Ryktebørsen

DeletedUser67

Guest
hmmm.. ryktene sier at candygirl og scorpus helt til 2.0 kom har bladd gjennom ALLE byene en etter en får å lage parader...

så når 2.0 kommer oppdager de at OI det er jo en kultur side under administratoren som gjør at man kan se alle byene å sette på parader fra den..
å da tror det følger med 2.0.. å løp får å fortelle alle den "nye" lettere måten å sette på parader på.... hmmmz... å detta er toppspillere?? *skeptisk*

Dette ryktet ER BEKREFTET !!!oooomyyyygooood!!!
 

DeletedUser67

Guest
Lykke til videre da :)

(hvis jeg tolker dette riktig:eek:)

Var jo for å få inn litt angrep fra dere... tenkte at hvis jeg ga inntrykk av at jeg gav meg på serveren.. så kom alle likrøverne ut av skapet.. og ville ha en bit av meg... MEN neiiiiida.... dere er og blir en gjeng med pussies!!!
 

DeletedUser

Guest
Var jo for å få inn litt angrep fra dere... tenkte at hvis jeg ga inntrykk av at jeg gav meg på serveren.. så kom alle likrøverne ut av skapet.. og ville ha en bit av meg... MEN neiiiiida.... dere er og blir en gjeng med pussies!!!

Ingen angrep :O Tenkte du kom til å få en god del...
 

DeletedUser

Guest
Var jo for å få inn litt angrep fra dere... tenkte at hvis jeg ga inntrykk av at jeg gav meg på serveren.. så kom alle likrøverne ut av skapet.. og ville ha en bit av meg... MEN neiiiiida.... dere er og blir en gjeng med pussies!!!

Ingen som vil ha byen dinne, har du ikke innset det :p
 

DeletedUser

Guest
2 dagen på rad du har skreve på rykteforumet på samme tid loco xD
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med å klare å ta ut noen FS da :) Første gang eller :)?

Hehe, nå tror jeg du missforsto veldig..
posi92 angrep en spiller SF uten å tenke på at folk faktisk kan ha birems i byene sine.
Angrepene var ganske store men såklart ble jo troppene borte når man har birems i en by..
Visste du ikke det?
 

DeletedUser

Guest
hehe

Posi om du hadde lyst til å kvitte deg med tropper ved å la de synke så hadde du sendt disse på noen i BK for å gi dem gratis kp ikke fienden :D

Men vis det er virkelig slik som du sier det så er du helt på bærtur og da er du uansett julenissen for du er så flink med å dele ut gratis kp :D
 
Topp