Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Må innrømme at jeg ikke skjønner alt oppstyret. Vi er 20 stk i ZQ. Theta er den verden med desidert minst maxgrense på allianse-medlemmer. På andre verdener er topp 5 allianser med mindre enn 15-20 medl. relativt sjelden.

Underallianser er også vanlig praksis fra andre verdener. Ser ikke noe spesielt ved at vi har en.

At vi er i ferd med å ødelegge Theta blir vel mye overdramatisering. Verdenen er så vidt begynt. Allianser som var store i begynnelsen har begynt å dabbe av eller forsvunnet helt. Det kommer hele tiden til nye allianser som stikker hodet frem, og dette vil fortsette fremover. Om noen måneder vil det være navn på topp 10 på allianserankinglisten som ingen har hørt før.

Dere er vel rundt 40 hvis du renger med barnehagen deres ;)
 

DeletedUser

Guest
Anser du medlemmene og alliansen ZQAA for å være en barnehage? Tolker jeg det og deg riktig?

Og hvorfor oppretter dere ikke en selv, regner jo med det strømmer inn solide søknader fra erfarne spillere hos dere også...
Eller..

Nei sinte snekker nå kommer en setning: dere er en sammensveiset gjeng som har spilt mye sammen tidligere(forskjellige verdener) og kjenner hverandre sikkert godt. All respekt for det!

La oss ta det som det kommer siden dere erklærte krig mot ZQ.

God sommer
 

DeletedUser

Guest
Men har mye rart dere har gjort. Spør oss om og hjelpe og ta wp, og så rekrutetter dere 4 av dem. Bare for og få mye poeng.
 

DeletedUser

Guest
Ser du unngår å svare på spørsmål. Prøv igjen...

Ja jeg forstår hva du sier i den saken du refererer til. Men det var IKKE for poeng og tro meg på det sinte snekkermann ;)

Siste: dere har da gjort og sagt så mye piss selv at deres egen dør burde feies før det ble snakket fra den kant ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hva har vi gjort. etter hva jeg husker var det dere som tryglet om en IAP med oss og når dere fikk det. så sendte dere støtte til små spillere noe som dere ikke skulel gjøre og plutselig mottok vi et angrep også. Kan nesten spørre om ha dere holder på med?
 

bytting

Well-Known Member
Til orientering:

Men har mye rart dere har gjort. Spør oss om og hjelpe og ta wp, og så rekrutetter dere 4 av dem. Bare for og få mye poeng.

Vi har ikke bedt Inexperienced om hjelp til å ta WP. Vi har rekruttert 3 av dem. Ingen av dem for å få mye poeng.

hva har vi gjort. etter hva jeg husker var det dere som tryglet om en IAP med oss og når dere fikk det. så sendte dere støtte til små spillere noe som dere ikke skulel gjøre og plutselig mottok vi et angrep også. Kan nesten spørre om ha dere holder på med?

ZQ har ikke "tryglet" inexperienced om IAP. Vi har ikke sendt støtte til småspillere vi ikke skulle.
 

DeletedUser

Guest
hva har vi gjort. etter hva jeg husker var det dere som tryglet om en IAP med oss og når dere fikk det. så sendte dere støtte til små spillere noe som dere ikke skulel gjøre og plutselig mottok vi et angrep også. Kan nesten spørre om ha dere holder på med?

EEnten troller du nå eller er du helt på flein. ZQ tryglet ikke om IAP, vi prøvde å kommunisere med noen av dere. Tolk det som du vil...

Ryktet sier at Grepolis er gøy og kan forandre seg drastisk fra uke til uke :)
 

DeletedUser

Guest
Til orientering:



Vi har ikke bedt Inexperienced om hjelp til å ta WP. Vi har rekruttert 3 av dem. Ingen av dem for å få mye poeng.



ZQ har ikke "tryglet" inexperienced om IAP. Vi har ikke sendt støtte til småspillere vi ikke skulle.


Da er det vist mange som kjører sit eget spill der. Dere har ikke så kontroll på alliansen tydeligvis :p
 

DeletedUser

Guest
EEnten troller du nå eller er du helt på flein. ZQ tryglet ikke om IAP, vi prøvde å kommunisere med noen av dere. Tolk det som du vil...

Ryktet sier at Grepolis er gøy og kan forandre seg drastisk fra uke til uke :)

Han ene som skulle skaffe IAP med oss maste ihvertfall veldig mye. og gjorde alt for at vi ikke skulle si nei til det
 

DeletedUser616

Guest
zq vokser fordi de slenger inn alt dritt, som har mye poeng. poeng skremer. alle kan skaffe poeng fort. men erfaring tror jeg mange av dem mangler :p

Om så var da??? De kan vel spille fletta av deg selv om ;)
Ryktet sier at Carew har masse erfaring. Men er han god spiller fremdeles???
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet sier forresten at Inex trenger nesten en uke på å bli enige med seg selv om en enkelt ting. (Erfaring kalles det visstnok)
 

