Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Var på ferie :p er bare 1 som ikke har kommet til bake. Men hvis de som leser dette ikke tror det så bare angrip dere :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er tilbake igjen på Theta. Ryktet sier at hevnen oover Inexperienced blir søt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at, det var digg å ta byen din første gang, og blir sikkert bedre andre gang også :)
 

DeletedUser

Guest
Er du sinnasnekkeren? Jaja, kunne jo ikke være et teittere navn en store pappa :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser413

Guest
rykte sier at uansett hvor hardt de prøver vil de aldri få den byen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Er du sinnasnekkeren? Jaja, kunne jo ikke være et teittere navn en store pappa :)

Kom her så kan du få hilse på store pappa. Tipper du nok også søker tilflukt i barnehagen til ZQsom lovemann gjorde. me streamer ikke vær så sur for at du mista byen på starten av spillet. Ikke alle er gode grepolis spillere :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er over og ut for meg på Theta :) Lykke til videre, det kommer dere til å trenge (fordi ZQ kommer til å eie ræva av dere alle).
 

DeletedUser

Guest
ZQ tror vinner fordi de rekrutere så mange de kan. Er ikke lenge til det kommer en ny barnehage tenker jeg.
 

DeletedUser

Guest
Skjer ikke! Ryktet sier at det ikke kom verbal tilbakemld men et svar i form av angrep ;;)
 

DeletedUser

Guest
hehe, gøy å være innom ryktebørsen nå og da etter jeg sluttet å spille. Får med seg litt av hvert bare med å være her. Og til deg BIG DADDY, eller hva det nå var du het... Kall akademiet til ZQ for hva du vil, men det er fylt med kvalitet, det er sikkert. Over 50k i snittpoeng og mange godt plasserte og smarte spillere. ZQ vokser stadig lengre fra Inexperienced (poengmessig), og akademiet kommer bare nærmere og nærmere... Bare pass deg...
 

DeletedUser

Guest
Synd allianser ZQ ikke innser at de fort kan ødelegge morroa på en hel verden med og alliere seg med alt og alle.. og invitere alt de kommer over inn i alliansen.. helt til det er fult. Så når det er fult i barnehagen lager de vell enda en ny underallianse. Tenk om det for en gangs skyld aldri hadde vært noe underallianser.. da tror jeg ikke ZQ hadde vært så høye i hatten lengre. Tror ikke de hadde klart seg, 20 stk alene på Theta. Var nok derfor de måtte ha en underallianse. At de går forbi oss er da ikke så rart.. da vi er 13 og de 20 aktive, 7 spillere kan gjøre stor forskjell, poengmessig.
 

bytting

Well-Known Member
Må innrømme at jeg ikke skjønner alt oppstyret. Vi er 20 stk i ZQ. Theta er den verden med desidert minst maxgrense på allianse-medlemmer. På andre verdener er topp 5 allianser med mindre enn 15-20 medl. relativt sjelden.

Underallianser er også vanlig praksis fra andre verdener. Ser ikke noe spesielt ved at vi har en.

At vi er i ferd med å ødelegge Theta blir vel mye overdramatisering. Verdenen er så vidt begynt. Allianser som var store i begynnelsen har begynt å dabbe av eller forsvunnet helt. Det kommer hele tiden til nye allianser som stikker hodet frem, og dette vil fortsette fremover. Om noen måneder vil det være navn på topp 10 på allianserankinglisten som ingen har hørt før.
 

DeletedUser413

Guest
...

Synd allianser ZQ ikke innser at de fort kan ødelegge morroa på en hel verden med og alliere seg med alt og alle.. og invitere alt de kommer over inn i alliansen.. helt til det er fult. Så når det er fult i barnehagen lager de vell enda en ny underallianse. Tenk om det for en gangs skyld aldri hadde vært noe underallianser.. da tror jeg ikke ZQ hadde vært så høye i hatten lengre. Tror ikke de hadde klart seg, 20 stk alene på Theta. Var nok derfor de måtte ha en underallianse. At de går forbi oss er da ikke så rart.. da vi er 13 og de 20 aktive, 7 spillere kan gjøre stor forskjell, poengmessig.


bare fordi dere ikke greier og holde følgetrenger dere ikke syte så masse på forum, vist dere virkelig er så gode som dere sier her at dere skal være så ta oss inngame...bevis at dere er gode! fram til det er bevist så har jeg ikke troen på dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Synd allianser ZQ ikke innser at de fort kan ødelegge morroa på en hel verden med og alliere seg med alt og alle.. og invitere alt de kommer over inn i alliansen.. helt til det er fult.

ZQ inviterer IKKE alt vi kommer over!! Vi mottar gode søknader fra aktive spillere som ønsker oss framfor andre. Dette blir diskutert internt før noen avgjørelse blir tatt. Så vet du det ;)

2. Høye i hatten? Vi har tro på det vi gjør og det hadde ikke vært noe forskjell på det underallianse eller ei.

Peace and war ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe, gøy å være innom ryktebørsen nå og da etter jeg sluttet å spille. Får med seg litt av hvert bare med å være her. Og til deg BIG DADDY, eller hva det nå var du het... Kall akademiet til ZQ for hva du vil, men det er fylt med kvalitet, det er sikkert. Over 50k i snittpoeng og mange godt plasserte og smarte spillere. ZQ vokser stadig lengre fra Inexperienced (poengmessig), og akademiet kommer bare nærmere og nærmere... Bare pass deg...

Heisann EG :) Sleng deg inn på pm av og til da.
 

DeletedUser

Guest
hehe, gøy å være innom ryktebørsen nå og da etter jeg sluttet å spille. Får med seg litt av hvert bare med å være her. Og til deg BIG DADDY, eller hva det nå var du het... Kall akademiet til ZQ for hva du vil, men det er fylt med kvalitet, det er sikkert. Over 50k i snittpoeng og mange godt plasserte og smarte spillere. ZQ vokser stadig lengre fra Inexperienced (poengmessig), og akademiet kommer bare nærmere og nærmere... Bare pass deg...

zq vokser fordi de slenger inn alt dritt, som har mye poeng. poeng skremer. alle kan skaffe poeng fort. men erfaring tror jeg mange av dem mangler :p
 
Topp