Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ryktet sier at ensi skal prøve å eie denne verdnen :) håper VU tidene går bedre isåfall:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Ensiferum spiller på Mu ja, så får vi se hvordan det går :)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Honer and glory tar igjen Brotherhood of Steel
 

DeletedUser

Guest
ser ut som dere tar dem igjen :) tror snart de blir å løse seg opp men får se hehe
 

DeletedUser

Guest
Jeg tenker ikke på kappa når jeg spiller på Mu. Ingen er fiender enda.. Har ingen problemer med å være alliert med spillere som er fiender på andre verdener;D

Nytter ikke og dra med gammel ballast inn i ny verden, da bukker en raskt unna !
 

DeletedUser

Guest
HaG henger godt med fortsatt, men hva har skjedd med HaG2? er alle de beste blitt flyttet opp eller er det kun daukjøtt igjen?
 

DeletedUser

Guest
hahah kanskje litt tidlig å begynne å snakke om daukjøtt etter ett par dager?
 

DeletedUser

Guest
haha var bare så stille her så tenkte å nevne en av alliansene som er mest aktiv på forum haha :) å kansje få opp litt snakk haha
 

DeletedUser

Guest
Hahah dine bønner er hørt SoD. Blitzregn har nemlig satt sin fot i Mu.

Vær forberedt på selvskryt, propaganda fra en annen verden og arroganse som ikke hører hjemme noe sted (bortsett fra i Blitzregn).

Ta oss de som kan, Mu er vår lekestue.
 

DeletedUser616

Guest
Hahah dine bønner er hørt SoD. Blitzregn har nemlig satt sin fot i Mu.

Vær forberedt på selvskryt, propaganda fra en annen verden og arroganse som ikke hører hjemme noe sted (bortsett fra i Blitzregn).

Ta oss de som kan, Mu er vår lekestue.

Ryktet skal ha det til at Marillieles "LIKER" :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Nordic er FARLIG!!
Ryktet sier også at SoD undervurderer joa ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktet bekreftes på begge punktene,
først må han ha noe soldater som han kan angripe med før jeg ser på han som farlig:eek:
 
Topp