Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dag 1 ja, hva som helst kan skje fremover. Kanskje en sterk allianse er i arbeid i kulissene allerede. Hvem vet? Teoretisk sett er det jo ikke umulig at den vinnende alliansen kommer til å bli dannet først om et halvt års tid, om ikke senere ;)
 

DeletedUser

Guest
jepp...mest sasynelig vil de mest aktive i en verden snakke så danne seg en imellom :D!
 

DeletedUser

Guest
Rytktet sier at noen har fått kp 2 dager før alles beskyttelse går ut, noe i en oppdatering jeg ikke har fått med meg?
 

DeletedUser343

Guest
Rytktet sier at noen har fått kp 2 dager før alles beskyttelse går ut, noe i en oppdatering jeg ikke har fått med meg?
Du kan få KP tidlig nå takket være øyoppdragene :p
Du kan få oppdrag som innebærer å ta ut tropper ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, navnene i allianselisten til Carve Canem minner meg litt om Honor and Glory fra Kappa. Og jøss! De har en underallianse også. Brace yourselves, Carve Canem 3-5 is coming :cool:
 

DeletedUser760

Guest
ok;), jeg har ikke noe i mot at andre sier sine meninger.., det kan hende vi faller, men helt ærlig tror jeg vi kanskje har kommet for å bli.., vi har sikret oss noen fete pakter som kanskje kan være avgjørende, vi har mange erfarene spillere som f.esk sivertsen, agge,
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at allianser med norrøne navn/viking-navn sjelden lykkes
 

DeletedUser343

Guest
ok;), jeg har ikke noe i mot at andre sier sine meninger.., det kan hende vi faller, men helt ærlig tror jeg vi kanskje har kommet for å bli.., vi har sikret oss noen fete pakter som kanskje kan være avgjørende, vi har mange erfarene spillere som f.esk sivertsen, agge,

meh.....
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at alle over meg har gått inn i 1 allianse. Og eg ligge liksom berre på 37 plass. Sykt...
 

DeletedUser760

Guest
Er alltid at den alliansen som ligger på første plass forsvinner lengre ut i spillet.. Så vi får sjå på den :)
vi ligger ikke først, og du tar helt feil der.., det er bare tilfeldig hvis det skjer.., de med mest viljestyrke, mest pågangsmot er de som vinner:) og jeg er ikke "høy på pæra" eller no.., har bare sans for humor:D
 

DeletedUser610

Guest
Til slutt så er det kvaliteten og aktiviteten på spillerne som avgjør hvem som lykkes, og hvem som failer.
 

DeletedUser760

Guest
vet det;), akkurat nå ligger endure og unkown best an sånn sett.., endure har fått inn mange gode erfarene spillere, mens unknown er en gjeng med vinnere fra iota.., spørsmålet er om unknown kommer til å satse ordentlig på lambda eller fortsette hardt på iota.., blir tøft å sture to servere etterhvert... og tror ikke endure kan kalle seg truet av unkown nå..:p kjenner så mange der at tror det skal litt til før dere begynner å angripe oss, og hvis dere gjør har vi godt forsvar;)
 
Topp