Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Man er ikke bedre en sin siste kamp? Det er jo flott da, for i vår siste kamp, var dere særdeles gavmilde på kp'n. Minnes vel at Blitzregn fikk over 50K kp på en kveld under operasjonen deres, da dere fikk 25K, til tross for at alle som angrep hadde spart opp dobbel kp fra grepolympia.
 

DeletedUser820

Guest
helt riktig dere ga masse juling , men det som er litt rart er at man gir opp mens man er i ferd med å få suksess
 

DeletedUser

Guest
helt riktig dere ga masse juling , men det som er litt rart er at man gir opp mens man er i ferd med å få suksess

Det er nettopp det som gjør grepo så uforutsigbart, plutselig en dag våkner du eller noen av de mest vitale alliansemedlemme dine og tenker at "dette har jeg virkelig ikke tid til, dette går kraftig utover mitt virkelige liv og jeg kan bare ikke fortsette". Jeg har vært der selv ett par ganger og har forståelse for dem selv om det er veldig irriterende når man har bestemt seg for å være en så liten gruppe at alt går til grunne om 2 spillere slutter. Men sånn gikk nå en gang det, som du sikkert ser så satser vi på hakket flere spillere her på Mu selv om kvalitet selvfølgelig går foran kvantitet og alle spillerne er håndplukket, så får vi se om ikke vi får delt ut litt juling her og ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spiller en seriøst på grepo, må man ha tid, visst ikke havner en raskt nedover !
Rakner veldig raskt visst 2-3 nøkkelspillere bare forsvinner.
MU kan bli spennende !
 

DeletedUser

Guest
Spiller en seriøst på grepo, må man ha tid, visst ikke havner en raskt nedover !
Rakner veldig raskt visst 2-3 nøkkelspillere bare forsvinner.
MU kan bli spennende !

Det er nettopp derfor de seriøse grepospillerne plutselig får nok, nettopp fordi de bruker såpass mye tid på det at den dagen de finner ut at de ikke har det lenger så slutter de. For det finnes ingen mellomting. Enten er du kjempeaktiv og seriøs eller så gidder man rett og slett ikke, sånn vet jeg hvertfall mange har det, deriblant meg. Er ikke morsomt å spille om du ikke sikter deg inn på toppen :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje litt lettere på MU, siden alliansene er større, men er allikevel sårbart visst
2-3 stykker skal bære driften av en allianse alene.
Antagelig derfor så mange velger og kjøre med underallianse.
Liksom ha en innbytterbenk !
 

DeletedUser

Guest
Kanskje litt lettere på MU, siden alliansene er større, men er allikevel sårbart visst
2-3 stykker skal bære driften av en allianse alene.
Antagelig derfor så mange velger og kjøre med underallianse.
Liksom ha en innbytterbenk !

En underallianse er på ingen måte nødvendig, er generelt imot det må jeg innrømme. om man fyller opp alliansecapen eller hvertfall har en kjerne på 10 dyktige, aktive spillere så skal det være fullt mulig og komme seg gjennom at 2-3 av dem sluttet. Men vi var 4 og når det som utgjør 50% av alliansens kjerne ryker så er det bare å innse at det blir kroken på døra om man ikke finner erstatninger fort. Vi fant ingen som kunne fylt det tomrommet på Lambda som ikke allerede var med i enten The Spooners eller RC/PoT, derfor gikk det som det gikk..
 

DeletedUser

Guest
Vi var i ferd med å få suksess ja, helt riktig. Men på det tidspunktet Don Quixote og Crusoe var på vei ut, hadde allerede Czared også varslet at han var ferdig på Lambda (Selv om han kom tilbake igjen etter at vi sluttet). Så da gikk vi fra og være 6 spillere, til 3 spillere på omtrent 2 dager. Da sier det seg selv at vi heller startet på Mu for å sikte oss inn på toppen her i stedet. Heldigvis startet mange av dere her også, slik at vi kan gi juling her også. Så hvis du velger og tro at vi ga opp, kan vi se. Hvis Sa Kua er av samme kaliber som KM, så regner jeg med at vi kommer til å høvle over dere her også :)
 

DeletedUser343

Guest
Vi var i ferd med å få suksess ja, helt riktig. Men på det tidspunktet Don Quixote og Crusoe var på vei ut, hadde allerede Czared også varslet at han var ferdig på Lambda (Selv om han kom tilbake igjen etter at vi sluttet). Så da gikk vi fra og være 6 spillere, til 3 spillere på omtrent 2 dager. Da sier det seg selv at vi heller startet på Mu for å sikte oss inn på toppen her i stedet. Heldigvis startet mange av dere her også, slik at vi kan gi juling her også. Så hvis du velger og tro at vi ga opp, kan vi se. Hvis Sa Kua er av samme kaliber som KM, så regner jeg med at vi kommer til å høvle over dere her også :)

