Ryktebørs

DeletedUser806

Guest
blir litt urolig, når og skrive med en 50åring med så mye følelser inne i seg, så føles det ut som man ikke kommer noen vei, så da sitter man egentlig og snakker med seg selv.

bra det er generasjonsbytte snart, jarl - du trenger en pause.

Hahahahahah! jeg dauer!!!!

Dette kommer fra DEG joa?
Når jeg ikke tror du kan synke lavere, så ruller du deg langt ned i et kloakkrør sammen med en viss annen amøbe.
Du og Nutty tøffer dere på forum som aldri før. Så fort dere får litt motstand eller blir satt på plass så skriker man "personangrep!!!", og griner en uke eller to. Så er dere tilbake og samme ballen starter en runde eller 5 til.

Godt dere kan få oss andre til å le :D
God jul unger!!! :)
(nei joa, julenissen kommer ikke til deg i år. -men derimot kommer han til Nutty, men det er bare for de han fortsatt tror.)
 

DeletedUser1017

Guest
Når var det jeg skrek om personangrep? Og når var det jeg fikk motstand? Kan ikke vært i fra deg i hvert fall... Eller var det da "du var snill og sparte byen min som kun hadde 1400 rems"?
Kos deg med kjolene da:) Ehh jeg mente internadling, populær ally gitt:eek:

Og ha en riktig så god jul:)

Og ja, apropo latter, tror du fikk en ny nabo, igjen :cool:

Hahahahahah! jeg dauer!!!!

Dette kommer fra DEG joa?
Når jeg ikke tror du kan synke lavere, så ruller du deg langt ned i et kloakkrør sammen med en viss annen amøbe.
Du og Nutty tøffer dere på forum som aldri før. Så fort dere får litt motstand eller blir satt på plass så skriker man "personangrep!!!", og griner en uke eller to. Så er dere tilbake og samme ballen starter en runde eller 5 til.

Godt dere kan få oss andre til å le :D
God jul unger!!! :)
(nei joa, julenissen kommer ikke til deg i år. -men derimot kommer han til Nutty, men det er bare for de han fortsatt tror.)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
bra det er generasjonsbytte snart, jarl - du trenger en pause.

hvorfor tar du ikke også en pause Joa, du trenger nok det.
Du har blitt alt for flink og ingen kan matche deg lengre :rolleyes: bedre å gi seg når man er på toppen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1011

Guest
Ønsker alle en riktig god jul med alt det den innebærer :) Den absolutt beste måten å ta inn over seg julens budskap på, er å få med seg Karl Bertil Jonssons Julafton.

"Hjältemod, kamratskap, tjocka munkar som gudfruktigt slogs med käppar för en rättvis sak, sunt friluftsliv, kyska jungfrur att hjälpa över bäckar och åar, vördnad för den rättmätige konungen och halstrat hjortlår till middag - se där några av de företeelser som för Karl-Bertil Jonsson framstod som det högsta livet hade att bjuda. ...och så förstås den laglösa rättvisans princip: att ta från de rika och ge till de fattiga."
 

DeletedUser806

Guest
Når var det jeg skrek om personangrep? Og når var det jeg fikk motstand? Kan ikke vært i fra deg i hvert fall... Eller var det da "du var snill og sparte byen min som kun hadde 1400 rems"?
Kos deg med kjolene da:) Ehh jeg mente internadling, populær ally gitt:eek:

Og ha en riktig så god jul:)

Og ja, apropo latter, tror du fikk en ny nabo, igjen :cool:

hahahha, legg ut alle opprørene du har på meg så skal jeg vise til de jeg har hatt på deg.
Ikke forsøk å skryte på deg noen ting. Du er den største byggmester-bob av alle her inne. Selveste Mr. byfestivalspinner. Du har mest byer og flest poeng, men nr 11 på kriger ranken. Det sier seg selv...

Forresten: Artig at dere sitter med så mye deff (60 ink deff ETTER at ks landa), uten å sende det til medspillere som har fase 2. Lukter jeg at moralen i pp/pn sliter litt?

Og ja ang. latter... haha! :D Sliter du med muren der borte nutty? Tenk, du klarte å ta en by fra en minispiller. Så bra jobbba!!!
(å neeeei nå kjører nutty mer pest på meg. oj oj oj... uff å uff...)

