Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Det endret seg etter at jeg skrev ryktet men Endure var de første til å få 10 medlemmer uansett :p
Ser ingen vits i å fylle opp alliansen til maks med en gang heller :p

Ryktet sier at Carve Canem er den første alliansen som har dannet en underallianse :O
Endure fulgte i fotsporene til Carve Canem og dannet en underallianse de også. Da må jeg bare spørre.. Hvorfor?
 

DeletedUser670

Guest
Enig der.. Hvorfor lage en Under allianse etter 1 dag ... Og Tigris Du må slutte å skøryte så mye... Verdenen er så vidt begynt
 

DeletedUser610

Guest
Grunnen er enkel. Noen satser på kvalitet, andre satser på kvantitet.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at Lambda har noen av de minst kreative alliansenavnene på lenge ;) Bare synd at det beste forsvant fra listen, Hakke Peiling :)
 

DeletedUser610

Guest
Vi kommer med alliansenavn snart. Må bare komme på noe bra først.
Ryktet sier at UNKNOWN ligger som nummer 1, og har i tillegg høyest gjennomsnitt.
 

DeletedUser760

Guest
unknown består bare av gode spillere da, som er bevist gode:D, xXshipperXx .., kalles itj å skryte, men å ha sans for humor ;) jeg har planer om å ta Endure så langt vi kommer, så går det som det går.., ser at UNKNOWN kommer til å bli vinnere av denne serveren...
 

DeletedUser343

Guest
unknown består bare av gode spillere da, som er bevist gode:D, xXshipperXx .., kalles itj å skryte, men å ha sans for humor ;) jeg har planer om å ta Endure så langt vi kommer, så går det som det går.., ser at UNKNOWN kommer til å bli vinnere av denne serveren...

litt for tidlig å si?
Men noen ukjente kommer det vel til å bli. Bruker å ende opp slik. Vinnerne av Eta var ikke med fra start de heller ;)
Heller ikke vinnerne av Zeta :p hvis jeg ikke husker feil da :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Det er endel spillere i Unknown som ikke er så gode også.. Jeg er en av dem.
 

DeletedUser760

Guest
Endure fulgte i fotsporene til Carve Canem og dannet en underallianse de også. Da må jeg bare spørre.. Hvorfor?

Vi dannet en underallianse, til tross for at vi bare var 7 medlemmer i alliansen. Grunnen var at vi har en del irl og spille venner på spillet som vi gjerne vil samarbeide med. Vi vil gjerne ha en eller to ledige plasser i hovedalliansen i starten;), vet aldri når servervinneren har tenkt til å starte, og det er da lettere å ta inn folk i underalliansen, se hvordan de vokser og gå utifra det
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at eg er nettopp ferdi med eksamen skriftlig og 6 timer jobb! :) Diggeste følelsen og vere ferdig med eksamen i norsk <3
 

DeletedUser343

Guest
Rykte sier at eg er nettopp ferdi med eksamen skriftlig og 6 timer jobb! :) Diggeste følelsen og vere ferdig med eksamen i norsk <3

Hadde eksamen i T-matte i dag jeg :) Var godt å bli ferdig med det ja ;) Slipper ihvertfall unna muntlig nå :D
 

DeletedUser

Guest
Grattis C. Deilig å få det unna :)
Ryktet sier at fuglen landet på min skulder og hvisket meg i øret: Zevs Quest på Lambda Robert, Zevs Quest....

;)
 

DeletedUser343

Guest
Grattis C. Deilig å få det unna:)
Ryktet sier at fuglen landet på min skulder og hvisket meg i øret: Zevs Quest på Lambda Robert, Zevs Quest....

;)

Takker ;)
Vet ikke om jeg skal tro på den fuglen eller ikke.. den sier så mye rart :p Noe kan stemme, andre ting ikke :p
Ryktet spør: Hvordan kan jeg vite så mye om folk og allianser her på Lambda hvis jeg ikke har startet opp med byen min enda? :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at om denne fuglen får det som han vil så blir det en ELITE ally! ;)
 
Topp