Hvis jeg husker korrekt så hoppet jeg inn i feriemodus fordi jeg var usikker om jeg skulle fortsette på verdenen eller ikke. Ja, jeg nevnte det til Zoid at det var mest sannsynlig slutt for meg på Lambda men av en eller annen grunn så bestemte jeg meg for å fortsette. Ganske synd at det endte slik for dere/oss på Lambda egentlig. Tror nok at det kan gå bedre her siden alliansekravet er litt mer ekspandabelt og det kan hjelpe på aktiviteten innen en allianse. 10 stk i en allianse krever at alle er aktive og bidrar og hvis to-tre faller fra og bestemmer seg for å slutte så blir det verre for de resterende å holde koken oppe.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg nevnte det til Zoid
Nå måtte riktignok Zoid spørre deg hvorfor du gikk i FM, så jeg synes ikke det er rart at vi oppfattet det som om du var på vei ut. Selv om du bare var "usikker" på om du var ferdig, vil jeg fortsatt mene at det er riktig å si at vi var 3 i alliansen. En spiller i FM som ikke vet om han skal fortsette eller ikke, er så og si det samme som inaktiv. Fram til han da kommer tilbake selvfølgelig...
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at det skal vi snart få gjort noe med. kanskje noen gidder å live opp forumet med en liten oppdatering på hva slags kriger sine egne allianser har med andre?

kan jo gå først med at vi sender noen angrep innimellom på Nordic. Veldig minimalt og kan vel ikke klassifiseres som en krig, men det er vel så langt man kommer før vi er erobringsklare antar jeg (startet noen dager etter resten), men vi kommer!
 

DeletedUser

Guest
Ikke akkurat krig nei, men jeg regner med Grapono skjønte det da han tok den byen. Og ja, er ikke særlig mye som skjer for tiden, derfor er det også ganske lite å si på forumet, annet enn trashtalk.

Men uansett, vi kommer snart og gjett om det skal bli liv i denne verdenen, og forumet for den saks skyld!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Blitzregn undervurderer alle andre ;) Trashtalker tidlige spøkelsesbyer på forumet som om de var en gjeng med amatører. Angriper hver 5 time med nye og nye enheter. Jeg ønsker dere lykke til med et erobrings forsøk da jeg personlig har ikke laget mer enn 100 forsvars enheter i den byen og jeg har 500 forsvars poeng fra dere ;)

Kanskje dere startet etter alle andre, men måten dere spiller på viser ikke til at dere vet hvordan dere skal gjøre det. Hvis dere forventer at det skal bli liv i en server fordi dere kommer og angriper en person om og om igjen så må dere virkelig tenke dere om.

Forresten, hvordan kan man kalle det dere driver med i nærheten av krig? Jeg har ikke angrepet dere en gang fordi jeg føler det ikke er verdt det.
 

DeletedUser

Guest
Nå må du ikke smigre deg selv Grapono og tro at du er den eneste på hele serveren vi sender angrep på. Nå er vel målet hovedsakelig å farme byer rundt om på øya, samtidig som vi forsøker og sinke deg litt. Nå kalte vi det heller ikke krig, og du trodde vel ærlig talt ikke at vi bare skulle la deg bygge deg opp på øya vår? Regner med dere hadde gjort akkurat det samme om en av oss hadde tatt en by med så og si bare Nordic spillere på.

Du skal heller ikke tro at vi undervurderer noen, når jeg snakker om Sa Kua, snakker jeg til de spillerne fra Sa Kua som vi har kjennskap til fra Lambda som vi har kjempet mot før.

Og jeg er helt enig, det er så absolutt ikke verdt det for deg å angripe oss. Du hadde jo tross alt sløst godt med tropper om du skulle angrepet oss som vi har angrepet deg.
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er gøy, da dere på 3 dager har kun fått ut ressurser av byen min i dag. Og det var ved hovedsaklig nesten kun stein?..

Syntes det er gøy at dere sier dere ikke undervurderer noen når dere har nevnt mine tidlige spøkelsesbyer mer enn noen andre på hele forumet tilsammen ;) Forklar til Zoid hva tidlige spøkelsesbyer gjør da han tydeligvis ikke vet det.

Kos dere med å angripe 3 hele spillere. Virkelig imponerende det dere driver med, kommer så vidt gjennom 1 by når dere tømmer troppene deres om og om igjen!
 

DeletedUser

Guest
Det at Zoid nevnte en hel gang at han ikke syntes det var noe særlig til prestasjon at du tok en spøkelsesby på 800 poeng, betyr ikke nødvendigvis at vi undervurderer dere. Det er ikke noen prestasjon nei, men praktisk kan det jo selvfølgelig være.
Virker heller som om du undervurderer oss, men det for så være.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man har erfaring vet alle at det beste som finnes tidlig er å ta over spøkelsesbyer, da du får de direkte som om det var opprør på en by. Pluss at du kun trenger koloniskip. Å kolonisere tar jo 24 timer, noe Zoid tydeligvis ikke var helt klar over.

Jeg undervurderer ingen, men når folk ikke forstår hvor praktisk det kan være så tidlig i spillet. Så fortjener de vertfall ikke å bli sett på som en direkte trussel. Mange av de som har mest poeng har tatt spøkelsesbyer på 200 poeng på denne serveren, fordi de vet at på den ene dagen det tar å kolonisere kan den spøkelsesbyen være mye større enn 750 :)
 
Topp