Til resten av dere, venner og "fiender":
Håper dere alle får en super -God jul! :)

Ps: julekjolen sitter forøvrig som et skudd. Ikke rart med den lekre rumpa!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1078

Guest
Vil bruke anledninger nå i julen til å skrive min første forum post noen gang. Så da vil jeg bare si god jul til dere alle, og så må dere ha en fortreffelig aften i kveld
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser

Guest
hahahha, legg ut alle opprørene du har på meg så skal jeg vise til de jeg har hatt på deg.
Ikke forsøk å skryte på deg noen ting. Du er den største byggmester-bob av alle her inne. Selveste Mr. byfestivalspinner. Du har mest byer og flest poeng, men nr 11 på kriger ranken. Det sier seg selv...

Forresten: Artig at dere sitter med så mye deff (60 ink deff ETTER at ks landa), uten å sende det til medspillere som har fase 2. Lukter jeg at moralen i pp/pn sliter litt?

Og ja ang. latter... haha! :D Sliter du med muren der borte nutty? Tenk, du klarte å ta en by fra en minispiller. Så bra jobbba!!!
(å neeeei nå kjører nutty mer pest på meg. oj oj oj... uff å uff...)

Til resten av dere, venner og "fiender":
Håper dere alle får en super -God jul! :)

Ps: julekjolen sitter forøvrig som et skudd. Ikke rart med den lekre rumpa!!!

Vi har en fantastisk god moral i PP/PN, men dere brukte nok et kynisk/godt tidspunkt til å sette opprør og ta en by.
Mange har en del ting som skal fikses sånn rett før jul vet du;)
Godt jobba og god jul!
 

DeletedUser1017

Guest
hahahha, legg ut alle opprørene du har på meg så skal jeg vise til de jeg har hatt på deg.
Ikke forsøk å skryte på deg noen ting. Du er den største byggmester-bob av alle her inne. Selveste Mr. byfestivalspinner. Du har mest byer og flest poeng, men nr 11 på kriger ranken. Det sier seg selv...

Jeg er ikke så sentimental at jeg sparer på alle opprørsposter, dessverre.. Ellers skulle jeg selvsagt stilt opp! Sånn forøvrig har jeg vel ikke alt for mange hos deg.. Får sitere din bedre halvdel, du har bare deff:* Og ja er kjekt med byfestivaler, billig... Dessuten er jeg glad i angrepskp og å holde meg tørr på beina... Sånn derre Air-Asia osv er ikke helt min greie riktig ennå! PS. det er fagre megalos som har flest byer, jeg har vel aldri vært der oppe med kremen tror jeg:) Vanskelig med tall og sånt

Forresten: Artig at dere sitter med så mye deff (60 ink deff ETTER at ks landa), uten å sende det til medspillere som har fase 2. Lukter jeg at moralen i pp/pn sliter litt?

Vi sitter med mye deff ja. Men vanskelig å vite hvor den skal når man ikke får beskjed vett, er ikke synsk sånn som dere :) Vi i PP/PN hadde visst et liv før jul, tenke seg til:eek: Sånn apropo moralen så ja, når man skal angripe småspillere som deg er den helt grusom om dagen:(

Og ja ang. latter... haha! :D Sliter du med muren der borte nutty? Tenk, du klarte å ta en by fra en minispiller. Så bra jobbba!!!
(å neeeei nå kjører nutty mer pest på meg. oj oj oj... uff å uff...)

Ja jeg tenkte du trengte påfyll, var nesten så noen starta å like deg bedre enn meg:) Den 5k byen som tilfeldigvis var din nabo var litt fristende ja. Aktiv var han også:p Flaks at ingen hadde trippa den, det ville jo vært helt unaturlig:p Lært av den beste vett! Åja, likte meg forresten så godt der oppe at jeg jammen meg tok en til.

Til resten av dere, venner og "fiender":
Håper dere alle får en super -God jul! :)

Ps: julekjolen sitter forøvrig som et skudd. Ikke rart med den lekre rumpa!!!

Ja det var det jeg så!! Imponerende!

