Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er gøy med babystøt for å sjekke terrenget. Og at Theta kommer til å bli en spennende verden der alt kan se totalt annerledes ut om 2-4 uker :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at det man ikke kan angripe under Grepolympia tullet?!... Håper noen kan av bekrefte disse ryktene, for jeg er en gamer og ikke sportsidiot og har tenkt til å styre langt unna illuminati lekene :p
 

DeletedUser

Guest
BTW ryktene sier også at Loveman kan erte på seg gråstein og ryknene sier også at resten er idioter som lar seg provosere av en 12 år gammel rappkjefta gutt :D Ler rått :p
 

DeletedUser343

Guest
Ryktene sier at det man ikke kan angripe under Grepolympia tullet?!... Håper noen kan av bekrefte disse ryktene, for jeg er en gamer og ikke sportsidiot og har tenkt til å styre langt unna illuminati lekene :p
Man kan fortsatt angripe men de fleste kommer til å kaste bort enheter på å trene atleten.
 

DeletedUser

Guest
Oppladning med potetgull og cola slo ikke helt til i denne øvelsen. Håper å gjøre det bedre i bueskyting da det er en mer stasjoner øvelse :p

Ser også mange andre medlemmer fra civanon.org her. Til dere må jeg bare si. Ver sterk :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at du kan bruke sjøstorm to ganger på samme angrep, noen andre som har greid det??
 

DeletedUser

Guest
ryktene sier at jeg begynner på nytt eeeeeeendaaaaa en gang. Ryktene sier at jeg iallefall har bra med KP ;)

Nei, med to magier på samme angrep menes f.eks sjøstorm og hjertelag Divided! Gni det inn :D Beklager for off topic
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Thetas største guller har nådd 1. plassen. Gratulerer siggy
 

DeletedUser

Guest
Ryket sier at jeg har vært borte 1 uke å gått ned 11 plasseringer :eek:
 

DeletedUser

Guest
Greia er bare at jeg ikke har brukt 1 krone på grepolis engang :D Greia er bare at dere ikke klarer å spille så dere trenger et handicap :)
 

DeletedUser

Guest
Er visst mange på grepolis som ikke klarer og spille da.. hmm..
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at ryktetråden handler mye mer om hvem som kan fornærme den andre mest, enn om selve verdenen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at BD savner gode gamle Eta og skal forsøke seg på en lynkrig. Vi husker vel hva som skjedde sist, eller hva?
 
Topp