Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Syntes det er gøy, da dere på 3 dager har kun fått ut ressurser av byen min i dag. Og det var ved hovedsaklig nesten kun stein?..

Syntes det er gøy at dere sier dere ikke undervurderer noen når dere har nevnt mine tidlige spøkelsesbyer mer enn noen andre på hele forumet tilsammen ;) Forklar til Zoid hva tidlige spøkelsesbyer gjør da han tydeligvis ikke vet det.

Kos dere med å angripe 3 hele spillere. Virkelig imponerende det dere driver med, kommer så vidt gjennom 1 by når dere tømmer troppene deres om og om igjen!

Å virkelig Grapono? om du først skal fyre deg så kan du vel hvertfall komme med nøyaktig informasjon? at du ikke har laget mer enn 100 soldater fra den byen har vel ingenting med saken å gjøre. Har da egenhendig tatt ut over 200 soldater fra deg uten å telle med militsen, er da fullstendig irrelevant hvor de kommer fra, samt tømt deg for birems. kommer såvidt gjennom en by når vi tømmer byene våre om og om igjen? for det første: frem til vi blir erobringsklare er det fint lite annet å gjøre med dem og KP vil vi da selvfølgelig ha før den tid uansett. for det andre: en ting er at vi såvidt tømmer den byen, men det du utelater å nevne er at den har fått støtte fra andre byer for å beskytte den.

og som yeezus sier, alt jeg påpekte var at det ikke akkurat var noen prestasjon å sende ett KS inn på en spøkelsesby med 800 poeng som vi attpåtil hadde tømt for tropper samme dag, sa aldri at du ikke kom til å gjøre nytte av byen. Det skulle jo tross alt bare mangle når du bevisst velger å gå inn på en øy fullt av blitzere. Kudos til deg for det forresten, liker folk som tar litt sjangser.

Og hvordan kan man kalle dette i nærheten av krig? det var vel nettopp det jeg presiserte at jeg ikke kalte det.

Trashtalk alt du vil grappis, det skaper bare liv, men ha nå hvertfall noe å backe det opp med ;)
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig har den fått støtte fra andre byer, det skjer jo ingenting annet. De elsker å få kamppoeng. Jeg vil utfordre dere til å prøve å ta over byen, da vil dere merke at jeg kan spille defensivt hvis jeg må. Samtidig så vil det nok få konsekvenser hvis dere prøver dere, da vi også kan spille offensivt, noe som kanskje viser deg på angreps rangeringen?...

Lykke til videre, håper på en morsom server da Kappa var kjedelig den første måneden. Men nå er jeg lei trashtalk på forumet, det er bare unødvendig. Men ikke kall meg Grappis, setter ikke pris på kalle navn da det bare er respektløst.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig har den fått støtte fra andre byer, det skjer jo ingenting annet. De elsker å få kamppoeng. Jeg vil utfordre dere til å prøve å ta over byen, da vil dere merke at jeg kan spille defensivt hvis jeg må. Samtidig så vil det nok få konsekvenser hvis dere prøver dere, da vi også kan spille offensivt, noe som kanskje viser deg på angreps rangeringen?...

Lykke til videre, håper på en morsom server da Kappa var kjedelig den første måneden. Men nå er jeg lei trashtalk på forumet, det er bare unødvendig. Men ikke kall meg Grappis, setter ikke pris på kalle navn da det bare er respektløst.

Vi får se om ikke jeg får tatt deg på ordet en gang. Grappis.
 

DeletedUser

Guest
Er du lei trashtalk på forumet, må jeg informere deg om at du utfordret feil allianse...
 

DeletedUser

Guest
Virker som det eneste dere klarer er å trashtalke på forumet, så det er jo imponerende. Hvis det er spesialiteten deres burde dere virkelig prøve noe nytt ;)
 

DeletedUser

Guest
Virker som det eneste dere klarer er å trashtalke på forumet, så det er jo imponerende. Hvis det er spesialiteten deres burde dere virkelig prøve noe nytt ;)

1. Trashtalking er en av mange talenter vi har, det kan flere på Mu som også spilte på Lambda skrive under på.

2. Vi har ingenting å bevise for deg (det betyr ikke at vi ikke kommer til å gjøre det), men du har vel ikke akkurat bevist noe for oss enda du heller?
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at blitzregn mater Nordic aliansen med KP.... slutt med det:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at der tar du veldig feil SoD. Som du ser så har Grapono kun 717 forsvarspoeng og vi kan ikke ta æren for alle de engang.

Er nok noen andre enn oss som mater Nordic med byplasser er jeg redd.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at der tar du veldig feil SoD. Som du ser så har Grapono kun 717 forsvarspoeng og vi kan ikke ta æren for alle de engang.

Er nok noen andre enn oss som mater Nordic med byplasser er jeg redd.

Det er nok der du tar feil ;) Det er kun dere som har angrepet meg. Bare forsett disse meningsløse angrepene som gir meg KP, mens dere kan.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok der du tar feil ;) Det er kun dere som har angrepet meg. Bare forsett disse meningsløse angrepene som gir meg KP, mens dere kan.

Så du påstår da at du aldri har hatt øyoppdrag som har gått ut på at du skal forsvare byen din mot angripende enheter? har jeg vanskelig for å tro..

Dessuten så er uansett 717 KP en dråpe i havet, vi har da fått mer KP fra Nordic enn dere har fått fra oss. Meningsløse skjønner nok du også at angripene ikke er, å la deg vokse i fred derimot, det er meningsløst.

Mens vi kan? Kom å ta oss da. Ikke at du er verdt å skape en personlig vendetta mot, men siden du nå først er og lirer av deg på forumet akkurat som oss som forsåvidt er kjempeunderholdende så må du gjerne ta den samme utfordringen selv som du har gitt meg. Jeg utfordrer deg til å ta en by fra meg.

og SoD, ryktet ditt stemte ikke. for det første så er 717 KP ingenting, for det andre har de gitt oss mer KP enn vi har gitt dem.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det kan fort bli for mye trashtalk på forumet. Ikke overdriv med det. Vil gjerne ha noen seriøse innlegg/påstander innimellom.
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier det fort kan bli mye 'trash talk' på forumet. Ikke underdriv med det. Vil gjerne ha useriøse/pompøse innlegg/påstander oftest mulig.
 

DeletedUser

Guest
Og ryktet sier bytten er en blanding av Stalin og Hitler! ;)
Ryktet sier også at du ble pålegg på frokostskivene våres ;);)

Peace
 

DeletedUser

Guest
Bare for og melde meg inn i denne kjempediskusjonen med dette hvordan spille:

Hvordan skaffe "Seiersparade" om man ikke blir angrepet eller angriper ?
er det slik at vi skal være "melkekuer" med Gull ?

Noen tanker?
 

DeletedUser

Guest
Bare for og melde meg inn i denne kjempediskusjonen med dette hvordan spille:

Hvordan skaffe "Seiersparade" om man ikke blir angrepet eller angriper ?
er det slik at vi skal være "melkekuer" med Gull ?

Noen tanker?

Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du spør om her, men om du spør om dere som ikke angriper eller forsvarer dere bare blir brukt til å pumpe penger inn i kassa for å holde de olympiske lekene deres så er vel svaret ganske enkelt; begynn å angrip da? hele spilllet handler jo om å krige, om man ikke kriger så har vel strengt tatt ingenting her å gjøre?
 
Topp