Tror i grunn det står noe i regelverk under pnkt 15, altså pnkt 16.
Pnkt 15 står det at innogames skal svindle brukerne sine med dårligere og dårligere service og dyrere og dyrere priser. I tillegg at det er å forvente ubegrunnede anklager mot enkeltspillere og elendig oppfølging fra support

Pnkt 16 Spillere fra allianser som kaller seg Promakhos Niki eller Promakhos Poliokhos har ikke lov til å støtte spillere fra allianser som kaller seg Tears of Omega. Dette gjelder både forsvarsstøtte og bidrag i angrep, KP som motiv er ikke godtatt.
Straff kan bl.a innkludere utvisning fra landet serveren er i.

Stemmer ikke dette Joa?
 

DeletedUser

Guest
Tror i grunn det står noe i regelverk under pnkt 15, altså pnkt 16.
Pnkt 15 står det at innogames skal svindle brukerne sine med dårligere og dårligere service og dyrere og dyrere priser. I tillegg at det er å forvente ubegrunnede anklager mot enkeltspillere og elendig oppfølging fra support

Pnkt 16 Spillere fra allianser som kaller seg Promakhos Niki eller Promakhos Poliokhos har ikke lov til å støtte spillere fra allianser som kaller seg Tears of Omega. Dette gjelder både forsvarsstøtte og bidrag i angrep, KP som motiv er ikke godtatt.
Straff kan bl.a innkludere utvisning fra landet serveren er i.

Stemmer ikke dette Joa?

For noen teite regler, i hvertfall Nr.15, deter ikke rart at noen spiller gir seg når dem holder på sånn som dem gjør!!
 

DeletedUser

Guest
Du får melde Nuts for brudd på Regel 16, du får sikkert STRÅLENDE oppfølging fra support. De pleier jo å være opptatt av spillernes beste
 

DeletedUser107

Guest
Du får melde Nuts for brudd på Regel 16, du får sikkert STRÅLENDE oppfølging fra support. De pleier jo å være opptatt av spillernes beste

Gitt opp support.. det gjorde jeg for lenge siden, før dette med den world wide utestengelsen..
Vi blir jo forhåndsdømt, sett ned på, og prøve å forklare seg er som å diskutere med en 6 åring

Dette gjelder kun de som jeg har hatt kontakt med, var ikke rettet mot deg tfjell :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp