Ryktebørs

DeletedUser

Guest
At du ligger på en 5 plass på angriper er sjokkerende joa :), du spiller alltid sim city :p Men er nok maaange blåhjelmer bak den ranken din denne gang :p

har ikke spillt simcity før,resten er nok helt rett.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
looooooool - slapp av du går forbi med GOD margin på den KP-boosten du bruker å ha på slutten av serveren....altså der hvor du forsøker å fremstå som noe annet enn en Simmer...

høres ut som du har spillt "the sims" mer enn oss andre her Jarl, men fint at du ikke gir deg på serveren som du skrev, fint og tenke litt lengere enn skoen din - over land over hav :eek:

har alltid tenkt slik at kanskje vi er simmer, tenker på noen ganger så går du på et rom men ikke husker helt hva du skal der, kanskje noen styrer oss litt :eek:, jeg klarer hvertfall ikke og styre meg - hihi
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser580

Guest
høres ut som du har spillt "the sims" mer enn oss andre her Jarl, men fint at du ikke gir deg på serveren som du skrev, fint og tenke litt lengere enn skoen din - over land over hav :eek:

har alltid tenkt slik at kanskje vi er simmer, tenker på noen ganger så går du på et rom men ikke husker helt hva du skal der, kanskje noen styrer oss litt :eek:, jeg klarer hvertfall ikke og styre meg - hihi

Har gitt meg ja, som jeg skrev - pusler/simmer for meg selv stort sett...det resterende du skrev er gresk for meg...

Btw: har aldri spilt simcity, men er ikke vanskelig å skjønne hva det går ut på og derfra trekke paralleller til deg. en som meg som har gitt seg ligger 10k under deg på angrepsranken - tross for at jeg ikke har angrepet på aldri så lenge....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har gitt meg ja, som jeg skrev - pusler/simmer for meg selv stort sett...det resterende du skrev er gresk for meg...

Btw: har aldri spilt simcity, men er ikke vanskelig å skjønne hva det går ut på og derfra trekke paralleller til deg. en som meg som har gitt seg ligger 10k under deg på angrepsranken - tross for at jeg ikke har angrepet på aldri så lenge....

vet ikke hva du skal frem til her jarl, men du har blitt før i verden (EN ANNEN VERDEN), før du var grinete for at det ikke gikk din vei, mest sannsynlig for at det gikk din vei = at du er en offansive fyr, så med andre ord så er jeg en meget offansiv kar (siden jeg ligger over) - resten er bare gresk av det du prøver og gå på personangrep på meg hver gang du prøver og åpne munnen din.
 

DeletedUser580

Guest
vet ikke hva du skal frem til her jarl, men du har blitt før i verden (EN ANNEN VERDEN), før du var grinete for at det ikke gikk din vei, mest sannsynlig for at det gikk din vei = at du er en offansive fyr, så med andre ord så er jeg en meget offansiv kar (siden jeg ligger over) - resten er bare gresk av det du prøver og gå på personangrep på meg hver gang du prøver og åpne munnen din.

lol, ikke mye forståelig eller fornuftig der - må du ikke begynne å sutre med det der 'personangrep' tullet igjen, blir bare patetisk..
 

DeletedUser1049

Guest
fair enough :) men du har alltid vært en deff spiller da.. det er litt sim city :)

Nå er jeg jo helt fersk i dette spillet med null erfaring fra tidligere servere, men er ikke det å kaste litt stein i glasshus? Trodde litt at det ble reflektert i "Forsvarer"-lista og den dominerer dere jo glatt... Om joa er def spiller, er dere da "def-allianse"? Og spiller dere da "sim earth"?
 

DeletedUser

Guest
lol, ikke mye forståelig eller fornuftig der - må du ikke begynne å sutre med det der 'personangrep' tullet igjen, blir bare patetisk..

synes det er så artig når Senior her, skriver lol - ser for meg at han sitter og pisser :eek:

er også enig med Casualcharlie over her btw :cool:
 

DeletedUser107

Guest
CasualCharlie:
Har spilt på mange servere med joa, han har alltid vært den rolige spilleren som kun kjører på med by parader og deffer der det trengs, det er også derfor jeg var litt sjokkert på hvor høyt oppe han var på angreps lista denne gang ;) Joa er mest aggressiv på ingame forumet han.. der kan det fort bli mye caps lock :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser817

Guest
Dette forumet er til, for å skrive om spillet, IKKE for å slenge usaklige meldinger eller beskyldninger til hverandre.
 

DeletedUser1046

Guest
Dette forumet er til, for å skrive om spillet, IKKE for å slenge usaklige meldinger eller beskyldninger til hverandre.

Enig, også er det snart jul. Nå må vi være snille med hverandre. La oss begynne med å gi hverandre byer. NorthernMarvel er sikkert villig til å starte gavefesten, med å gi meg tilbake byen jeg "ga" til ham...venter i spenning :p
 

DeletedUser1049

Guest
Dette forumet er til, for å skrive om spillet, IKKE for å slenge usaklige meldinger eller beskyldninger til hverandre.

... og Support er til for å hjelpe spillere, IKKE for å slenge rundt seg med beskyldninger om de, eller utestenge de på usaklig grunnlag. Dette med steiner og glasshus er populært i dag. :p
 

DeletedUser580

Guest
synes det er så artig når Senior her, skriver lol - ser for meg at han sitter og pisser :eek:

Selvfølgelig sitter jeg å pisser, er det mest fornuftige sånn rent helsemessig og har veldig lite med alder å gjøre (men det er vel fullstendig ukjent for deg skjønner jeg)...

Og Casual: lol

Dette forumet er til, for å skrive om spillet, IKKE for å slenge usaklige meldinger eller beskyldninger til hverandre.
Javel? Her bør du spesifisere da jeg ikke føler meg truffet - OM det er det personangrepsbeskyldningene fra Joa du snakker om, slik det virker som casual og joa mener - isåfall spesifiser hvor, når, hva osv...jeg skriver hovedsaklig om spillet, hvordan det spilles og hva som skjer ingame (gir innimellom svar på tiltale fra enkelte 'brushoder' her inne)
EDIT: (ja 'brushoder' er vel det jeg føler meg mest skyldig for å være usaklig da...)

Så hvilke usaklige meldinger og beskyldninger?
 

DeletedUser

Guest
har alltid tenkt slik at kanskje vi er simmer, tenker på noen ganger så går du på et rom men ikke husker helt hva du skal der, kanskje noen styrer oss litt :eek:, jeg klarer hvertfall ikke og styre meg - hihi

blir så stolt av meg selv noen ganger :eek:
 

DeletedUser817

Guest
Meldingen var IKKE ment til 1 spesiell spiller men til alt som skrives her inne. Vis respekt for hverandre og ha det gøy.
 

DeletedUser107

Guest
alle spillerne klager på min spillerstil ingame, kan support fortelle meg hvordan jeg kan bli bedre på.....øøøøøø?
sånn at jeg ikke får slike klager :rolleyes:

Vil være mere stolt av denne Joa, den fikk meg faktisk til å glise :p:p
 
Topp