Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Takker ;)
Vet ikke om jeg skal tro på den fuglen eller ikke.. den sier så mye rart :p Noe kan stemme, andre ting ikke :p
Ryktet spør: Hvordan kan jeg vite så mye om folk og allianser her på Lambda hvis jeg ikke har startet opp med byen min enda? :confused:

Her spurte jeg om noe... enda ikke besvart..men kan si at nå har jeg i det minste startet på Lambda :p
 

DeletedUser610

Guest
Jeg prøver meg med grepostats, kan det stemme?

Edit: Jeg trekker denne gjetningen tilbake..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at denne verdenen ikke er på grepostats ennå, og at grepointel har kuttet ut norske verdener. Og det er jeg ikke en supporter av ..
 

DeletedUser

Guest
Hm, da vet jeg virkelig ikke. Ryktet sier at nybegynnerbeskyttelsen går ut for de fleste av oss litt senere i dag.
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at jeg gir meg på den nye verdnen :) emn skal bygge så de som skla ta over får en litt bra by :)
 

DeletedUser610

Guest
ryktet sier at jeg gir meg på den nye verdnen :) emn skal bygge så de som skla ta over får en litt bra by :)

Da lurer jeg på når du faktisk skal spille på en verden lenger enn helt på starten? Her har du jo faktisk sjansen til å være med fra starten å påvirke verdenen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Myrmidons skal gangbange StrikeMirror når beskyttelsen er borte (491/483)
 

DeletedUser610

Guest
Om dere har den innstillingen og taktiske kunnskaper DoomGad kan dere mer enn gjerne angripe meg også! KP tas imot med glede
 

DeletedUser

Guest
Om dere har den innstillingen og taktiske kunnskaper DoomGad kan dere mer enn gjerne angripe meg også! KP tas imot med glede

Jeg er nokk ikke en del av dem :) Bare påpeker at det kan bli show å se hvordan han klarer seg på den øyga.
Kjører solo selv så tror jeg skal passe meg litt for å ikke gå for de største fiskene med en gang.
 

DeletedUser343

Guest
Alliansevurdering- nok en gang....

1 UNKNOWN - Håndplukkede medlemmer.. Bare Iota-folk jo.. Ikke mye mer å si om dem enn forrige gang..
2 Carve Canem - En kennel har samme navn som denne alliansen. Imponerende navnevalg må jeg si :rolleyes: Virker stabile.
3 Rectores - Holder seg til en allianse. Flott ;) Endelig noen som ikke ser bryet i en underallianse :D God framgang ;)
4 Endure - Høye ambisjoner. Typisk startallianse som starter bra og varer kort.
5 Enduring Warriors - Underallianse av Endure eller en ekspansjon slik som tigris har forklart meg :p
6 Carve Canem II - Underallianse av Carve Canem.
7 Kongens menn - Ikke mye å si om disse. Har ingen personlig tekst heller. Noen av spillerne her er erfarne og har samarbeidet før. Kan ha potensiale til å bli en god allianse.
8 Soldier of fortune - Virker stabile. God vekst ;)
9 The Konstantinos - 7 medlemmer og begrenset rekruttering(du ser det så vidt på deres profil) + en underallianse. 4 av 7 medlemmer har høyere poengsum enn grensen. Ser ikke hvorfor denne gjengen har en underallianse..
10 Myrmidons - Medlemmer går inn og ut igjen. God vekst og lojale medlemmer. Ihvertfall de 6 som har vært med hele tiden... Når har disse også skaffet seg en underallianse...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
virker som du ikke har så høye forventninger til endure:p, det liker jeg.., da kan man bare overaske;) syntes det vel er litt for tidlig i spillet og ha meninger om en allianse?, du kjenner dem ikke før du har møtt dem på slagmarken vetdu;)
 
Topp