Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
endure er i pakt med de myrgutta:p, skal finne ut hva de går gode får, deretter vurdere situasjonen om vi skal regjere med dem eller uten dem;)

Vet det. Kunne se paktene deres før dere skjulte dem :p Dere har også pakt med Kings Quest.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Alliansevurdering(idiotisk men fikk lyst)

1 Endure - MRA? på en verden med max 10 alliansemedlemmer. Raskest til å fylle opp alliansen. Ikke noe annet spesielt. En av de startalliansene som kommer bort etter en stund.
2 Carve Canem - Virker som om de kan litt ihvertfall. Men vet ingenting om spillerne.
3 UNKNOWN - Gjeng fra Iota. Har potensiale ;)
4 Myrmidons - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
5 Vikinga Skägg - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
6 Rectores - Ukjente folk. Kan ha potensiale.
7 Kings Quest - I pakt med Myrmidons og Endure. Har potensiale men vet ingenting om hva de kan.
8 Kongens menn - En gjeng tilfeldig sammensatt. Brytes vel opp etterhvert tror jeg.
9 The Great Army - Grense på 1k når alle medlemmene har under det selv og ingen har passert summen på verdenen enda.
10 Hakke peiling - Hakke peiling hva disse to driver på med. Lever opp til navnet :D

Som dere ser, så har jeg ikke kjennskap til de fleste i disse alliansene men de virker som om de fleste kan gjøre det bra. Er jo bare dag 1 enda :p
 

DeletedUser

Guest
Alliansevurdering(idiotisk men fikk lyst)

1 Endure - MRA? på en verden med max 10 alliansemedlemmer. Raskest til å fylle opp alliansen. Ikke noe annet spesielt. En av de startalliansene som kommer bort etter en stund.
2 Carve Canem - Virker som om de kan litt ihvertfall. Men vet ingenting om spillerne.
3 UNKNOWN - Gjeng fra Iota. Har potensiale ;)
4 Myrmidons - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
5 Vikinga Skägg - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
6 Rectores - Ukjente folk. Kan ha potensiale.
7 Kings Quest - I pakt med Myrmidons og Endure. Har potensiale men vet ingenting om hva de kan.
8 Kongens menn - En gjeng tilfeldig sammensatt. Brytes vel opp etterhvert tror jeg.
9 The Great Army - Grense på 1k når alle medlemmene har under det selv og ingen har passert summen på verdenen enda.
10 Hakke peiling - Hakke peiling hva disse to driver på med. Lever opp til navnet :D

Som dere ser, så har jeg ikke kjennskap til de fleste i disse alliansene men de virker som om de fleste kan gjøre det bra. Er jo bare dag 1 enda :p

Haha :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at skb08 sin etterhvert så anerkjente fugl hvisket i øret mitt at Endure vil vinne Lambda. Hvorvidt dette stemmer kan diskuteres ;)

Nostradamusfuglen sa ingenting om det.. Ergo vinner de ikke denne verdenen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Carve Canem leder, er ikke rykte men er fakta atm, for de gamle inne her (atm = at the moment ;) ).... men samtidig er de den ENESTE aliansen på top 20 som har fylt opp hele aliansen med maks antal spillere.

min store favoritt til å vinne er "UNKNOWN, eller Myrmidons" begeg har ledige plasser så kansje?
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Carve Canem leder, er ikke rykte men er fakta atm, for de gamle inne her (atm = at the moment ;) ).... men samtidig er de den ENESTE aliansen på top 20 som har fylt opp hele aliansen med maks antal spillere.

min store favoritt til å vinne er "UNKNOWN, eller Myrmidons" begeg har ledige plasser så kansje?

Det endret seg etter at jeg skrev ryktet men Endure var de første til å få 10 medlemmer uansett :p
Ser ingen vits i å fylle opp alliansen til maks med en gang heller :p

Ryktet sier at Carve Canem er den første alliansen som har dannet en underallianse :O
 

DeletedUser

Guest
kansje de har planlagt i lenger tid :p? men sjekekt calv er de eneste atm...
 

DeletedUser

Guest
det stemmer, men er vell lov å ha store forhåpninger for noen haha :cool:
 

DeletedUser343

Guest
Alliansevurdering(idiotisk men fikk lyst)

1 Endure - MRA? på en verden med max 10 alliansemedlemmer. Raskest til å fylle opp alliansen. Ikke noe annet spesielt. En av de startalliansene som kommer bort etter en stund.
2 Carve Canem - Virker som om de kan litt ihvertfall. Men vet ingenting om spillerne.
3 UNKNOWN - Gjeng fra Iota. Har potensiale ;)
4 Myrmidons - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
5 Vikinga Skägg - Virker erfarne. Potensiale til å kunne komme langt ;)
6 Rectores - Ukjente folk. Kan ha potensiale.
7 Kings Quest - I pakt med Myrmidons og Endure. Har potensiale men vet ingenting om hva de kan.
8 Kongens menn - En gjeng tilfeldig sammensatt. Brytes vel opp etterhvert tror jeg.
9 The Great Army - Grense på 1k når alle medlemmene har under det selv og ingen har passert summen på verdenen enda.
10 Hakke peiling - Hakke peiling hva disse to driver på med. Lever opp til navnet :D

Som dere ser, så har jeg ikke kjennskap til de fleste i disse alliansene men de virker som om de fleste kan gjøre det bra. Er jo bare dag 1 enda :p

Yggdrasil er første spiller til å passere 1k poeng ;) Ikke noe stort men nevner det uansett :p
 

DeletedUser760

Guest
hahahahaha:p dere er så pessimister! selv om vi ja, har 9 medlemmer har vi også et ganske bra gjennomsnitt på 770 poeng og vi holder oss til et område, jeg regner ikke endure som vinnere selv ennå, selv om vi skal prøve hardt, men jeg ville for all del ikke krysset oss av listen bare fordi vi fikk en del medlemmer fort. Det er mange av gutta i endure jeg vet er gode, og det er noen jeg vil finne ut mer om.., og de myr gutta bøyde seg i støvet for oss, de oppfører seg som underalliansen vår:D, de ber om å få søkerne vår når vi ikke har plass..
 

DeletedUser760

Guest
og Endure er nå den eneste alliansen blant de top 3 som ikke har 10 members.., bitches
 

DeletedUser343

Guest
hahahahaha:p dere er så pessimister! selv om vi ja, har 9 medlemmer har vi også et ganske bra gjennomsnitt på 770 poeng og vi holder oss til et område, jeg regner ikke endure som vinnere selv ennå, selv om vi skal prøve hardt, men jeg ville for all del ikke krysset oss av listen bare fordi vi fikk en del medlemmer fort. Det er mange av gutta i endure jeg vet er gode, og det er noen jeg vil finne ut mer om.., og de myr gutta bøyde seg i støvet for oss, de oppfører seg som underalliansen vår:D, de ber om å få søkerne vår når vi ikke har plass..

LOL!
Er det slik du oppfatter våre meninger?
Husk dette er en ryktebørs :rolleyes: Skal ikke avskrive noen enda :p Alltid moro med noen diskusjoner :p
 

DeletedUser760

Guest
ja;) enig i at det er fett med diskusjoner.., jeg har to eldre brødre, så jeg vet at det er gøy å diskutere:D, det er derfor jeg er på forum
 

DeletedUser610

Guest
Om en spiller har 500 eller 900 poeng hittil spiller jo faktisk ingen rolle.
Jeg vil tro at Endure faller, og det ganske raskt.
 

DeletedUser

Guest
er kansje litt enig der ja. men er fremdeles jevnt bøant toppen :D (wow 1 dag lol)
 
Topp