Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Lurer fortsatt på hvem denne "cza" karen er. Kan noen vennligst si det til meg? <-- Altså, jeg godtar ikke det kallenavnet. Er det så vanskelig å skrive tre bokstaver til når dere refererer til meg altså?
 

DeletedUser

Guest
Lurer fortsatt på hvem denne "cza" karen er. Kan noen vennligst si det til meg? <-- Altså, jeg godtar ikke det kallenavnet. Er det så vanskelig å skrive tre bokstaver til når dere refererer til meg altså?

serriøst dud... jeg kopierte ryktebørsen din fordi jeg ikke GIDDA å skrive noe slev fra starten av... men kan kalle deg red da?
 

DeletedUser343

Guest
serriøst dud... jeg kopierte ryktebørsen din fordi jeg ikke GIDDA å skrive noe slev fra starten av... men kan kalle deg red da?

Nei.

Ryktet sier at Son Of Darkness ikke vet hva det vil si å være seriøs er siden han er aldri det.
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Brotherhood of Steel har større poeng krav enn den beste i deres alianse :confused:
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det er alt for tidlig med underallianser men men.. og at det flommer over av invitasjoner fra enhver allianse siden de er desperate etter medlemmer fra start virker det som. :p
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet sier at det er alt for tidlig med underallianser men men.. og at det flommer over av invitasjoner fra enhver allianse siden de er desperate etter medlemmer fra start virker det som. :p

Ryktet sier at det er nettopp derfor Marillieles sitter på gjerdet og avventer. Lusker rundt i sin egen lille ally UTEN å invitere noen.
Så EGENTLIG sier ryktet at Marillieles er allianseløs :) (hihi)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ALLE allianser sendte meg invite, hyggelig det.

Ryktet sier også at Ensiferum har ankommet Mu med dyktige spillere(Møøøøøøø)

Full rulle
 

DeletedUser399

Guest
Du har ikke fått invite fra HG, så alle alliansene har du ikke fått fra:D

Ser dere (Ensiferum) er oppe og går:D Blir spennende å se hva som skjer videre i denne verdenen!
 

DeletedUser

Guest
Alt for mange allianser, som kaster ut invitasjoner, bare for og komme opp på rank.
 

DeletedUser399

Guest
Jepp.. Fikk invitasjon til en allianse allerede før jeg fikk satt første byggning på bygg.. Snakk om sekunder
 

DeletedUser616

Guest
Du har ikke fått invite fra HG, så alle alliansene har du ikke fått fra:D

Ser dere (Ensiferum) er oppe og går:D Blir spennende å se hva som skjer videre i denne verdenen!

Jeg har da heller aldri nevnt noe som helst om hvor mange invitasjoner jeg har fått ;) Ryktet sier at det var det Skb08 som hadde et rykte på :)

(kunne ha slettet dette, siden jeg åpenbart leste feil oppi der ;) men lar det stå likevel)
(vi gjør alle feil tydeligvis)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Brotherhood of Steel er den eneste aliansen med full alianse, de har nesten en halv full underalianse åsså. er det planglagt over en lenger tid eller har de bare invitert mest mulig?
 

DeletedUser

Guest
Lite kjente !

ryktet sier at Brotherhood of Steel er den eneste aliansen med full alianse, de har nesten en halv full underalianse åsså. er det planglagt over en lenger tid eller har de bare invitert mest mulig?
Lite kjente folk fra tidligere opprørsverden !
 

DeletedUser

Guest
en av de jeg kjenner igjen er stra2... han bruker å ha en klan på starten men så løser det seg opp
 

DeletedUser

Guest
Du har ikke fått invite fra HG, så alle alliansene har du ikke fått fra:D

Ser dere (Ensiferum) er oppe og går:D Blir spennende å se hva som skjer videre i denne verdenen!

Helt riktig det H, hadde ikke vært naturlig da dere er våre motstandere på Kappa. Men alle andre

Spiller ingen rolle, Ensi er kommet for å bli.

Lykke til alle og stå på :)
 

DeletedUser399

Guest
Jeg tenker ikke på kappa når jeg spiller på Mu. Ingen er fiender enda.. Har ingen problemer med å være alliert med spillere som er fiender på andre verdener;D
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at en viss allianse prøver å børste støv av gamle storheter!
 
Topp