Ellers ønsker jeg alle en videre fin jul og et godt nytt år :cool:

PS: fortsetter julesalget på VU-destroyere hos Ensi etter nyttårsfreden? Rakk dessverre ikke å ta en grunnet jobb og det syns jeg var litt trist
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ensi tar en by og presterer og sette nesten hele alliansen i fm, desverre så var det bare nesten alle.


NorthernMarvel fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen PP-PN-XXX til Ascestess. i dag kl. 06:01
joalarsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen 01 Kritisk til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 20:13
bytting fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -A1. til Trinh. den 29.12.14 kl. 14:20
Alexandros Megalos fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen BigFatCoward sin by til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 13:43
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Ayala til Trinh. den 29.12.14 kl. 12:29
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Audi til Ascestess. den 28.12.14 kl. 13:29
 

DeletedUser1046

Guest
Ensi tar en by og presterer og sette nesten hele alliansen i fm, desverre så var det bare nesten alle.


NorthernMarvel fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen PP-PN-XXX til Ascestess. i dag kl. 06:01
joalarsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen 01 Kritisk til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 20:13
bytting fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -A1. til Trinh. den 29.12.14 kl. 14:20
Alexandros Megalos fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen BigFatCoward sin by til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 13:43
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Ayala til Trinh. den 29.12.14 kl. 12:29
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Audi til Ascestess. den 28.12.14 kl. 13:29

Skal aldri på ferie mer, dermed ser jeg ingen grunn til å motta feriepenger og vil sende de videre til andre ferierende. Ellers håper jeg dere alle får et riktig godt nyttår :)
 

DeletedUser

Guest
Ensi tar en by og presterer og sette nesten hele alliansen i fm, desverre så var det bare nesten alle.


NorthernMarvel fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen PP-PN-XXX til Ascestess. i dag kl. 06:01
joalarsen fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen 01 Kritisk til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 20:13
bytting fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen -A1. til Trinh. den 29.12.14 kl. 14:20
Alexandros Megalos fra alliansen Promakhos Niki har erobret byen BigFatCoward sin by til BigFatCoward. den 29.12.14 kl. 13:43
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Ayala til Trinh. den 29.12.14 kl. 12:29
CasualCharlie fra alliansen Promakhos Poliokhos har erobret byen 55-Audi til Ascestess. den 28.12.14 kl. 13:29

Gratulerer PP/PN, dere tok et par byer fra ENSI, Tears og X X X kings måtte gjøre en god jobb her? ikke sant Joa?
 

DeletedUser

Guest
skal man ha noe mulighet til å overleve hær inne med de reglene som finnes med delt linje, så må man bare gå i FM om man skal tilbringe tid sammen, men ingen fare.. vi kommer tilbake .. ler, om så bare for å irritere dere som herjer serveren :)
At serveren er skjev, det er det ingen tvil om, at PP/PN og deres pakter står knall sterkt er det heller ingen tvil om. Jeg tror hverken på julenissen eller store under, men all ære til de mange spillerne som allikevel fortsetter å spille, og spiller for det de syns det er morro, å ser gleden i de små seirene... uten alle de så hadde serveren vært død(ere) og selv PP/PN hadde slitt med motivasjonen for å få til VU.
Godt nytt år til alle de som fortsatt finner glede i de små tingene :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror hverken på julenissen eller store under, men all ære til de mange spillerne som allikevel fortsetter å spille, og spiller for det de syns det er morro, å ser gleden i de små seirene... uten alle de så hadde serveren vært død(ere) og selv PP/PN hadde slitt med motivasjonen for å få til VU.
Godt nytt år til alle de som fortsatt finner glede i de små tingene :)

PP/PN er altså så fryktelig fæle, mens spillerne som til tross for den fæle oppførselen til PP/PN fortsetter å spille, skal altså ha all ære?
Merkelig logikk.
Brett heller armene sammen og spill videre dere. Dere tok en by fra meg (PN) rett før jul og viste at dere kunne slå til når dere fikk muligheten. Det samme gjør vi når vi kan. Sånn er dette spillet.
Syting er tydeligvis også en del av spillet, men det hjelper så fryktelig lite...
 
Topp