Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har ett nytt forslag til haastes kardemommelov som han kan bruke som profilbeskrivelse;

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gulle det man vil.
- haasteloven -

9500 poeng på en by etter så kort tid, nuff said.. skal hilse fra InnoGames og si at de setter stor pris på bidraget ditt til å viderefinansiere grepolis :)
 

DeletedUser

Guest
rykter sier at Marcus misliker haasteloven på det sterkeste :(
rykter sier at kanskje InnoGames har sponset/støtte dem med gull :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser114

Guest
synes det er kjekt at entrepenørene mine guller litt jeg:) blir jo masse fine byer å erobre:)
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du spør om her, men om du spør om dere som ikke angriper eller forsvarer dere bare blir brukt til å pumpe penger inn i kassa for å holde de olympiske lekene deres så er vel svaret ganske enkelt; begynn å angrip da? hele spilllet handler jo om å krige, om man ikke kriger så har vel strengt tatt ingenting her å gjøre?

jeg vil si at hele spillet handler om strategi, krig er en viktig del men ikke det hele ;)
Olimpiske leker er ikke for erfarne spillere (men for amatørene)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg vil si at hele spillet handler om strategi, krig er en viktig del men ikke det hele ;)
Olimpiske leker er ikke for erfarne spillere (men for amatørene)

Om man kriger uten en strategi kommer man nok ikke langt nei, samtidig så er jo de som kriger mye uten en egen strategi også en utmerket ressurs i en allianse så lenge de har en kompetent leder i spissen til å instruere hvor og hva de skal krige mot. Man kan derimot ha verdens beste strategi, men ikke komme noen vei om man ikke kriger aktivt nok..
 

DeletedUser

Guest
lurer på noe, flere sammen med meg sliter med å logge seg inn på verdnen MU. er det for dere andre også eller? kommer inn på lambda og noen andre kommer inn på HV?
 

DeletedUser

Guest
det kommer opp

"502 Bad Gateway"
andre har fått kun "502"

vet noen i teamet om det er oppdatering som går eller?
 

DeletedUser610

Guest
Alle grepolis-verdener slet for 20-30 min siden. Men mine verdener har fungert 10 min ca. Lukk nettleseren og prøv å logg inn igjen.
 

DeletedUser

Guest
rykter sier at de første spillere på rangeringslista er blitt uvirkelig store ...skremmende anabolisme/gullisme :eek:
 

DeletedUser

Guest
Slutt å spam forumet sånn da folkens! hahah

for å få litt action her så kanskje noen har lyst til å lage en topp 10? hittil er det ingen som har lagd en her såvidt jeg vet, kan være interessant å se.
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at det skulle ha vært Kampmoral på Mu, hadde vært morsomt.

og nei det er ikke for at jeg føler meg liten :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tror du det? syns det kansje ville vært kjedelig


trur kanskje det ja, vet ikke hvordan du har det, men når en ny person begynner og spille, og blir slaktet for at han ligger litt ugunstig til (?)

blir spillet ganske kjedelig for han når nybegynnelsesbeskyttelsen går over, da blir det helt sikkert, en mindre som spiller grepolis :(
 

DeletedUser

Guest
hehe tenker du på din plassering hehe :)
du er da blitt skikkelig deffe opp så du burde ikke tenke på det ;)

kamp moral ville blitt vanskelig etterhvert som folk skal ha nye byer og treng aliansen for hjelp. det passer mye bedre på erobringsverdner ;)
 

DeletedUser

Guest
Har vel ikke hatt trøbbel :)

det betyr bare det at spillet er en utdøende rase ettersom nye spillere blir spist av erfarne folk
som Arbeiderpartiet, der er det som regel eldre mennesker som stemmer på grunn av at de alltid har gjort det, dermed blir dette også meget utdøende ettervært.

men det er bare en tanke :cool:
 
Topp