Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Shit ass! skal dit om noen få år :( gruer meg som bare faen

skjønner det, men helst ikke skriv sånne ord :) heller bruk for eks, gruer meg som bare "rakkern" :) er sikkert noen mindre ¨ringer som ikke har godt av å se sånt :D
 

DeletedUser

Guest
Men her kommer et passende rykte/ passende fakta
UNKNOWN er den eneste alliansen på top 3, som IKKE har en underalianse, er detet en fordel eller en ulempe?

OG Rectores har kommet fra ingen mandsland, så de som leder nå kan være annerledes enn fra dag 1 og 2.

2 dager har gått og vi har fått over 80 rykter :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet til mrpetzold på Iota (og rankingen) tilsier at denne påstanden ikke er helt korrekt....;)

selv om kansje du eller flere som han som en god spiller. så kan han se på seg selv som ikke så god. uansett for alt vi vet så er han kansje ikke like god/heldig på denne verden som han var på Iota :)? husk en spiller kan ikke bli god uten en trygg og stabil alianse bak han. som vokser like fort som han selv
 

DeletedUser343

Guest
Men her kommer et passende rykte/ passende fakta
UNKNOWN er den eneste alliansen på top 3, som IKKE har en underalianse, er detet en fordel eller en ulempe?

OG Rectores har kommet fra ingen mandsland, så de som leder nå kan være annerledes enn fra dag 1 og 2.

2 dager har gått og vi har fått over 80 rykter :)

Over 60 av ryktene kom på dag 1. Resten på dag 2....

Mye som kan endre seg enda :p Ryktet sier at nybegynnerbeskyttelsen er over for mange i dag ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe jepp cza... mange kom inn på dag 1 men er sikkert normalt :) personlig syns jeg det er lite spillere på den nye verdnen så ;(

btw fint bilde :)
 

DeletedUser610

Guest
Over 60 av ryktene kom på dag 1. Resten på dag 2....

Mye som kan endre seg enda :p Ryktet sier at nybegynnerbeskyttelsen er over for mange i dag ;)

Ryktet støttes ikke. Da det først er i morgen nybegynnerbeskyttelsen går over for de som startet dag 1
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at UNKNOWN og Carve folkene blir å krige mye mellom seg !
 

DeletedUser

Guest
Rykte (allianse info) sier at Kings Quest er i pakt med Myrmidons og Endure
 

DeletedUser760

Guest
greit og kjenne litt til folk før du tar dem:D og endure vs unknown tror jeg ikke det blir, jeg liker de folkene godt.., kjenner noen av dem også ganske godt
 

DeletedUser343

Guest
greit og kjenne litt til folk før du tar dem:D og endure vs unknown tror jeg ikke det blir, jeg liker de folkene godt.., kjenner noen av dem også ganske godt

Desto mer moro å krige med dem :rolleyes:
kan alltid forvente noen kommentarer fra dem da :p

P.sL: Post 100 her på ryktebørsen :D Er jo ikke lenge siden den ble laget ;)
 
Topp