DeletedUser

Guest
Om så var da??? De kan vel spille fletta av deg selv om ;)
Ryktet sier at Carew har masse erfaring. Men er han god spiller fremdeles???

litt dårlig og sammelinge det. La oss sammenlingde en tømrer. der har erfaring mye og si. ser alle de gamle gubbene der ute, de kan en del de. gamle knep og hvordan løse forkjelige ting. å sammenlingde fotball er bare dumt. Det har mye om du er trent og spiller taktikk. ser mange av de ung gutta som er mye bedre en de gamle. noe med at når du blir gammal så blir ryggen dårligere og kroppen skjørere
 

DeletedUser

Guest
Du snakker så mye om erfarig og diverse Biggdaddy. Grepolis er ikke veldig avansert hvis du tror det.
Eneste man må vite er forskjellige oppsett og hvordan troppene duger mot andre tropper i både angrep å forsvar. Også greit å vite akademiet (som står ganske greit forklart der fra før av)

Ellers er det bare å aktivere milits. Klare å koordinere angrep (huske +-10 sek tullet). Det meste handler om tid. Hvor mye tid man ønsker å sette av og gullmynter til fordeler.
 

DeletedUser413

Guest
Dere er vel rundt 40 hvis du renger med barnehagen deres ;)



faktisk har den såkalte barnehagen vokst mer fra fre-tor enn det dere i inex er, ja vi er noen få fler spillere, men vi er jo barnehagen vi suger og vi klarer ingenting og vi har ingen erfaring...


[ally]ZQ Ares Academy[/ally] vs. [ally]Inexperienced[/ally]

[*][|] Fri [|] Sat [|] Sun [|] Mon [|] Tue [|] Wed [|] Thu [|][/*][*][ally]ZQ Ares Academy[/ally][|]54551[|]45217[|]40739[|]47925[|]63859[|]39241[|]47313[|][/*][*][ally]Inexperienced[/ally][|]50515[|]47689[|]38911[|]37171[|]31142[|]60333[|]41896[|][/*][*] Totalt [|] +4036 [|] -2472 [|] +1828 [|] +10754 [|] +32717 [|] -21092 [|] +5417 [|][/*]

Totalt sett allianse poengøkning denne uken
ZQ Ares Academy: 338,845
Inexperienced: 307,657
Dvs. at [ally]ZQ Ares Academy[/ally] har tjent 31,188 poeng MER denne uken enn [ally]Inexperienced[/ally]



jeg kan sende deg hele statistikken på PM på theta... så kan du stappe den inn i kjeften din når du finner ut at barnehagen vokser mer enn dere!
 

DeletedUser

Guest
faktisk har den såkalte barnehagen vokst mer fra fre-tor enn det dere i inex er, ja vi er noen få fler spillere, men vi er jo barnehagen vi suger og vi klarer ingenting og vi har ingen erfaring...


[ally]ZQ Ares Academy[/ally] vs. [ally]Inexperienced[/ally]

[*][|] Fri [|] Sat [|] Sun [|] Mon [|] Tue [|] Wed [|] Thu [|][/*][*][ally]ZQ Ares Academy[/ally][|]54551[|]45217[|]40739[|]47925[|]63859[|]39241[|]47313[|][/*][*][ally]Inexperienced[/ally][|]50515[|]47689[|]38911[|]37171[|]31142[|]60333[|]41896[|][/*][*] Totalt [|] +4036 [|] -2472 [|] +1828 [|] +10754 [|] +32717 [|] -21092 [|] +5417 [|][/*]

Totalt sett allianse poengøkning denne uken


ZQ Ares Academy: 338,845
Inexperienced: 307,657
Dvs. at [ally]ZQ Ares Academy[/ally] har tjent 31,188 poeng MER denne uken enn [ally]Inexperienced[/ally]



jeg kan sende deg hele statistikken på PM på theta... så kan du stappe den inn i kjeften din når du finner ut at barnehagen vokser mer enn dere!

såfølgelig vokser man når man tar in spillere med over 50.000 p pluss dere er fler fler spillere som kan øke i poeng. Men lovemann ikke vær så sur for du har en liten luftboble i magen
 

DeletedUser413

Guest
såfølgelig vokser man når man tar in spillere med over 50.000 p pluss dere er fler fler spillere som kan øke i poeng. Men lovemann ikke vær så sur for du har en liten luftboble i magen




men da spør jeg, hvorfor klager du så mye på oss vi har en større allianse enn dere og en sterkere, du burde passe deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Du snakker så mye om erfarig og diverse Biggdaddy. Grepolis er ikke veldig avansert hvis du tror det.
Eneste man må vite er forskjellige oppsett og hvordan troppene duger mot andre tropper i både angrep å forsvar. Også greit å vite akademiet (som står ganske greit forklart der fra før av)

Ellers er det bare å aktivere milits. Klare å koordinere angrep (huske +-10 sek tullet). Det meste handler om tid. Hvor mye tid man ønsker å sette av og gullmynter til fordeler.

Bra innlegg sier ryktet :)

Edit: FANTASTISK godt sagt!

;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp