Tilbakemelding - Fremtiden til helteverdener

Status
Stengt for ytterligere svar.

bytting

Well-Known Member
De svarer det de har svart meg hele tiden; de har ingen foreløpige planer for helteverdener.

så på et spørsmål a la "hvorfor kan det ikke tillates ad hoc-løsninger?" svarer de a la "vi har ingen foreløpige planer for helteverdener."?
 

DeletedUser

Guest
så på et spørsmål a la "hvorfor kan det ikke tillates ad hoc-løsninger?" svarer de a la "vi har ingen foreløpige planer for helteverdener."?

Nei, da svarer de at de ikke lager egne oppsett for vår helteverden - mao, ingenting nytt.
 

bytting

Well-Known Member
Nei, da svarer de at de ikke lager egne oppsett for vår helteverden - mao, ingenting nytt.

Hva legges egentlig i "lage egne oppsett". Den mest konkrete ad hoc løsningen som etterspørres i det siste er en avslutning av ach. Formoder at dette teknisk sett er enkelt(trykke på en knapp). Hvilket oppsett ville måtte lages?
 

DeletedUser

Guest
Hva legges egentlig i "lage egne oppsett". Den mest konkrete ad hoc løsningen som etterspørres i det siste er en avslutning av ach. Formoder at dette teknisk sett er enkelt(trykke på en knapp). Hvilket oppsett ville måtte lages?

Bytting, vi har allerede vært inne på dette. Er bare å bla litt bakover her så har jeg allerede sagt hvorfor vi ikke får egne oppsett/alternativer (kall det hva du vil), her hos oss. Jeg orker ikke diskutere det samme igjen. Skulle det en dag bli en endring på dette, så blir jeg å gi beskjed om det.
 

bytting

Well-Known Member
Bytting, vi har allerede vært inne på dette. Er bare å bla litt bakover her så har jeg allerede sagt hvorfor vi ikke får egne oppsett/alternativer (kall det hva du vil), her hos oss. Jeg orker ikke diskutere det samme igjen. Skulle det en dag bli en endring på dette, så blir jeg å gi beskjed om det.

Har sett over tråden, finner ikke hvor det er besvart. Hadde satt pris på om svaret ble sitert eller gjentatt.
 

DeletedUser343

Guest
Slik som det er nå, ville jeg bare gitt faen og heller fokusert på nyere verdener. Men alt i alt, hadde vel en fair slutt vært ok for de stabukkene som ikke orker å trykke på slett eller restart ("ghoste seg"). :p

Ikke ta deg nær av hva jeg sier. Jeg skjønner alvoret.
 

DeletedUser1011

Guest
Skjønner hva du mener, Czared, selv om å ikke gidde å trykke på slett handler mye om det samme som gjorde at dere tapte og vi vant (bortsett fra at vi også var mye bedre) :)

Her får vi snu på flisa. Dakapo, du har oppegående folk her, folk som kan formidle, folk som skjønner spillet, folk som vet hvordan det er å være koblet til en respirator på en død verden. Hver uke detter det fra spillere, 1-2 av disse har 100-200 byer, det sier seg selv at det er meningsløst å holde liv i noe sånt. Dette må formidles til Inno på en slik måte at de skjønner dette. Inno-folk er vel som folk flest, fornuftige når de får anledning til å være det.

Det er ikke mulig å komme i kontakt med dem, jeg har klart å finne 4 forskjellige mailadresser. De gangene jeg får svar, er da jeg glemmer å slette jobbsignaturen nederst i mailen, da får jeg beskjed om at de bare svarer på tyske eller engelske henvendelser, og det er uavhengig av innholdet på engelsk i mailen. Så mottakeren er der. Du er vår vei inn, Dakapo, hjelp oss, så kan vi hjelpe deg å fronte saken og stå bak deg i forsøket.
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg gjentar oppfordringen min fra tidligere, dakapo. Her har du mange gode folk du kan bruke i å fremme denne saken oppover i systemet. I dag ble Harakarl spøkelse, en av de fineste grepperne som finnes.

If you think you're to small to make a difference, you haven't spent a night with a mosqito -African proverb
 

DeletedUser1011

Guest
ja, det er tull å ikke stenge en død verden. Nå gjentar jeg det mest for at denne tråden skal komme som visning foran den devblogg-tråden som jeg ikke bryr meg noe om. Det er dette som er viktig, det er dette vi er opptatt av. La oss slippe ut fra Achilles.
 

DeletedUser687

Guest
Nå må vi snart bli hørt,dette blir jo bare mer mer latterlig.

Helteverden er en døende server..

Så til ledelsen,hjelp oss med å få en slutt på HV.
 

DeletedUser687

Guest
Dem taper jo penger på å ikke legge den ned.
Reglene for heltverden er forandret,da er det på sin plass at den legges ned og starter opp på nytt.
Men vi kan jo bare begynne med å slakte alle de små og alle nye som kommer innom,så kan vi jo se hva som skjer da:)
Moro?neppe
 

bytting

Well-Known Member
Oppsummerer vel ganske greit med hvilket lynne hvordan du har "håndtert" denne saken, dakapo: Du slår bombastisk fast at du har svart på spm mitt, likevel gidder du likevel retten og sletten å sitere fra hvor svaret ditt fremgår tidligere på denne tråden.
 

DeletedUser1011

Guest
Nå må du svare kollegaene mine, dakapo, de spør og forventer svar. Det er vanlig høflighet og oppførsel å svare. Jeg vet at du har sagt til meg at du ikke kommer til å svare mer på denne tråden, men det går ikke, et hvert spørsmål er en ny henvendelse der avsender fortjener å bli møtt på det den ber om.

Dessuten, arbeidsgruppa som kan utarbeide henvendelsen til Inno, sitter klar. Alt du trenger å gjøre er å signere og videresende :)

Godt nytt år forresten, nye lodd og nye gevinster i 2015, la oss få avsluttet Achilles :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
'Egne løsninger' går på det samme som vi snakket om tidligere ang grunnleggende prinsipper, bytting - eneste forskjellen nå er at 'egne løsninger' ble brukt i stedet. Det handler fortsatt om de grunnleggende prinsippene (se linka innlegg) og bl.a ressurser, og at utviklerne ikke kan konsentrere seg om vår lille helteverden ene og alene.


For å linke til meg selv:
her, her, her, her, her.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp