Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
http://youtu.be/1pkVLqSaahk?t=1m45s
blink.gif
 

DeletedUser1049

Guest
Det verserer et rykte etter nattens hendelser at Poales ikke tilfredsstilles av kveldens aktiviteter og tar sin frustrasjon ut over motspillere til stadighet. For å bevare nattefreden vår så kanskje Seaman skulle ta et kurs... ?
 

DeletedUser1049

Guest
Det verserer et rykte etter nattens hendelser at Poales ikke tilfredsstilles av kveldens aktiviteter og tar sin frustrasjon ut over motspillere til stadighet. For å bevare nattefreden vår så kanskje Seaman skulle ta et kurs... ?

I fortsettelsen av dette ryktet sies det også at Hordvik sliter med samme frustrasjon hver kveld og natt, men om det er fordi Poales og Seaman tvinger han til å være med på deres "greie" eller om det er fordi han ikke får lov av dem til å være med er noe usikkert. Usikkert er det også om det finnes noe kurs eller behandling for akkurat dette, så det er slett ikke sikkert at det er noe håp for han.
 

DeletedUser

Guest
I fortsettelsen av dette ryktet sies det også at Hordvik sliter med samme frustrasjon hver kveld og natt, men om det er fordi Poales og Seaman tvinger han til å være med på deres "greie" eller om det er fordi han ikke får lov av dem til å være med er noe usikkert. Usikkert er det også om det finnes noe kurs eller behandling for akkurat dette, så det er slett ikke sikkert at det er noe håp for han.


Det finnes nok behandling på alt, bare man vet ikke hva slags medisiner man burde ta, som jeg sa, det finnes nok behandling mot alt, tillome Ebola:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det går helt fint å ta byer og forsvare byer uten fnugg av gull.
Det ryktes at det går helt fint uten rådgiverne også.
Har du også hørt det rykte Dakapo?
 

DeletedUser1046

Guest
Ryktet sier at noen burde jobbe intenst med å forby angrep under julebordsesongen.....
 

bytting

Well-Known Member
Forøvrig: Skal dere bare gå for inaktive spillere på denne serveren, PP/PN? Fikk dere for mye motstand andre steder?
Kom å ta meg - pyser!
Ryktet sier det var ikke mange angrepene som skulle til for at serveren fikk problemer med håndteringen...

Men håper alle ble godt fornøyd med kpene :)
 

DeletedUser1017

Guest
Hvis dama hadde sugd like mye som ensi ville jeg vært en lykkelig mann:cool:
 

DeletedUser806

Guest
Ryktet sier det var ikke mange angrepene som skulle til for at serveren fikk problemer med håndteringen...

Men håper alle ble godt fornøyd med kpene :)

hehe, det knela skikkelig. Hadde vel på det meste 170-175 ink angrep. Pc'n hørtes ut som en støvsuger på speed og selv grepoklokka-spinneren stod stille. Og dette betaler vi for??? :/
Drit bra jobba, jeg hadde ikke sjans :)

Ja ble heftig med kp. Var i det minste vpken i dag så jeg fikk trykket dobbel. Var vel det som irriterte meg i går. 40k mens man tok en nap. :/

Blir gøy med den siste byen da. ;) Da får jeg vel belage meg på at jeg trenger ca 40k med tropper og 25k rems. Er det nå jeg kan ringe en venn? :)

God jul :)
 

DeletedUser107

Guest
At du ligger på en 5 plass på angriper er sjokkerende joa :), du spiller alltid sim city :p Men er nok maaange blåhjelmer bak den ranken din denne gang :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser580

Guest
slutt å feed han, han går i fra meg som kriger :mad:


looooooool - slapp av du går forbi med GOD margin på den KP-boosten du bruker å ha på slutten av serveren....altså der hvor du forsøker å fremstå som noe annet enn en Simmer...
 

DeletedUser806

Guest
vet ikke hvor du skal med dette, da jeg ligger over deg på angriper..

Selv ikke når jeg er ironisk mot MEG SELV, klarer joal å ta den.
Uff... bare trist. Sender deg en neglefil så vi er helt sikre på at de kløra ikke blir sløve... :eek:
 
Topp