Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at P/PN klager på at dem ikke får kp..
er det derfor dem sender enheter når muren er 0 til en spiller fra Tears?:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Det er; Damene, SUPERLØNN, Grepolis
her er det bare og bruke uthevet skrift.

godt vi har samme syn på ting.

Du er håpløs joa, greit at rekkefølgen kunne forandres på, IRL kommer foran Grepolis:)
men at du har så høye tanker om deg selv er bare kvalmende til tider, det er derfor jeg ba deg tone deg litt ned når du skriver på forumet ;) Håper at du ikke er sånn irl ihvertfall :)

Men må også påpeke at dette er min personlige mening, blir kvalm av selvgode jævler xD, de som ser på seg selv som den deiligste i verden og beste i alt. Det finnes bare 1 på det spillet her som er verre enn deg, men der nevner jeg ikke et navn.. fornavnet starter på en P, så får dere heller bare gjette dere frem til resten :p

Da alt det der er sagt så Gratulerer med dagen som var for en liten stund siden ;) ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Du er håpløs joa, greit at rekkefølgen kunne forandres på, IRL kommer foran Grepolis:)
men at du har så høye tanker om deg selv er bare kvalmende til tider, det er derfor jeg ba deg tone deg litt ned når du skriver på forumet ;) Håper at du ikke er sånn irl ihvertfall :)

Men må også påpeke at dette er min personlige mening, blir kvalm av selvgode jævler xD, de som ser på seg selv som den deiligste i verden og beste i alt. Det finnes bare 1 på det spillet her som er verre enn deg, men der nevner jeg ikke et navn.. fornavnet starter på en P, så får dere heller bare gjette dere frem til resten :p

Da alt det der er sagt så Gratulerer med dagen som var for en liten stund siden ;) ;)

Følte meg litt truffet, men kjenner meg ikke igjen i selvgod jævel påstanden xD !
Kanskje du mente Petter4 :D ?
 

DeletedUser

Guest
Synes det er helt greit at pettern er selvgod, For min del lever jeg etter at jeg ikke kan klage på noen andre om jeg ikke er noe bedre.
har ikke spillt med pettern så mye, er han bitchy mot deg scorp ? :eek: iallfall får han ikke pils.

Edit: trenger ikke og pen skrive - hvordan, hva - og hvorfor
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
the wolf pack ...de var en gjeng av utmerket spillere, finnes ikke lengre sånne
kanskje Scorpus i 2012, men men ...Grepolis er nok endret seg på det verste oh :(
 

DeletedUser1017

Guest
Er det de jeg snart har tatt en hel øy av? Med den meget hyggelige velkomsthilsenen da jeg tok den første byen...

the wolf pack ...de var en gjeng av utmerket spillere, finnes ikke lengre sånne
kanskje Scorpus i 2012, men men ...Grepolis er nok endret seg på det verste oh :(
 

DeletedUser787

Guest
Synes det er helt greit at pettern er selvgod, For min del lever jeg etter at jeg ikke kan klage på noen andre om jeg ikke er noe bedre.
har ikke spillt med pettern så mye, er han bitchy mot deg scorp ? :eek: iallfall får han ikke pils.

Edit: trenger ikke og pen skrive - hvordan, hva - og hvorfor

Jooooda. Jeg er snill med, old papa san Scorpus jeg :)
Kan ikke være meg han mener! Jeg er jo hans ukjente lærlingsønn.

Ey! Jeg trodde jeg hadde fortjent den pilsen :O
 

DeletedUser580

Guest
Du mener da jeg sendte fs på deg for å fyre oppunder de flott konspirasjonsteoriene dine på forum og fikk masse kp :p?
Nei det mener jeg ikke...tropper sa jeg...
Tror faktisk det var på onsdag, jeg har noe som kalles hukommelse;)
Hehehe tydeligvis ikke så god hukommelse som du skryter av - det var for 2-3 uker siden(gidder ikke sjekke eksakt når, ser vel det på grepostats på sist deff-kp'n jeg fikk), 4 troppeangrep svømte for livet...Ingen angrep meg på onsdag.
Du kunne kanskje googla det om du var ung nok til å vite hva det var^^
mener du om jeg vet hva hukommelse er? skjønner ikke problemstillingen.. Jeg er midt i 50 årene, tipper på 20-29 hos deg..
Ellers har jeg verken bekrefta eller benekta noe som helst^^
Snakket ikke om deg, men andre hos dere...men ingen fare, har for lenge siden lært at løgn er en del av spillestilen hos flere her inne(i de fleste allianser (ikke min da:p))

Og angående internadling, really :p
Snakket vel hovedsaklig om Joa som innadlingskongen som skryter av andres erobringer som sine egne...men du er vel ikke kjent for å dra på de mest hardbarka erobringstoktene du heller.

artig at æren er i livet her jarl, det må jeg virkelig si - dere hadde alt og vinne men klarte ikke og holde sammen
Lol, skjønner nok en gang lite av det du lyrer av deg...'hadde alt å vinne'?? javel? mulig jeg er korka, men skjønner ikke hva du mener..
mest sannsynlig for den voldsomme kjempe kjeften din som du kun plasserer der det passer seg
Ja garantert - slengte sånn med leppa at jeg ble kasta ut, hadde ikke noe annet valg enn å spille solo - ingen vil spille med meg.

du skulle prøvd og tatt en by jarl en gang, istede for og sitte og spille simcity med allasan.
Hahahaha, nå har jeg hørt det og - bli kritisert av JOALARSEN for å spille simcity - hahahahahaha *døøøør*

men gå å lek med kjeftn din i enmanns alliansen din :cool: du virker og ha bra nok kommunikasjon samt ingen og ha frustrasjon over.
Nok en gang litt uforståelig - men leker fint i min egen hage..som sagt, slenger for mye med leppa for at noen skal gidde å ha meg på lag..
 

DeletedUser1017

Guest
Nei det mener jeg ikke...tropper sa jeg...

Hehehe tydeligvis ikke så god hukommelse som du skryter av - det var for 2-3 uker siden(gidder ikke sjekke eksakt når, ser vel det på grepostats på sist deff-kp'n jeg fikk), 4 troppeangrep svømte for livet...Ingen angrep meg på onsdag. -

Du har rett, det var moonshine på onsdag, og kun fs! Kan ikke huske å ha angrepet deg på evigheter? Hvilken by var dette? Tipper du blander meg med noen annen. Hulens løve? Eller?

Snakket vel hovedsaklig om Joa som innadlingskongen som skryter av andres erobringer som sine egne...men du er vel ikke kjent for å dra på de mest hardbarka erobringstoktene du heller. -

Hva joa driver med følger jeg ikke så nøye med på, men kjekk å ha i allyen:) Jeg har jo bare deff så hvordan skal jeg dra på store erobringstokt med den:O?
 

DeletedUser

Guest
blir litt urolig, når og skrive med en 50åring med så mye følelser inne i seg, så føles det ut som man ikke kommer noen vei, så da sitter man egentlig og snakker med seg selv.

bra det er generasjonsbytte snart, jarl - du trenger en pause.
 

DeletedUser1017

Guest
Viktig å huske på

[video=youtube;0cqgwIiRvWQ]https://www.youtube.com/watch?v=0cqgwIiRvWQ[/video]
 
Topp